1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er waren toch opties voor audio in vorige delen?


    Not sent from a phone with annoying messages.
     
  2. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk een positieve reactie:thumbs:
    Hoor een hoop geklaag van iedereen omtrent Halo 4 en beweren nooit meer te zullen spelen. Vervolgens zitten ze 24/7 online op Halo:{
    Beetje vaag tenminste voor mij.
    Ik denk dat we allemaal te verwend zijn en dat het nooit meer wordt zoals vroeger. De Beste Halo MP (CE) was niet eens bedoeld om online tegen elkaar te spelen. Ik vraag me af of 343 of zelfs Bungie het nog wel goed kan doen voor de Halo gamers.
    Ze willen nieuwe dingen en tegelijkertijd ook weer niet!
    Brengen ze oude gefacelifte mappen in de game voelt de community zich bedrogen want dan kunnen ze net zo goed de oude Halo's gaan spelen.
    Maken ze nieuwe mappen dan heeft het niet hetzelfde gevoel als vroeger bij die geniale oude mappen.

    Zou het niet zo kunnen zijn dat we gewoon niet meer verrast kunnen worden na het zoveelste Deel van COD, Halo,Gears enz?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Het gaat daar niet om, de community wil gewoon andere speltypes, ranked en social gescheiden en meer wat ik hiervoor zei, 343i zegt niks, geen communicatie met de community, wat het frustrerend maakt.

    Mappen zijn een ding waarin Halo goed was, maar er zijn nog zoveel meer dingen. Je wist gewoon bij de vorige Halo's waar de wapens liggen en je weet dat je daar snel heen moet of anders had de vijand hem. Nu is het zo dat je toch bijna alles kan krijgen met Ordnance waardoor de balans weg is.

    Ik vind zelf de H3 MP het beste, Custom Games best veel gespeeld, allemaal puzzel maps, Infection en nog veel meer :D
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Finally :) Add me: HamlapNL
     
  5. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe, ben wel in voor potjes Halo. :D
    Gamertag: Nelioka
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Al fix jij gewoon Halo 2 MP, precies letterlijk zoals Halo 2, met opgepoetste graphics, ben ik een gigantisch blij man.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Voor mij was de MP wel een enorme verassing. Weliswaar op de meest negatieve manier. Maar het was wel een verrassing.

    Heb heb gister 3 potjes gedaan. En toen weer geragequit. Dat is toch geen 24/7? Maar het is wel juist de core fanbase die H4 het meest haten en ook het meest spelen omdat het nou eenmaal de echte Halo fans zijn.

    Speelde regicide op haven. Iedereen ging traden in bottom mid. Uiteindelijk kreeg ik het gelukkig voor elkaar om een flinke lead op te bouwen. Maar keer op keer werd ik gesandwiched (haven heeft geen goeie spots voor regicide) en uiteindelijk werd ik in de laatste seconde ingehaald door een lucky bastard met een Binary. :'-(

    En toen ging de xbox weer uit haha
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie 'kenners' hier van Halo Anniversary?!
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Vind hem nog steeds erg leuk al zou ik nog niet zolang gespeeld hebben als andere hier.
    Heb aleen niet veel mensen in me live lijst die hem spelen dat is wat minder :mad:
    Verder vind ik de dmr heel fijn schieten battle rifle gebruik ik eingelijk helemaal niet.
    En het is wel jammer dat als je een ordinance strike heb dat er niet bij staat hoe het heet.
    Nu moet ik maar raden wat ik kies.
     
  10. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    De Single Player is goud. Omdat er aan de gameplay niet is getoornd en alleen de graphics geupgrade zijn. Heerlijk!

    MP viel zwaar tegen. Ik had gehoopt dat dat ook een exacte remake zou zijn met alle levels uit H1 en dezelfde gameplay. Maar dan met een optie om dat multiplayer te spelen. In werkelijkheid was het de zoveelste map pack voor Halo: Reach. Dat was een flinke misser in mijn ogen.
     
  11. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat hoopte ik destijds ook H1 MP via live ipv xbc maar dan met graphics a la 2012! NOT!!!
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het waren wel de beste maps van heel Reach! :lol: Maar ja, 343i moest zo nodig daarna de playlists verkrachten. :emo:
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja idd op Countdown na had Reach geen goeie mappen.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    SP heb ik vroeger wel ongelofelijk veel gespeeld moet ik zeggen
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    DLC maps zitten nu eindelijk in de normale playlists, dus iets meer variatie. :) Trouwens net ook een potje Reach gedaan en dat voelde toch wel weer even lekker, alleen probeerde ik te sprinten met de verkeerde knop. 8) De Banshee ook even getest en tering wat vliegt die in Reach toch lekker... in Halo 4 helemaal kut! :+
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Mwa, maar qua remakes kozen ze nou niet de spectaculairste Halo 1 maps imo.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Forge mappen waren ook niks, dus liever zulke maps. :)
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Iemand een idee waarom ik geen perfection medals krijg? Heb nu enkele keren recht gehad op zo'n ding, maar ik krijg hem niet te zien in mijn overzicht en in de vorige delen hoorde je aan het einde van zo'n potje dan ook "perfection", maar dat is er ook niet meer bij. Zal toch niet aan de gamemode liggen?

    EDIT: Zie nu dit: '(cannot be obtained in Dominion, Capture the flag)'. Kan me alleen niet voorstellen dat al die 4/5 keren tijdens het spelen van Dominion was... Moet dan haast wel.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2012
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Er bestaan geen Perfection medals meer. Helaas :mad:
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Huh, anniversery is juist geweldig en mijn beste Halo ervaring op Live. Pistol overkills. _O_

    Snelle killtimes, snelle gameplay + kleine maps is epic wanneer je wilt pub-stompen.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina