1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik bij mijn team blijf, enkel zonder Cazorla. Die man is zo duur door zijn populariteit dit seizoen, en ik speel liever met minder bekende spelers. Bojan vind ik niet zo leuk :p Met mijn team nu moet ik bij de start maar één wissel doen: Zarate eruit voor Taarabt IF en ik heb een leuk team :)

    Moet enkel iedereen nog testen, zodat ik er een paar kan verkopen en zo mijn team kan optimaliseren, kan enkel coins bijkrijgen zo en wachten op UP/IF Cavani :p
     
  2. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel even iets offtopic, aangezien er in het hardware probleem gedeelte al 2 weken niets is gezegd, denk ik hier eerder een reactie te krijgen..

    Het gaat om het volgende, de lade van mn xbox360 gaat niet meer open.. Ik heb dit al een tijdje, maar dan ging die na 3x drukken op de 'open' knop wel open, maar nu dus al 100x achter elkaar niet..

    Iemand enig idee wat er mis is?
     
  3. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij het dashboard op 'x' drukt (iig de knop voor lade openen), werkt het dan wel?
     
  4. RobertNL

    RobertNL Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, ik wil weer FIFA punten gaan kopen maar wat zouden jullie doen? wachten tot TOTY(waarneer komt die?) of nu doen met die jumbo packs
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  5. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachten. Met toty kom er een speciale pack dus dan heb meer kans op zo speler en nu zijn de spelers heel goedkoop.
     
  6. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    TOTY is op 11 januari om 18u10 GMT, volgende week vrijdag dus :p
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  7. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ook al geprobeerd.. Heb hem nu wel open gekregen met een scherp mes, maar dat is niet echt de bedoeling denk ik:+
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zou het je afraden, scheelt je geld en veel teleurstelling. Mocht je het alsnog willen zou ik het uiteraard tijdens TOTY doen. Als je dan die kleine kans hebt op een toty kaartje heb je misschien je geld eruit (afhankelijk van de speler).
     
  9. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zou een speler van TOTY ongeveer gaan kosten?

    en zij dat ook maar 18 spelers of meer?
     
  10. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje rare vraag. Dat ligt natuurlijk aan welke speler het is en hoe hoog zijn nieuwe rating is.

    Worden er nog FIFA toernooitjes georganiseerd Siemen? Ik heb nu tijd in de vakantie.
     
  11. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    TOTY is meer dan 60% Liga BBVA :p Ik weet niet hoeveel ze gaan kosten, maar vorig jaar kostte TOTY Hamsik maar 65k. Maar toen was er een TOTY in alle regio's, nu is er 1 enkele TOTY, gekozen door de FIFA.

    Mijn team nu:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fyiOgI2oFE1:360

    Wil het enkel nog verbeteren als er een IF/UP Cavani komt en als spelers uit de basis een goeie upgrade krijgen. Voor de rest heb ik niks meer nodig denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ligt aan de stats, nationaliteit en vooral de competitie waarin hij speelt. Is dus niet te voorspelen.
     
  13. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zijn guarin en marchisio en milito IF?
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Je verwart team of the year met team of the season (die komt pas eind het seizoen uit!).

    Probeer trouwens een Klose IF, is geniaal.
     
  15. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Dat is inderdaad TOTS.

    Team of the Year wordt volgens mij op 7 januari bekend gemaakt hoor, het is dan nog wel afwachten wanneer EA dat in de pakjes gaat doen natuurlijk. Vorig jaar was het trouwens gewoon een team van 11 spelers en werden ze per linie (dus eerst verdediging, daarna middenveld en als laatste aanvallers) om en om in de pakjes gedaan.

    Ik ben benieuwd en heb mijn oude team al helemaal weg voordat de markt echt gek gaat worden met alle TOTY's, transfers en UP's.
     
  16. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn up's?
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoppa, al lange tijd geen FUT meer gespeeld en verkoop nu alles. Heb rond de 200.000 en ga dit denk ik wegdoen. Maar even een wtf'je.. die prijzen, mijn god. Ramires voor 8.000 die minimaal voor 15.000 ging. Zelfde geldt voor Pato voor 9.000 in plaats van 22.000. Tering hè, prijzen zijn haaard afgenomen 8).
     
  18. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Special packs met alleen maar consumables verkrijgbaar

    dat betekent vanmiddag handelen!!
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Spelers die het eerste half jaar goed hebben gepresteerd krijgen waarschijnlijk een UP kaartje. Vorig jaar kreeg bijvoorbeeld Aguero een 88 kaartje als standaard kaart ipv een 86. Je snapt natuurlijk wel dat die prijzen van de 'oude' kaartjes dan enorm gaan dalen... En iedereen gaat pakjes openen omdat ze die spelers willen krijgen.
     
  20. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar kan ik dan het beste op letten?

    Dan zou het dus inprenciepe handig zijn als ik me liga bbva team ook verkoop?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina