1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Happy wars (Gratis)
    Minecraft (1600 msp)
     
  2. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dan wel 4 players op 1 Xbox dan. Bedankt voor happy wars
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Castle Crashers.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]





    Eindelijk dan, morgen te koop op xbla voor 1200 msp :cool:
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    het is naar verhouding wat duur maar fuck it :) toch maar de Medieval map gekocht, eerder al Mars _O_

    Worms Revolution is gewoon de beste Worms game ooit \o/\o/\o/

    (en ja ik begon al met Worms 1 op de pc 15 ?? jaar oid geleden)
     
  7. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF?! Ik heb laatst The walking dead episode 4 en 5 als laatste erbij gekocht nadat ik 1, 2 en 3 al gespeeld had. 1,2,3 heb ik in-game gekocht en 4,5 via dashboard. als ik de game nu opstart en mijn savegame laad dan begint hij weer bij episode 1 :mad: Alles en dus ook al mijn keuzes weg. Ik had echt duidelijk episode 4 opgestart. Snap er echt helemaal niks van. Iemand anders dit probleem ook gehad. Ik kan nu wel een nieuwe game beginnen en bij ep. 4 verdergaan maar dan zijn al mijn keuzes verdwenen :mad::mad::mad: Ik baal echt zo hard.
     
  8. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat had ik eerst ook! Maar bij mij hielp het volgende: ep 4 verwijderen van je harde schijf en opnieuw downloaden in de game... Hoop dat dat voor jou ook helpt!
     
  9. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk inderdaad! \o/
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit probleem ook, het enige wat bij mij hielp was gelijk een hele episode uitspelen.
     
  11. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de tip! Werkt dat ook nog als er nu bij mijn savegame staat dat ik nu bij episode 1 ben? Dat hij waarschijnlijk al 1 keer heeft overschreven? Ben bang dat het kwaad nu al geschied is.
     
  12. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso! Erg vermakelijk, humor, goede gameplay en zeker leuk met z'n vieren :D
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat vind ik echt het meest overgewaardeerde spel op Xbox Live Arcade (Castle Crashers). Een soort slappe Golden Axe clone, zonder veel persoonlijkheid.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Golden Axe nooit gedaan maar Castle Crashers vind ik echt awesome _O_, spel neemt zichzelf ook niet al te serieus. Eigen sfeer, wat humor.. Zonde dat er nooit een vervolg is gemaakt
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het is denk ik ook een game die je meer zal bevallen zodra je MP doet. In je eentje is er niet zoveel aan.

    Ik speelde het alleen samen met mijn vriendin, en dan was het wel leuk, al zijn we er niet echt ver in gekomen, dus eigenlijk niks unlocked qua nieuwe characters en maar 1 lullige achievement ofzo.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het met twee vrienden gespeeld. We waren er allemaal niet van overtuigd.
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Laconiek
    Iemand nog tips wat betreft een aracade game die je 4 players kunt spelen. Zo heb ik een southpark game gekocht waarbij je sneeuwballen moet gooien etc. Vermakelijk en voor 4 spelers!

    Iemand nog meer namen van die games? Dan wel zoals Castel Chrasers. 4 players op 1 consele!
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ha, onze notoire Castle Crashers hater ;) Een negatieve post over Castle Crashers, dat kan je nooit laten. Ik vind het echt een briljant spel, veel beter dan Alien Homined (wat ze eerder maakten). Zelfs in je eentje vind ik het leuk.
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe , ik vond zijn reactie al iets hebben van" ik ga dit weer eens uiten ;)"...

    Castle Crashers is gewoon één van de grootste pareltjes van XBL, iedereen heeft het altijd over de fun, de gameplay, de replay, de multiplayer, de unlocks of de poep en plas humor maar wat ik mede zo vet vind:



    _O_

    Castle Crashers is denk ik mede zo'n hit doordat 't weer eens doet wat gedaan moet worden. Een leuke sfeer en eindelijk weer thematische gebieden met hun eigen muziek...

    Vroegah was 't normaal dat je je sneeuw wereldje had, je lava wereld etc etc
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Rayman Origins :cool:
     

Deel Deze Pagina