1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best helpen! Zegmaar wanneer u online komt.
    En nee dat was ik niet, dat was een 'vriend', ik zag het wel gebeuren :+
    Nog best veel gezeur mee gekregen van die beste man, best begrijpelijk ook. Ben erg blij dat ik ze op de US servers heb laten spelen :cool:

    Van die teamkill, of je teammaat ging net het desbetreffende voertuig binnen die al redelijk wat schade had. Of hij stond erg dichtbij toen hij insloeg.

    Iemand nog tips voor Multikills, het wil maar niet lukken.
    Je hebt er minimaal 4 nodig toch? Dat parachute c4'en faal ik echt hard mee :mad:
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    U??? zeg maar je hoor..voel me nu helemaal zo oud.
    ik ben vanavond wel even online.
     
  3. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal binnenkort ook even wat mensen toevoegen. Lijkt me leuk om met 'bekenden' te spelen!
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ok.. ja ik heb hem wel die 3de plek, maar ik zat erin als gunner en er liep iemand(Hybrid) zenuwachtig rond de tank. dus ik dacht, ik ga op de 3de plek zitten maar je reed al weg.:lol:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt sommige mensen hebben vage loadouts. Vanmiddag 2 keer kit moeten wisselen.
    Eerste keer pakte ik een M4 (die met only burst idd..) ding had een freaking lasersight! Want dat wapen is zooo beest in close quarters idd lol. Daarna pakte een P90 met 4x scope...

    Was dat op Caspian Border? Volgens mij was ik mines aan het leggen en zag een jeep in de hoek staan daar bij D ging die wel pakken als ik klaar was en volgde wel naar B. Maar ja dat is soms moeilijk duidelijk te maken. :+
    Moet weer eens met mic spelen hehe.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2013
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ach het ging toch! weet niet of we gewonnen hadden, maar wel bij de eerste 4 van ons team. dus we weten wat we moeten doen. :thumbs:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol had ik zoiets samen met AntraXxX gister ook voor jij joinde. Samen op Kargh Island.
    Volgens mij hadden we beide 2 kills ofzo en 1 death maar stonden bovenaan van beide teams met 5000 punten. lol.
    Jammer dat je net wegging gister daarna hadden we cool potje op Firestorm. Was echt hectisch en ging echt gelijk op. :)


    Wat zijn jullie to go to loadouts btw?
    Dit is die van mij. Alleen me sidearm verander ik wel vaak eigenlijk.

    [​IMG]
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Die flash suppressor is toch niet echt nuttig?

    Ik kan me voorstellen dat zoiets IRL nuttig is maar als je schiet verschijn je nog altijd op de mini map en weet ik waar je zit. Je kan beter gebruik maken van de heavy barrel. Hangt er natuurlijk af welke maps je speelt.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar gebruik ik hem ook niet echt voor. Niemand volgens mij. :)
    Gebruik hem voor minder verticale recoil op je wapen. 20% minder ofzo. Want dat doet de flash suppressor ook. :)
    Voor heavy barrel speel ik veels te close quarters eigenlijk en heavy barrel zorgt voor meer verticale recoil weer. Dan word de MTAR nog erger. :+
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Flash supressor is voor minder vertical recoil in ruil voor wat minder accuracy 'from the hip'. Aangezien je in de meeste gevallen toch ADS doet, maakt dat weinig uit.

    Heavy barrel geeft meer accuracy, maar wel meer recoil.
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    iemand anders ook problemen met xboxlive? was eindelijk lekker bezig met sdm..bam..connection lost. kom ook niet meer op live.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier was net alles goed. :)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mijn loadouts zijn eigenlijk altijd tzelfde

    Engineer = Gun met Holo en evt grip + flash supressor , mijnen , RPG en Squad explosives
    Assault = Gun met holo en nog wat meuk , Medkit, defib en Squad sprint
    Support = Gun met holo en nog wat meuk, Ammo , C4 en Squad sprint
    Recon = Gun met holo en nog wat meuk, Spawn beacon , Xbow (of iets anders, maar de enige belangrijke is de spawn beacon) en Squad sprint

    sidearm is ook vrij random, meesal een m9 of een rex ofzo
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol die Metro server van Delphiki zat zo vol. Lee en ik joinde als enige daar. Na een paar minuten kwamen er nog 2. En toen ik 10 sec later nog eens een keer keek was het al 10 vs 10. lol.
     
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kapot gelachen tijdens dat potje met me M249. Heerlijk sprayen.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daarom hebben we metro ook in alle map rotations als eerste map zitten , daar word volgens mij nog steeds het meeste op gezocht :)
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging kapot toen we verstopertje speelde rondom dat reclame ding. haha. Vlak daarna werd jij ineens gepakt door een sniper van uit hun spawn. toen waren er ineens 2 de server gejoined. idd echt paar seconden later zat de server vol.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha idd. Droog. :p
    Doe straks nog wat potjes. Even eten nu. Ben een beetje met de P90 aan het klieren. Moet een service star halen voor Recon maar ben die snipers een beetje zat. P90 is best grappig. Maar je moet hem echt close quarters gebruiken dan is die wel lekker met 900 rpm en 51 bullets.
     
  20. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk zo met jullie samen spelen. De poortjes op Metro bewaken :lol:
     

Deel Deze Pagina