1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Bijna elke, maar ik speel maar 4 minuten per helft.
    Wissel ook nog wel eens van carriere, heb nu een met Chesterfield, Olympique Lyon, OB Odense (waar ik al heel ver in ben, kap ik wss mee), een met een eigen speler en een met Messi.

    Denk dat ik ook een carriere ga beginnen met Raheem Sterling van Liverpool, kereltje van 19, heel snel, algemeen 69 en een potentieel van 84.

    Had m ook bij FC Groningen (zelfde carriere als Olympique Lyon, overgestapt), top spelertje en lekker goedkoop.
     
  2. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat kereltje heeft al 3 kinderen van 2 vrouwen :lol:

    Fischer heeft ook hoog potentieel trouwens. Je kan checken op futwiz.com onder 'career' wat de potenties zijn van alle spelers.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb nu een paar potjes gespeeld maar het valt me op dat ik helemaal geen replays te zien krijg...!?

    In de demo kreeg je wel gewoon replays.
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    En hij is geen 19 maar pas net 18, deze maand geworden.
     
  5. XBOX360-Niels

    XBOX360-Niels Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Sofifa.com is ook een handige site voor potentials van spelers.
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik ga nu een nieuwe carriere starten met QPR (of een ander team dat laag in de Premier League staat), en dan alle teams uit de Premier League omwisselen met de teams uit de Npower League 2, kijken wat er gebeurt:lol:.

    Gisteren ook een carriere begonnen met een Russisch team (weet de naam ff niet meer), 3 sterren en 9 miljoen euries, wat leuke spelers gekocht.
    Samen met FC Groningen naar de Premier League verplaatst :+.

    Best wel tof dat je teams kunt verplaatsen, zo kun je bv de beste teams ter wereld in een competitie zetten_O_.
     
  7. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu zeker wel aan mijn max. met Fifa 13. De titel van de 1e divisie lukt me net niet.

    Ben er wel achter gekomen na de vorige Fifa en deze dat iedereen hoog mee kan doen. Met een 'normale' opstelling kan ik niet meekomen. Dus ik zorg ervoor dat ik het hun zo moeilijk mogelijk kan maken.

    Bij Fifa 12 lukte dat door met AC Milan 5-4-1 te spelen en hopen op een uitval van Ibracadabra, Robinho of Pato. Helaas is dit nu niet meer haalbaar door het 'shirtjes-trekken' systeem in Fifa 13.

    Bij Fifa 13 speel ik nu met PSV 4-3-3 en de vijf meest vooruitgeschoven spelers zijn allemaal keiharde lopers. En vanaf de eerste minuut 'extreem aanvallend'. Hierbij merk je dat tegenstanders heel moeilijk een '2-tegen-1 situatie' kunnen uitspelen. Daarnaast kan ik 90 minuten slijdings maken zonder overtredingen.

    Elk balverlies van de tegenstander levert een bliksemsnelle counter op! :D

    Seizoenen blijft enorm leuk! :)
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  9. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 3 seizoenen blijven steken met steeds net aan 10 punten in divisie 4, en speelde bovendien nooit echt met één team.

    Toen dacht ik terug aan wat jij zei, en probeerde ik in een nieuw seizoen (nog steeds in divisie 4 dus) eens PSV... Die Narsingh, Lens en Wijnaldum... wat kunnen die rennen 8)

    Heb dus ook de titel met 6-1-1 gewonnen (overigens, toen ik dus op 19 punten zat, kreeg ik de titel niet, maar ik had nog één wedstrijd over... toen bugte het en kon ik nog een wedstrijd spelen, die ook gewonnen en had toen wel de titel met 22 punten in het seizoen :emo:).

    Eerste wedstrijd in divisie 3 verloren... en dat was tegen hetzelfde team als het team waarvan ik de enige wedstrijd verloor in divisie 4: Aston Villa...

    Van die mensen die dan met 5 verdedigers spelen, op defensive staan en dan met n'zogbia en consorten alléén maar gaan counteren |:-

    Nu doe ik dat ook wel met PSV, maar toch, ik heb geen 5 verdedigers:+

    edit: nou, in divisie 3 valt het een beetje tegen...eerste drie wedstrijden fors verloren :mad:
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2013
  10. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik in career mode aanbiedingen van andere clubs om te kunnen coachen? Af en toe staan er wel clubs onder het kopje ''Mijn Banen'' maar die wijzen me meestal allemaal af... En dat terwijl ik met Vitesse de Champions Cup 2 keer gewonnen heb en 3 keer de beker + Eredivisie.
     
  11. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    er zijn 2 manieren, degene die jij noemt. ik heb daar echter al wel een paar keer succes gehad. en soms krijg je direct een aanbieding van een club maar die verschijnt als popup in je scherm dus zal je niet missen.
     
  13. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Calias,

    Ik speel als volgt:

    Tyton
    Hutchinson-V. Bommel-Marcelo-Willems
    --------------Strootman----------------
    ---Mertens------------------Wijnaldum
    Narsingh--------Lens----------Depay

    En dan vol pressie vanaf minuut 1. Vooral de potjes dat men volledig de kluts kwijt is zijn heeeeerlijk! :)

    Ik voeg je trouwens wel toe, een potje PSV-PSV is wel geinig :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2013
  14. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zo had ik het nog niet bedacht, dit is inderdaad wel nog erger pacewhoren dan ik eigenlijk had, immers speelt Matavz best prima, hij is alleen wat langzamer dan z'n buurmannen narsingh en lens.


    Ik ga het straks eens proberen, thanks ;)

    wat betreft je edit, is prima :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2013
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Bij mij kreeg ik bij Feyenoord na 3 seizoenen met 2x de beker en 2x kampioenschap een aanbieding van Atletico Madrid, die ik natuurlijk niet kon weigeren. Je krijgt het gewoon als bericht dus dan kan je hem ook niet missen, speel gewoon je wedstrijden die aanbiedingen komen vanzelf wel.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  17. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is vrij toegankelijk hoor. Maar als je het veel speelt en de 'diepere' controls ook onder de knie krijgt kan je veel meer :)
     
  18. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach...te veel knoppen..

    Na twee potjes heb je ook wel door waar de knopjes zitten.. Eigenlijk heb je maar 6-7 knoppen die je echt nodig hebt (rennen, schieten, passen, voorzet, steekpaas, speler wisselen). Dus voor de casual beginnende gamer is FIFA sowieso al vrij simpel.

    De rest van de opties zoals finesse shot, tactieken etc etc zijn alleen nodig als je je wat meer verdiept in het spel.

    Alhoewel, als sommige beperkten met 6 knoppen al moeite hebben, moeten ze zich maar misschien beperken tot 2D-platformers :+
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 13 heeft veel meer dan je denkt, trucs zijn easy! wil je de 5* tricks doen, moet je heel wat met je vingertjes kunnen hoor,
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Maar het is veel leuker zonder tricks. ;)
     

Deel Deze Pagina