1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha awesome!
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eindelijk binnen van Amazon... Straks even checken! :cool:
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Deze game is echt zo gaaf. Hoe vuur ook alles in de hens steekt, enzo. Blijft gewoon leuk om ventjes in zo'n outpost helemaal gek te laten worden door van alles te laten ontploffen zonder dat ze weten waar je zit. En dan allemaal mines dumpen en ze die kant op lokken, hehehehe, many ways to die :)
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nog niet heel veel gespeeld, maar het voelt goed aan en doet me weer denken aan deeltje 1 en gelukkig niet 2. 8) De map editor ziet er ook weer goed uit. :) Het beeld is wel even wennen, maar dat zal de framerate wel zijn. :p Maar waarom word ik gelijk door een slang gebeten? :'-(
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  6. Femmmke

    Femmmke Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar als die velden afgebrand zijn moet je die boot ook nog en als ik dan naar die boot ren komen er opeens 80 enemies op me af gestormd en eer ik die gekilled heb is de boot er al vandoor.8) Of als ik dan naar de boot ren dan krijg ik hem niet meer aangestoken want dan word ik gekilled door de enemies.
     
  7. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    met die bazooka meteen die boot neerknallen dan komt er een cutscene
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Als het goed is krijg je daar toch een checkpoint ? Ik begon daar opnieuw met nog maar 5 enemies over en alle tijd om die boot neer te halen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Beste tip: Ga die steiger niet op en kill ze van een afstand, behalve die laatste. Die moet je snel doorzeven en dan die RPG pakken. Klaar! :thumbs:
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat is dat nou weer voor lelijk thema die je gratis krijgt... Ik dacht een mooi tropisch eilandje op m'n 360! :emo:
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ow, thema, ff kijken ;)

    Zit nog steeds op eerste eiland. Heb een quest om naar Bad Town te gaan, maar ik ben nog bezig met laatste outposts (2) en radiotower (1) op dat eiland. Heb alles al gecraft inclusief die waarbij je die path of de hunter quest voor nodig hebt. Kan dus alleen nog maar syringes craften ;)
    Ook alle wapens al, inclusief signature weapons. Nu steeds een volle lootsack en max gold (10K). En al 65 relics ...

    Ga me maar weer eens op missions concentreren denk ik :D
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alle wapens maar het beste wapen mis je nog ;)

    Als je alle torens hebt dan kunnen de rest van de wapens gelijk de deur uit :+
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Spannend ... ;)
     
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels de singleplayer uitgespeeld en alle radiotorens+outposts. Zoveel mooie momenten in de single player als je de wapens en explosieven leuk gebruikt. Erg gaaf om hordes vijanden te ambushen of Rambo style knallen... Mooie open-world game, respect voor de singleplayer! Multiplayer speelt ook wel leuk, ligt een beetje aan de gamemode. Helaas geen voertuigen en bijhorende (grote)maps in multiplayer wat het vorige deel wel had.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Erg vette en vooral ook mooie game. :) Maar ligt het nou aan mij of klinken sommige geluiden en stemmen wat blikkerig alsof het een lage bitrate heeft? Vooral bij dat vrouwtje in die winkel viel me dat op.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat wil ik dan wel weten. Ik moet volgens mijn logboek nog 4 wapens. Heb er nu 39/43 dus, maar ben benieuwd hoe ik die laatste 4 kan pakken en ik heb de game al uitgespeeld + alle torens en uitposten.

    Moet ik misschien de Lost Expeditions DLC spelen hiervoor?
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je unlocked er een bij 10 relics, 20 Relics, 6 brieven, 6 Trails, 17 enemy camps, 10 memory cards etc..
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daar zit ik relics, brieven en trials net onder. Heb alle camps en cards al, dus het klopt wel in je post. Moet er dus inderdaad nog 4. Ik dacht ook eventjes dat ik met een bug te maken had, maar gelukkig is dat niet het geval.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Moet je 120 relics voor een unlock? Of heb je na de 60 buiten de exp er niet zoveel meer aan ?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Na 60 heb je er weinig meer aan, zelfs als je een unlock zou scoren vind ik.
     

Deel Deze Pagina