Jullie hebben hier last van gok ik: http://www.bright.nl/storing-microsoft-diensten-bij-upc-klanten Hopen dat ze het snel kunnen oplossen
zit ook bij upc en het ligt aan upc want toen ik de wifi van me buurman gebruikte kwam ik wel gewoon online en in de lobby
Aha, oke, ik wordt er af en toe helemaal niet goed van. Als ik dan inlog op mijn xbox, dan blijf ook meteen die xbox hangen omdat hij geen verbinding kan maken met xbox live
Bedankt voor het berciht wat je heb opgezocht, ik ga denk ik nog een keer bellen naar UPC, misschien dat ze het dan iets sneller gaan oplossen, haha
Mijn plan is om terug te komen ja! 1 februari is mijn stage ook weer voorbij, heb ik meer tijd en kan ik hoogstwaarschijnlijk weer meedoen. Probeer nu ergens een wifi adaptertje op de kop te tikken, of om de internetkabel naar boven te trekken.
Ik heb deze dingen gekocht om internet van beneden naar boven te hebben voor de xbox: http://www.alternate.nl/html/product/TP-LINK/TL-PA411_Starter_Kit/1012105/ Dit werkt perfect, je heb 500 Mbps, lekker snel.
vanuit mijn expertise als wifi adviseur zou ik je dit toch echt afraden, ik (lees IK) heb dit nergens nog goed en stabiel zien werken. Helemaal niet voor gaming doeleinden... Koop gewoon een goede Linksys voor thuis gebruik (E2000) Zorg iig dat je A/B/G/N aan kunt en op 5Ghz kan werken wireless. De meeste routers zijn vaak BGN en werken op 2.4Ghz en dat is achterhaalde techniek en zonde van je centjes. Als vragen zijn over netwerken / wireless let me know! Zelf heb ik een ziggo modem, een linksys E2000 een Meraki MR16 en een Xirrus XR4840 thuis hangen...
Probleem is dat ik op m'n studentenkamer niet gemakkelijk een kabel kan trekken (heb nog geen goede mogelijkheid gezien) en er dus alleen wi-fi is. Mijn xbox heeft ook geen ingebouwde wi-fi.
Maar is het een centrale router waar meerdere gebruik van maken? Want mag je dan zo stekker erin doen
Divimus, tender hoort 23 punten te hebben ipv 24. Sorry tender! Het teamtotaal wordt dan 40. Bigga heeft 18 punten ipv 17 dus wordt totaal weer 41 punten
Geeft niet hoor, het is zoals het is! Heb net de Ford Focus eens uitgelaten op Laguna Seca, nadat ik die vorige week hevig driftend door de bochten op Catalunya zag schuiven en ik me een beetje zorgen ging maken over de handling van de Ford. Na wat rondjes is mijn enige conclusie eigenlijk dat de Focus absoluut een van de best handlende auto's is die eigenlijk gewoon altijd stabiel blijft als je er gekke dingen mee doet. Z'n enige makke is z'n acceleratie/topsnelheid, maar op Laguna Seca blijft hij m'n eigen Civic in het bochtige eerste deel van de baan prima voor en eindigt hij (na 5 rondjes) met een tijd van 1:36.8 maar zo'n vier tienden van m'n allerbeste tijd in de Civic (na meer dan 5 rondjes in de Civic).