1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Clio Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 okt 2012.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Kijk even naar dezelfde bocht in de 2e ronde van de 2e heat, gebeurt exact hetzelfde alleen dan Kimi versus een nieuweling! de pot verwijt de ketel.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Er was geen sprake van een fout van jou kant, je maakte een remfoutje(zelf ook vaak gehad) en ik verwijt je dus helemaal niets. dat ik op dat rechte stuk links van jou zit en me er naast gooi, komt puur vanwege de frustratie over de vage toestand. hier is geen sprake van een fout van jou kant. zit er dus maar niet over in.

    Hoezo laat remt? hij zet hem er duidelijk tegenaan en komt met veel te veel snelheid de bocht in en botst mij letterlijk van mijn lijn. Dat heeft niets met laat remmen te maken, dat heeft gewoon te maken met een laatste do-or-die poging om mij in te halen. Hij heeft de laatste 2 ronden het overal geprobeert, iedere keer clean en dus was ik verrast dat hij van zo'n afstand zo lomp in komt zetten. er zat dik 15-20 meter tussen ons.

    Waar staat dat ik het Ann aanreken vanwege haar remfoutje? met de term race-incident bedoel ik dat het niet voorkomen had kunnen worden en er geen sprake is van een bewuste actie. laat dat even heel duidelijk zijn.

    Ja heel kut voor je dat je je aan mij ergert maar ik erger me ook vaak genoeg aan anderen en dat hoort erbij en ik vind het altijd leuk om weer te beginnen aan een nieuwe race. En als je mij ziet als 1 van de redenen waarom forza minder leuk wordt dan moet je echt een cursus opgroeien nemen want je zet je plezier en eigenwaarde toch wel iets hoger dan een medespeler die je 1x in de week ziet, online.

    Dat jij mijn lidmaatschap ter discussie wil stellen, helemaal goed hoor. heb ik niets geen problemen mee. als jullie dat willen, so be it. Doe het dan wel zonder stemming, want die dingen zijn laf en geeft mensen welke niet insiders zijn de kans om mee te beslissen in een vraagstuk..
     
  3. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijzelf eigenlijk niet in de discussie mengen maar ik wil toch even wat zeggen: als je achter iemand rijd die langzamer is dan jij dan is het ook logisch dat deze persoon ook minder ervaring heeft, eerder geneigd is om foutjes te maken en eerder nerveus te worden als je wordt gerukt. Ook al ben je een stuk sneller hou er wel rekening mee... Wacht wat mij betreft tot na de bocht en zeg gewoon aan welke kant jij gaat inhalen dan kan er rekening mee gehouden worden. Scheelt volgens mij een hoop frustratie aan beide kanten.

    Greetz
    Alexij NL
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Helemaal waar:b:

    Is er behoefte voor dat ik voor de komende race (Nurburgring Kort) een korte gids (met filmpjes?) schrijf met tips voor die baan, zodat vooral de nieuwe deelnemers een steuntje in de rug krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  5. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    We hoeven niet te gaan doen alsof de nieuwelingen niet kunnen rijden.
    Het is gewoon opletten en goed om je heen kijken.
    Ik houd jullie ook niet bij al waren me ronde tijden (1.41...) niet eens zo slecht :D

    Was trouwens een leuke race! 1x 8e 1x 9e. Reed eigenlijk hele tijd in me eentje waardoor ik goed door kon rijden!
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zo was het niet bedoeld hoor. Graag of niet :)
     
  7. Annmm

    Annmm Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens! En oja, ik zit er absoluut niet overin hoor! Vond het leuk om mee te doen en een botsing meer of minder vind ik geen probleem maarja ik rij ook nooit vooraan :-D!
     
  8. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als ik... Gezellig ;)

    Greetz
    Alexij NL
     
  9. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb wel interesse hoor, ik rij niet zo heel vaak en een beetje hulp is altijd welkom, ik zelf heb vaak de grootste moeite om jullie tempo te halen en clean rijden lukt al helemaal moeilijk als ik op (mijn) tempo rijd.
    Ik heb wel de ideale bochtlijn aanstaan ook als remhulp.

    Greetz
    Alexij NL
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Is het jullie al opgevallen dat de rijder helemaal geen stoel heeft.

    Alles voor het gewicht :+

    [​IMG]

    Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    afzegging voor Nurburgring vanwege meerdaagse cursus

    Heb volgende week vanaf woensdag een driedaagse cursus (verplicht op lokatie slapen). Ik kan dus niet meedoen voor de race op de Nurburgring Short.
    Jammer, had er wel zin in. De Clio's rijden erg fijn.
    Voor a.s. zondag is deelname aan WTCC nog onzeker. Maar dat moet ik nog ff checken.

    Ik zou zeggen tegen KIMI, ga bij jezelf te rade of je het nog echt leuk vindt om mee te doen met de XBWf clubraces.
    Zo ja, dan zal je water bij de wijn moeten doen.

    Zo nee, en moet je volgens jouw eigen gevoel te veel concessies doen aan jouw inzichten qua racen, dan is deze club kennelijk niet jouw stekkie.
    Waarschijnlijk zal je dan buiten de club om veel meer plezier aan Forza beleven zonder je te hoeven irriteren aan anderen.

    Ik vermoed dat jij toch al een van deze twee keuzes hebt gemaakt.

    Ik vind zelf een afkoelperiode voor jou op zijn plaats in het club-belang en -sfeer. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat het zo gelopen is.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  12. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Na dit alles gelezen te hebben kan ik alleen maar zeggen dat ik van de race heb genoten. Wat betreft race 1, je mag mij omwisselen van positie met alexiej, ik kwam echt lame de baan op en vergooide zijn race.

    @Kimi, dat ordinaire geschreeuw los je niets mee op. Wij praten ook gewoon op een normaal niveau, en tuurlijk in de commotie kan je wel even wat adrenaline verzamelen en door de mic pompen, maar houd het dan bij 1 zin. Plezier voorop voor iedereen, en voor de nieuwe is dat niet echt leuk om te horen. Daarnaast flikkerde je mij ook van de baan in race 2, heb je me daar over gehoord?

    @Divimus, EPISCH!
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  14. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    @Flavour: kun je mij de telling even uitleggen? Levert de 2de race meer op?
    @Bassie: geeft niet hoor, shit happens. Dank je wel voor de positie trouwens... erg aardig.

    Greetz
    Alexij NL
     
  15. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Oppassen met dit soort woorden, daar heb ik 2 cupseizoenen last van gehad :)




    PS. Wat is dit ?? Een instap cup ? Misschien dat ik a.s. woensdag ook mijn Clio ga poetsen voor een 'celebrity Race' :) Als ik dit soort lees, en ook met nieuwe mensen erbij, begint het weer te kriebelen. Juist omdat het zo leuk is om ook met nieuwe racers te rijden, te ontmoeten, te spreken etc etc.

    PPS. Ik race nog steeds zonder microfoon, want mijn mic werkt gewoon niet met mijn fanatec stuur.
     
  16. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Zet dat kriebelen om in mee racen Bergje:thumbs:
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    We hanteren de puntentelling uit de (in het verleden gehouden) GT2 cup
    [​IMG]
    Afwijkend van wat je bij bijv. Formule1 gewend bent, wordt er hier 'vanaf de onderkant' punten toegekend. Degene die laatste finisht krijgt in de sprintrace, ongeacht of er 5 deelnemers of 15 deelnemers waren, per definitie 1 punt, en daarna wordt er 'omhooggeteld' totdat iedereen punten heeft gekregen. Een sprintrace-winnaar kan dus bijv. slechts 5 puntjes winnen bij 5 deelnemers maar maarliefst 16 puntjes bij 16 deelnemers! Idem voor hoofdrace.
    Inderdaad! :thumbs:_0/
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    @ Bergje,
    Goed om te horen dat jouw race G-spot geprikkeld wordt door de Clio cup.
    Hoop jou binnenkort weer op de track te zien in een Clio.


     
  19. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Als Paul gaat dan wil ik ook een kans wagen als ik niet hoef te trainen!
    Ik lees alle unhappy posts net ff en ik heb mezelf maar voorgenomen om hier niks over te zeggen (alleen dit dan).
     
  20. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Je legt wel de druk bij mij erop Lircky :) We geven de cup gewoon met zijn 2-en een positieve injectie met onze aanwezigheid ... ^^
     

Deel Deze Pagina