hoe zijn de ervaringen met Play-Asia tegenwoordig? Ik heb er vroeger best vaak games besteld en nooit gedonder gehad. Ik heb er nu twee spellen besteld (Catherine en Azura's Wrath) echter lees hier en daar op dit forum toch wat negatieve replies.
Ik heb er midden oktober ICO & SotC besteld, is nog steeds niet binnen... Hoop heen en weer gemail en ze gaan het uitzoeken. Laatst Asura's Wrath als laatste kans nog besteld, gister verzonden. We gaan zien wanneer / of die binnenkomt...
Iemand goedkoper adresje dan dit?: http://www.ebay.co.uk/itm/12-Month-...122&pid=100015&prg=1006&rk=1&sd=130820678482&
http://gamehubs.com/xbox-live-12-month-gold-membership-card-worldwide-compatible.html geen idee of er nog goedkopere zijn.
Ze sturen je weleens een verkeerde code, maar na een mailtje krijg je gewoon een nieuwe werkende code. De prijs is nog prima aangezien de inkoopprijs ondertussen is gestegen.
Klopt het dat je bij Zavvi.nl eerst je huisnummer moet invullen en dan je straatnaam? In die volgorde kreeg ik het namelijk bij het registreren. Ik heb echter nog nooit meegemaakt dat het huisnummer voor de straatnaam komt.
......bij mij staat het gewoon in de juiste volgorde, alleen mijn postcode staat onderaan, maar dat maakt niet uit.
Iemand bekend met TN Games? Ziet er wel betrouwbaar uit ook met de verzending maar €0,40 extra voor iDeal?
heeft iemand ervaringen met thehut?? hoelang het daar ongeveer duurt?? en zat net te bestellen (nog niet afgerond, maar als ik mn adres in voer dan staat het huisnummer voor mijn straatnaam kan dat kloppen of doe ik wat fout??)
Dat maakt niets uit. Is het zelfde bedrijf als Zavvi. Alletwee een ruime week tot iets van drie weken qua bezorging.
Halverwege december 2 games bij Zavvi besteld, deze zouden voor 25 december in huis zijn. Tot op heden nog niks ontvangen, wel al een mailtje of ik ook tevreden was met mn bestelling.
Ik heb op 19 december ook besteld bij zavvi, en ook nog niks ontvangen. En inderdaad al wel dat mailtje of ik tevreden was. Het zal wel aan de kerstdrukte liggen, maar ik hoop toch dat het volgende eens binnen komt.
iedereen zn ervaring hier met zavvi is dat het 2-3 weken duurt.. das normaal en combineer dat met kerstdrukte...
Ik heb wel eens iets binnen 5 dagen van Zavvi gehad. Maar dat is een uitzondering idd. Normaal is zeker wel 3 weken, soms nog langer. Denk dat de roeiboot via de zuidkaap gaat