1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Speel altijd Fifa tegen een kameraad en die gamed verder nooit. Alleen Fifa. Hij kan wel meespelen, maar dan alleen overspelen, verdedigen (min of meer), schieten alleen met (B).

    Waar ik 1-2tjes maak, schijnschoten, scharen etc. kan hij dat allemaal niet, omdat het te moeilijk is 8)

    Hij wint af en toe ook wel eens, dus het is zeker wel toegankelijk ja. Avondje spelen en hij kan redelijk mee doen.
     
  2. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Pfffff mensen die de hele voorbereiding van de wedstrijd gaan kijken en de hele nabeschouwing...
     
  3. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen ze gewoon om je op de kast te krijgen.
    Of ze (lees ik) gaan nog even naar de wc of pakken wat te drinken :+
     
  4. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    En soms werkt het ook nog haha.
    Ga tegenwoordig als mensen dat doen, rustig een shaggie draaien en oproken.

    Maar zoiets moet EA eruit halen, net als de wissels. Duurt soms ook een eeuwigheid.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb daar best moeite mee idd
     
  6. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that...

    Het zit er al in sinds ik FIFA speel... ('10, en waarschijnlijk nog wel langer).

    En ook die mensen die al hun pauzes opmaken, =3x een 45 seconden en dan 0x wisselen, hatelijk dat soort mensen.
     
  7. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een wedstrijd kan ik nog begrijpen. Het is wel een moment dat je op de 1 of andere manier een adrenaline krijgt. Daarbij wil ik wel altijd de opstelling van mijn tegenstander zien! Dan erger ik me meer aan het feit dat er mensen 3x op start drukken of na een wedstrijd die herhalingen kijken in de hoop dan je leaved omdat je haast hebt..

    Maar bij online zijn het maar kleine dingetjes, er hoeft maar 1 ding te gebeuren en je kan iemand mentaal breken. Daar draait het naar mijn inziens om, op die manier kan een wedstrijd soms volledig kantelen. Er zijn relatief gezien maar weinig potjes die je gewoon 90 minuten domineert. Alhoewel de instelling van beide teams daar het meest bepalend in is. De ene wedstrijd is elke kans een goal en zijn er slechts 3 kansen in de wedstrijd, terwijl er in de volgende wedstrijd wel 20 kansen zijn.

    Dat is net zoiets als na een goal de bal direct oppakken om verder te gaan, dat doe ik op de 1 of andere manier altijd haha! :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2013
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ben nu een beetje FIFA13 aan het spelen op de PS3, maar het is wel verdomd wennen met die PS3 controller... :eek:

    Nog niet online gegaan want weet even niet hoe ik in deze modem kan komen (zit in het buitenland en zat niet echt goede documentatie bij over password enzo...), en mijn firewall staat niet open... :mad: (gedeeltelijk, dius oranje ofzo)

    EA is trouwens echt KUTTTT. Al jaren klaagt men erover dat er echt veels te veel screens zijn waar je door moet klikken voor je gewoon lekker een potje kunt voetballen, en vervolgens gooien ze er nog even een zootje extra screens tegenaan :{ |:-

    Op de PS3 dus eerst al die idiote MOVE screens die je door moet klikken. Laadtijden zijn ook langer op de PS3. Vervolgens nog wat gezeur over trophies steeds. En dan doet het er ook nog retelang over om de 'current form' match day stats op te halen.... :'-(

    En zojuist lekker potje tegen de computer met Liverpool (Suarez is baas), 2-0 voor, doe ik even op pauze drukken voor een wissel, loopt die hele game vast. Had ik met de demo op de 360 trouwens ook 1-2 keer. Zojuist even opgezocht en velen hebben er problemen mee. Forum-berichten die al van 3 maanden terug ofzo zijn, en EA heeft het nog steeds niet gefixed =( =( =(
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Knap lullig, sta je voor en wil je 'm even pauzeren om te gaan eten. Kom je terug loopt FIFA vast .. :mad:
    Niet alleen PS3 heeft hier last van. :+
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gisteren merkte ik dat ik een squad update was gedownload voor Seasons. Zit opeens Sturridge al bij Liverpool! Oftewel EA voert die transfers best snel door in het systeem dan.
    Oja, Lucas zit ook al bij PSG. :)
     
  11. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0

    En Ba bij Chelsea. Ik verbaasde me er ook wel over ja, meestal wachten ze tot de transfertijd is afgelopen en dat ze dan met één grote file komen.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik kende hem eigenlijk nog niet zo goed, dus vond het al vreemd om hem bij Liverpool te zien, maar speel pas sinds eergistermorgen (in Hong Kong, dus voor julie nog donderavond) met Liverpool, en toen zat hij er idd bij. Vond hem wellicht daarom wel lekker spelen. Suarez nu ook 'in-form'. Al een paar mooie goals mee gemaakt, en ook al een aantal omhalen en halve omhalen die dan net naast/over gaan. Heerlijk spelertje.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Spelen allebei wel lekker maar Suárez is echt een fijne speler inderdaad. :)
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Pato hadden ze anders nog niet bij Corinthians gedaan of is dat nog niet officieel?
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Moet volgens mij nog medisch gekeurd worden.
     
  16. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met mijn virtual pro carriere. Mijn pro begint al een aardige baas te worden alleen krijg ik het niet voor elkaar om een vrije trap te scoren. Ik word er helemaal gek van. Ze verdwijnen of het stadion uit of in de muur. En de enige manier om dit te verbeteren is door ze te scoren. Dat is dus geen doen. Is iemand dit gelukt die mij van tips kan voorzien?
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoge steekpassen blijven GAY! Verdedigers die lekker staan te slapen of een te korte bal terugkoppen.
     
  18. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag dat van Rhijn bij ajax zelfs al nr. 2 gekregen heeft. Snel zijn ze wel bij EA...
     
  19. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat is dit toch ook een bagger spel, altijd als ik een lange tijd niet heb gespeelt win ik de eerste potjes alles & na een wedstrijdje of 5 verlies ik weer heel veel doordat ik 100 x op de paal/lat schiet.
    Zo fake he, daarom ben ik dit spel ook al snel zat geworden (net als bij de eerdere Fifa deeltjes).
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Tyfus servers :mad: 2x 3-0 voor met Schalke wordt ik 2x uit de server geflikkerd
     

Deel Deze Pagina