Matrix vraagske vo u.ik zie die stip stan waar yoyo zich bevindt maar ik geraak er niet naar toe.kheb al die blauwe devices gedan en ook die rode.ik moet nu nog alleen Yoyo vinden maar ik weet echt niet waar hij juist zit in the residatial zone.kan je me het effe uitleggen.
Ahh, dit is een lastige, heb ik zelf ook lang opgezeten Helemaal rechts boven is een soort trap die omhoog gaat. Hmz, hoe ga ik die trap uitleggen. Hij gaat een stukje omhoog, dan een bocht naar links dan de andere richting in weer een stukje omhoog te gaan, dan weer een bocht naar links, stuk je recht omhoog, bocht naar links. *zucht wat een rottrap om uit te leggen*. Die bochten zijn geen echte bochten, zij meer rechte hoeken. Anyway, als je snapt welke trap ik bedoel, moet je zo omhoog gaan en net voor de laatste bocht een boost uitvoeren, je gaat zo supersnel de bocht in, net voor het einde spring je eraf en je vliegt zeg maar de open ruimte in. Dan landt je rechts in het midden op een groot <best wel hooggelegen> platform. Hier zijn yoyo in een kooi en 2 straaljagers om je af te maken. Als je dat trapgedeelte niet snapt moet je ff de zoekfunctie gebruiken. Ik heb dit al eens eerder aan iemand uit gelegd hier.