dat zijn newznab kloons van spotnet, die schieten om 1 of andere reden als paddestoelen uit de grond de laatste weken kun je dus net zo goed spotlite gebruiken, zijn nml dezelfde spots
hallo, kan iemand mij helpen? ik gebruik sabnznd als nieuwsserver en gebruik pureusenet voor payserver, net ging het downloaden goed rond de 4,5 a 5 mb downloaden. maar nu doet iet het niet meer? geen foutmeldingen alleen zo traag 2 kb ps maar? iemand een idee? en als ik het nu probeer 0 kbs helemaal niks meer!?
Bekend probleem de laatste tijd met nieuwsgroepen. De een zegt dat je provider je verbinding knijpt en de ander zegt weer dat het brein is....
Allebei niet. Het bestand wat je aan het download bent staat niet meer op de server. Jammer dan, probeer maar een andere NZB.
je kan toch gewoon op het connecties tabblad van sab zien wat het probleem is. Kijk in je error/warning log
Top ik weet genoeg Wat betekent dit? Nog een vraag waar menigeen best om mag lachen Q: ik heb een Sunny 20Mbit pakket, is het normaal dat mijn download snelheid nu 2,3 mb/s is?
Ik was al bang dat 30mps niet 't zelfde was als 30 mb/s Sunny unlimited kost 7,79 per maand http://www.sunnyusenet.com/pakketten
Klopt inderdaad. 8 Mbit = 1 MB (let op de hoofdletter B). Dus 20 Mbit = 2,5 MB, waarvan jij dus 2,3 MB haalt wat zowat maximaal is. Prima dus.
Thanks! duidelijk nu Ah handig om te weten, in 't ouderlijk huis is een 50 mbit verbinding, weet ik ongeveer hoe snel ik daarmee kan downloaden als ik sunny verhoog