1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rainbow 6: Patriots

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 4 nov 2011.

  1. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat deze als bundel wordt uitgegeven icm de nieuwe xbox..! Must buy!!
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Elke keer wanneer deze thread op pagina 1 staat denk ik dat er nieuws is.... :mad: Misschien bij E3 bij Ubisoft's persconferentie. Moet er toch een keer van gaan komen nu.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2013
  3. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de up..:D
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies wat ik dacht, ophouden jongens
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Herinneringen over de oude rainbow six games blijven ook leuk _O_
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Interesting....

    Werd gezegd in een artikel over dat er na Black Flag gewoon weer een AC zal komen. Dat boeit me allemaal vrij weinig, maar eindelijk weer eens praat over Patriots doet me wel goed. Kortom....onzin wat GK dus verkondigde over dat Patriots terug naar de tekentafel was gegaan. Then again, die gasten vertellen geruchten (die ze zelf vaak gemaakt hebben) als feiten.

    Beter krijgen we nieuwe beelden van Patriots tijdens E3.

    http://www.vg247.com/2013/03/28/assassins-creed-ubisoft-toronto-working-on-black-flag-follow-up/
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    GK moet je ook niet al te serieus nemen. Die leveren vaak poepverhalen voor kleuters in de puberteit.

    Moraal van bovenstaande onzin: Ze verkopen het. :cool:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is echt niet serieus te nemen meer. Wanneer je gewoon zelf geruchten gaat fabriceren en dan als feiten loopt te verkopen, ben je heel erg verkeerd bezig naar mijn mening.

    Hoe dan ook....Ubi, heb niet het gore lef om Patriots te verneuken zoals Ghost Recon FS werd verpest. De Vegas games waren uitstekend, al was Vegas 2 wel minder qua maps. Patriots ziet er tot nu toe erg tof uit, dus hopelijk krijgen we niet ineens een volledige verandering te zien tijdens E3 of wanneer dan ook. Wel frappant dat een Patriots nieuwtje gewoon zo even simpeltjes wordt verkondigd, na zo'n lange stilte.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn leraar Nederlands, van detailhandel, zei ooit eens: Verkoop je product als feit, niet als mening of gerucht. Dit is in principe op alle soorten en producten toe te passen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als ze R6 net zo verkutten als GR kijk ik ze nooit meer aan!

    R6 is heilig
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor veel mensen wel. Ik heb beide games bij mijn ouders liggen, zodat ze naar iemand mogen die er interesse in heeft. Eerste keus ligt bij mijn broertjes, maar die reageren nog even niet.

    Het is niet echt mijn ding, al snap ik de populariteit van de serie weer wel. Als het op tactische shooters aankomt is er voor mij maar eentje heilig en dat is Brothers in Arms en dan met name Road to Hill 30. _O_
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad man. Dat zou een gigantische kutzooi zijn, op zijn zachtst gezegd. Maar als ze het gewoon gelaten hebben zoals in die 'gameplay' video toen en de screenshots, dan kan het nog wel echt tof worden. Heb hoe dan ook de Rainbow Six serie altijd veel beter gevonden dan Ghost Recon en ik wil weer echt kunnen uitkijken naar een R6 game, it's been too long.

    Ik speel de games echt al sinds de allereerste R6 op PC en mijn god wat was die hardcore zeg en met dat plannen...geweldig. Toen Rogue Spear kwam, man dat was echt subliem gewoon. Superveel met broer en vrienden online gespeeld, echt hardcore PC gamer toen nog. Zelfs een bepaalde Xbox Rainbow Six was erg goed, al was het een gigantisch verschil met de Red Storm Rainbow Six games op PC, toch bleef ik het waarderen. Ook Vegas was zoals ze het noemen een 'far cry' van de voorgaande Rainbow games, maar Vegas was fantastisch. Het samenwerken in co-op en gewoon die hele sfeer...top!!!

    Laat ze gewoon niet teveel veranderen, laat de soldaten nog realistisch bewegen en maak het vooral NIET Rainbow Gears of Duty, zoals Ghost Recon FS dus echt wel was. En laten ze aub ook niet de shooting mechanics verneuken zoals in GRFS, man wat voelde het goedkoop en kut aan in die game.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En geen einde zoals Assassin's Creed III en al helemaal niet een dergelijke hoofdpersoon. :cool:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Raar allemaal hoor...zo hoor je geen fuck over de game...en dan ineens :

    http://www.vg247.com/2013/04/09/rai...pment-wrapped-up-by-ubisoft-toronto/#comments
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Set to launch this year sometime.....maybe.....next year..never
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Tja..of ze tonen hem keihard bij de E3 op een next-gen systeem :D. Als de game nog dit jaar zou uitkomen of ergens volgend jaar voor next-gen, dan gaan we hem wel misschien.

    Hopelijk kunnen ze mij als R6 fan echt weer blij krijgen.
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zal wel niet
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het niet extreem afwijkt van Vegas qua gameplay en hetzelfde concept heeft als vorig jaar (of nog langer geleden geloof ik zelfs) zie ik het nog best positief in.
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap je man, want het is inderdaad raar gelopen met deze titel. Zeker na die berichten over dat er mensen uit het team gingen en ga zo maar door. Afwachten maar, hopelijk valt het mee, want ik ben eeeeeecht toe aan een nieuwe R6!
     

Deel Deze Pagina