1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Echt wel!

    De eerste keer ging hij bij mij ook dood, schrok me rot, maar heb direct de voorgaande save geload, toen ging het wel goed!:)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, klopt, maar de 2e en 3e keer doe je het wel anders.

    Voor Insanity zou ik wel een Soldier nemen en die eerst even tot level 60 levelen voor je aan Insanity begint. Op die manier heb je volledig bonus aan je char, als je een goede build hebt.

    Je moet sowieso Immunity en Shield Boost hebben, volledig fitness, volledig Soldier en Spectre en je komt een heel eind. Insanity in Mass Effect I is een piece of cake, voor mij mede dankzij Vegeta, lid hier op XBW.

    Ik heb btw de samenvatting van Mass Effect II insanity niet meer, maar ik kan nog wel een keertje kijken als je daar ooit aan toe komt.

    Alle achievements halen in deze game is niet moeilijk, maar je kunt die Scholar achievements wel missen als je te ver in het begin speelt. Je moet Anderson namelijk nog kunnen vragen over The Protheans voor je de Citadel verlaat.

    Gutte, gutte, gut, draag weer lekker door. :+
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor ME insanity heb je echt niet per se een soldier nodig.
    Makkie met elke class.:)
     
  4. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    De samenvatting van ME 2 Sentinel heb ik nog, want die heb je zelf een keer naar mij gestuurd. Laat maar weten of je hem graag wilt.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ook, ik niet hoor. Ik krijg al een hartverzakking als ik er aan denk. Heb die laatste missie eens een stuk gedaan op Insanity, met een gamesave, zonder god mode ofzo, en dat was al te zwaar voor me. Ik waag me er gewoon niet aan. Slecht voor mijn dikkietikker. :+
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    KIPPENVEL!

    Heerlijk einde. Laatste missie was echt bruut. Ilos stelde niet zoveel voor, maar dat bleek ook maar een pion te zijn in het stuk. Ik heb Saren echt helemaal in flarden geschoten, de ouwe gek! The Council heeft het niet gered in de alles of niets strijd. Captain Anderson mag het overnemen als nieuwe ouwe baas!

    Nu Mass Effect 2 maar bestellen 8)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    bijna perfecte keuze voor Council Mass Effect 2, want:
    Council zuigt ballen in Mass Effect 2
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....dat doen ze zowieso.:9
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nou, je krijgt je keuze nog wel op je dak na Mass Effect 2, wat betreft die ene seat die je gekozen hebt. ;)
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Udina vond ik echt een bitch, dus mijn keuze is nu nog vrij 'solid'. Binnenkort echt verder met deeltje 2, anders weet ik niet alles meer 8). Komen alleen teveel andere games.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je gaat hem nog meer haten. ;)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ook weer even een vlugge Playtrough gedaan. Zie spoiler voor keuzes:

    1. Kaiden laten leven op Virmire
    2. Council dood laten gaan
    3. Udina als Ambassador
    4. Wrex laten leven

    Nu merk ik wel dat Udina een nog grotere klootzak in Mass Effect 2 is en in 3 zal zijn. :mad:
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Pas geleden de trilogy gekocht van Mass Effect. Wilde het toch een keer helemaal gaan spelen. Maar damn heb er echt totaal geen spijt van. Wat een geweldige games man. Deze staan meteen in mijn top 5 van beste games.:)

    Ik had deel 1 en 2 al voor de Xbox 360, maar had die nooit gespeeld omdat ik er geen behoefte aan had. Nu de 360 allang weg is en ik weer op pc game, had ik toch zoiets van laat ik ze maar eens spelen. Holy shit wat een goede games zijn dat. Ben nu bezig met Mass Effect 1 en heb hem bijna uitgespeeld, en die game is al fantastisch. Het verhaal en die lekkere muziek die erbij zit. Er zit echt een badass song bij die ik trouwens super vind. ;) :lol:

    Ik ga me nog wel even vermaken met deze serie O-)
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen!;)

    De song op de eindcredits is echt geniaal.:)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben nu met Mass Effect 2 bezig, met de savegame uit 1, maar ben echt vergeten wat ik allemaal heb gedaan in deel 1.

    Spoiler voor ME2
    Is er een optie om na te gaan wat je hebt gedaan? Volgens mij leeft Wrex nog, Ashley leeft sowieso, ik kwam ook een asari tegen die aan het experimenteren was waar je Grunt moest halen, maar keuzes qua citadel en de seats en noem maar op zou ik echt niet meer weten.
     
  16. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het importeren kreeg ik de belangrijkste keuzes te zien.
    Ashley of Kaiden kon ik zien, net als of Wrex nog levend is. Of je de citadel redt of niet, wordt wel overgedragen, maar Anderson of Udina wordt nog eens door Miranda gevraagd in het begin meteen.
     
  17. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje..

    İk wil echt heel graag de bad ass mofo spelen. En het neerschieten van wrex zou in mijn beleving perfect passen bij het karakter die ik in mn hoofd heb. Vroeg me alleen af of zijn dood veel impact heeft op de rest van de game belevenis (vooral in de volgende delen). Kom je hem nog tegen? speelt hij een belangerijke rol? komt hij weer in je party terecht? m.a.. mis ik veel? (sfeer)
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, je mist dan IMO een cool karakter en bijhorende coolness als je hem weer tegenkomt, maar voor de rest valt het allemaal wel mee wat je mist qua unieke dingen. Hij wordt gewoon vervangen door een andere Krogan (hij wordt, helaas, niet speelbaar in de 2 vervolgen).
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    In het derde deel verandert het ook wel wat :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nauwelijks. Wrex zijn vervanger kon zijn broer wel wezen. Doet net zo vriendelijk tegen Shepard als anders Wrex had gedaan. Sowieso kut dat ze hem in Mass Effect 2 zo'n slechte rol hebben gegeven en in Mass Effect 3 vind ik het nog erger.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina