1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja zou top zijn. ik kan alleen pas rond 8:30 online zijn.
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    1 medic team :).
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leukste map vind ik nog steeds Canals. Ideale grote imo.
    Caspian bijvoorbeeld vind ik net weer te groot voor 24 man.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Canals heeft als nadeel dat als het team met de tanks meteen de spotter seats goed gebruikt en vol doorstoomt je best kans hebt dat het team wat op de boot spawned geen poot aan de grond krijgt. Maar als het een beetje in evenwicht blijft wel 1 van de leukere mappen omdat hij zo a-symmetrisch als de pest is.

    Kharg island vind ik ook tof. Omdat alles er op zit (choppers, jets , meerdere tanks, boten , jeeps) en omdat hij tactisch ook best leuk is doordat je aan de ene kant geneigd bent om voortdurend de 2 middelste vlaggen te blokken/cappen maar de afstand naar de 2 buitenste vlaggen wel net zo klein is dat het verleidelijk blijft om er snel even heen te rennen.

    En omdat de spawns praktisch niet dicht te krijgen zijn, dus je kan zomaar denken dat je ze vast hebt staan en dan ineens word de vlag die het verst achter je ligt weer gepakt
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Canals vanuit het vliegdekschip is dan ook gelijk weer de verschrikkelijkste spawn om gespawnlocked te worden. :+
    Maar verder ook een van mijn favorieten.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Karkhand mappen blijven ook tof. Vind Urban altijd wel leuk.
    Alleen Wake Island vind ik verschrikkelijk..
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Net op kharg island @ Hybrid, schoot ik 2 keer helicopters uit de lucht met mn rpg. zag je het ?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha ja lol. Ik hoopte 2x dat ik een assist kreeg want ik schoot met 249 magazine bijna leeg. Maar helaas hij was helemaal voor jou. :+
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik schiet vaak met een M60 op een helikopter. maar volgens mij telt het echt niet. terwijl het toch wel schade zou moeten aanbrengen.

    zou een ketting reactie met c4 en claymore werken? een claymore neer zetten en daar tegenover (in de richtlijn van de claymore) c4..zou dan die c4 afgaan zodra die claymore af gaat?
    vaak lopen meerderen poppetjes achter elkaar een trappenhuis op..wellicht kan je zo meerderen poppetjes killen..
     
  10. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van die helicopters was echt fkn hoog. Iets van 100 a 150 m. Was echt mazzel dat hij precies door het pad kruiste van mn rpg. Die animaties zijn nog steeds zo cool. Ik probeer dat de laatste tijd wel vaker en lukt verdomd vaak.

    Hoe laat is iedereen online ?! Delphiki server is de spot vanavond ?
     
  11. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHA wat een zielige server, Delphiki ga je nu serieus bannen omdat je niet kan winnen!
     
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    jongen ik schiet je kop van je romp
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, dat zou Delphiki echt doen! :emo:
     
  14. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel het is toch echt net gebeurd.

    Ik zal wel toegeven dat ik niet de meest eervolle load out had 870 cms + 3,4 + slugs, maar er staat niks in de server description over.

    Maar na een paar kills -> banned
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    zat jij bij mij in t team en op metro boven t plafond of heb je united states op je gamertag staan?

    want dan kan t kloppen
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Tof joh. (@ robin)

    Ot:

    Moet zelf de game nog uitspelen. Heb een half uur ofzo gespeeld, maar Battlefield trekt me niet echt :eek:
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  17. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zat juist in het tegenovergestelde team, jij liep rond met een SKS en de map was Metro en samen met excellentvirus. en nee ik zou niet weten hoe ik boven het plafond moet komen.

    Maar het zal de 870 cms met slugs combo wel zijn geweest.

    edit: let me check of ik wellicht opeens US als xbox live heb
    edit2: nope mijn location is een deel van een Rick Astley liedje
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    denk eerder dat ik je dan voor een amerikaan aangezien heb. Eerst potjes ga ik alle spelers de gamertag bij langs en alles wat niet europa is = ban (is ook het enige wat in de server description staat)

    maar als diegene dan verspringt in de ranglijst flikker ik nog wel eens de verkeerder eruit, je bent niet de eerste waar me dat bij gebeurt

    shotguns heb ik geen problemen mee, dan had ik t zoals je zegt wel in de description gezet
     
  19. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok in dat geval maakt het niet, ik dacht dat admin abuse ook hier al een factor was :+

    Edit: cheers mate, kan weer joinen!
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Fuck de game uitspelen :+ ben nooit begonnen aan de SP (ohja paar lvls toen mn internet eruit was) maar kom MP spelen echt veel beter!
     

Deel Deze Pagina