1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MM3] Jullie taktiek met Blitz en Checkpoint?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 1 jul 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoi, na alle Undercover Missies uit te hebben gespeelt was ik nu toe aan de Blitz en Checkpoint races. De Checkpoint races gingen me gemakkelijk af. Je kiest dan gewoon de FLE (Smartje :p) en dan kiezen de tegenstanders ook een FLE of een Ambulance; ze passen hun auto namelijk aan aan die van jou. Die FLE gaat hartstikke sloom, maar toch sneller als de rest. Hierdoor kun je je bochten goed nemen etc. Gemakkelijk dus!

    Maar ik heb een stuk meer moeite met de Blitz races vanaf de 7de. Als je een slome bak kiest krijg je meer tijd, als je een snelle bak kiest minder. Ik heb al vanalles geprobeert. Met de Viper vlieg ik te vaak uit de bocht (je moet bijna een perfect rondje rijden), en met een slome bak, zoals de FLE of de Cement Truck ben je ondanks je minuut (of zoiets) timebonus nog te laat--->zonder uit de bocht te vliegen!!! Odd...

    Nu, degene die het al gehaald hebben. Vertel mij eens welke bak jullie hebben gebruikt vanaf race 8 in de Blitz; beide steden.

    Bedankt!:D
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ah komop, dus niemand is verder als race 7 in beide steden?|:-
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb net gekeken welke je bedoelde. Deze heb met de beetle gedaan.
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    7 t/m 10?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ze allemaal vrij simpel gehaald. Eerst vooral met de Mini, maar zodra ik de Z06 kreeg ging ik daar mee rijden en dat ging me goed af. t'Is ook wel beetje geluk hebben (hopen dat er geen grote van achter een muurtje staat bv :)) maar dan is het best te doen...
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Precies, gewoon een paar keer proberen. Als je namelijk (ik iig! ;) ) bij 2 bochten al pech hebt, kun je opnieuw beginnen.
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    gamefaqs.com:
    Try a slower car. When I had trouble with some of the DC Blitz I swithed to the Garbage truck, With the mass and the Damage up, I was able to complete them. Once I got to the top speed it was fairly easy to keep by making wide turns and only nicking cars. I found with fast cars you have less time and damage slows you down too much.

    Lol, vuilniswagen; naja, ik ga ze alledrie eens proberen. Misschien ligt het aan mij :D
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kun je beter nog het panserautootje nemen, aangezien die betere specs heeft.
     
  9. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb het een tijde met de mini gedaan en daarna met de armored car...
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Waar je ook mischien iets aan hebt:

    één race heb ik iets van 8 keer over gedaan. Gelukkig ging de AI met de langzaamste racen in dezelfde klasse. Zodoende had ik de snelste (armored-car), hierdoor won ik de race vrij gemakkelijk!
     
  11. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon zo, scherpe bochten, snelle kleine auto (maar niet te snel), grote langen stukken, grote zware auto.
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Even voor de duidelijkheid; het gaat hier dus over de Blitz! Dus geen tegenstanders....

    Dus aan die antwoorden van AJK heb ik niet zoveel...
     
  13. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb alle blitzraces gehaald met de Mini Cooper, behalve de laatste blitz race in Parijs. Deze race is namelijk te lang (35 checkpoints :eek:), om je Cooper heel over de eindstreep te krijgen. Hier heb ik toen de brandweerwagen voor gepakt. Ik had bijna bij elke race meer dan 10 seconden over.
     
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb eens rond zitten surfen, en iedereen zegt dat je de Armoured Car moet gebruiken!
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    raar, dat iedereen in een slome wage wilt rijden.. ik heb ze toch allemaal met een mini gehaalt en daarna mijn tijd verbetert in een Chrysler Crossfire. :confused:
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja gek hè, de Crossfire is ook sneller. Daarom krijg je er ook minder tijd voor.
    Als je een slome bak rijdt krijg je meer tijd. Wanneer de de gepantserde wagen pakt is de extra tijd in verhouding optimaal.

    Het gaat er uiteindelijk om dat je het haalt, niet hoe snel...
     
  17. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    "Midtown Madness 3 bevat een standaard wagenpark van 32 wagens en nog eens twee extra geheime auto's die je pas kunt unlocken wanneer je over snelle auto's bezit."

    Hoe unlock je die laatste 2....
    Ik heb alle auto's al op die 2 na:D

    Edit: laat maar...Heb het al:p
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Precies :)

    Mijn tactiek overigens:
    Ik rijd gewoon door, als ik 't niet haal begin ik overnieuw :+

    Nah j/k .. Ik rijd de 1e keer zover als ik kom zodat ik de route ken.. Dan probeer ik shortcuts te nemen, steeds meer gas geven (ik plank niet altijd omdat er soms te scherpe bochten aankomen... planken & remmen kost meer tijd als lekker gas geven zonder te remmen) ...

    Na dit gedoe haal ik 't wel.. Heb nu 7 of 8 races uit Parijs & Washington gereden :)
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsss, ik heb ze allemaal volgas gehaald met de pantserwagen! Maar je moet bij de laatste 2 Blitz races in Parijs wel een andere route nemen wil je het halen!
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de laaste Blitz race in Parijs juist heel makkelijk, had nog bijna 1 min over toen ik met de Pantserwage reed :D
     

Deel Deze Pagina