[Xbox] black ops 2 Ik ben met spoed opzoek naar een Black ops 2 voor me zoontje. Te ruil tegen een van mijn games uit me topic. Link staat in me handtekening. PM terug graag.
GameMania, Next-level, FreeRecordShop en Nedgame kan je proberen. Ik had 10 oude Xbox360 (GRAW1, HAWX1, Gears1, NFSCarbon etc.) games en 2 Xbox games ingeleverd voor een Black Ops 2. Oh, en een giftcard. Omgerekend kreeg ik €4,- a €5,- per game. Niet veel, maar losse verkoop was ook niet de moeite waard. Misschien heb jij 'waardevollere' games.
Ik ben met mijn games bij Gamemania en Free recordshop geweest. Wat je daar voor je games terug krijgt vind ik ronduit belachelijk. Ik ga bijv Borderlands 2 niet weg doen voor €17,50 Dat was een voorbeeld. Dus ruil ik hem liever met iemand persoonlijk.
spoed? haal 'm dan spoedig bij de Intertoys, 47 euro volgens BG http://www.budgetgaming.nl/game-profile/call of duty: black ops 2_PS3.html
Mannen even serieus, hij wilt het spel ruilen. Als je BO2 niet hebt of je hebt BO2 wel maar wilt niet ruilen reageer dan niet. Hij geeft duidelijk aan te willen ruilen, niet waar die hem kan kopen want peerke zal zelf ook wel kunnen google. (K)
Veel zijn niet bekend met BudgetGaming of van koopjes die je hier en daar hebt. En hij wilt het met spoed, ik neem aan dat als tijd cruciaal is dat een tientje bijbetalen geen probleem is, vandaar mijn advies!
Dagger laat ze maar.Zelf geef ik er ook geen antwoord op.Toch bedankt voor je reply Sommige weten het toch beter en blijven maar bezig over kopen van een spel. Staat toch meerdere malen duidelijk dat ik wil RUILEN. Heb voor hun het woordje spoed maar weg gehaald. Ben dus nog steeds opzoek , maar dan op een "normaal" tempo
Ben nog steeds opzoek. @ de moderators. Ik heb al vaker de titel aangepast maar hij veranderd hem niet. Is er misschien iets verkeerd?
Naar mijn weten, kan je niet zelf de titel aanpassen. Dit moet worden gedaan door één van de moderators.
Maakt ook niet uit. Ben nog steeds opzoek naar het spel. Mocht iemand iets hebben wil ik hem GRAAG hebben. Heb wat nieuwe spellen in me te ruil topic geplaatst. Misschien staat er nu wel iets bij voor mensen die eerst hebben gekeken en niks tussen stond.