1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dm76

    dm76 Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0

    Sommige spellen saven op de gamecartridge zelf en bij andere spellen heb je een memorycard nodig om je saves op te bewaren. Je kunt spellen die saven op de memorycard herkennen aan het witte rechthoekje met tekst op de voorkant van het hoesje van je vita game, zoals bijvoorbeeld hieronder:

    [​IMG]
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ahhh ok. Thanks. Virtues Last Reward zal wel op de cartrigde saven. Maar mn cloud dan. Waar staat die? Naja kweet niet eens waarom ik die zou gebruiken eigenlijk
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  3. dm76

    dm76 Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0

    Je cloud staat onder content manager. Als je in content manager bent heb je rechtsonderin een knopje online opslag staan. Virtue's Last Reward saved inderdaad op de cartridge.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Trophy: Behaal 5 Km.

    Resultaat:
    [​IMG]

    Nooohhh! :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    En voor diegene die dat soort dingen interesseert; er zijn aparte trophy lijsten voor Jetpack Joyride. Kun je 2 games op 100% proberen te halen. :+
    [​IMG]
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ligt eraan wat je zoekt, want er zijn volgens mij genoeg toffe games. En dan vind ik zelf titels als Uncharted niet eens interessant. Op een gegeven moment komt er toch weer een titel die je graag wilt spelen. Op de Vita mis ik alleen een titel a la professor Layton.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Haha bummer gast. Ik zuig nog best wel hard in dit spel eigenlijk, haal de 4000 nog niet eens. Ik vind het sowieso wel een beetje gaar hoe ze het snelheidsgevoel proberen te simuleren door de achtergrond steeds waziger te maken. Op een gegeven moment wordt het zo wazig dat het mij af gaat leiden van dat waar je juist op moet letten. Maar goed, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar denken. Heb er wel plezier mee hoor.:cool:
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Nnneeeeeeeeejjjjj ik haalde de 4700 :mad: en ik had iets van 7 spintokens grrrrrr


    Ps: hoe plaats je zo snel vita screenshots hier ?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Screenshot maken, via content manager naar je PC kopieren, uploaden, posten
    [​IMG]

    Tegenwoordig heb je niet eens meer een kabel nodig om content van je Vita naar de PC te kopieren. Gaat het nóg sneller.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2013
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Oh ik was vergeten dat deze uitkwam voor de Vita! Nooit gespeeld op de Wii, maar wel altijd mijn interesse gehad. Ik ga deze dan ook zeker kopen. Enig idee of dit een full price of een PSN titel wordt?
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is het? Is het die Muramasa game? Zie nergens een titel
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jup! Je ziet Muramasa ergens heel kort voorbij schieten ook in de trailer.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jet Set Radio is nu overigens gratis voor PS+.
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Woop woop! Ophalen! :D
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    En waarom heb ik Jet Set Radio gedownload en gespeeld. :'-( Ik wist al van vroeger en van de demo een tijdje terug dat ik er niks aan vond. En nu staat ie daar, voor eeuwig met weinig trophies in mijn lijst. Lelijk. :+
    Zelfs Knytt Underground heb ik nog laten staan voor een eventuele 2e kans (...ooit), maar dit is de eerste keer dat ik een game na het spelen direct weer verwijder.

    edit:
    [yt]pqU1OLTzY7Q[/yt]

    Wat een weirde trailer. Dit lijkt meer op DOAX dan DOA5.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pff, wat een klote besturing heeft Jet Set Radio 8)
     
  17. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik overweeg een vita te kopen..goed idee? En zoja, is het handig om een zo groot mogelijke memorycard erbij te halen?
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hangt er vanaf of er tussen de beschikbare games (en wat nog komt dit jaar) genoeg zit wat voor jou interessant is. Technisch gezien is het in ieder geval een fantastische handheld, wat betreft games valt het mij persoonlijk wat tegen maar sinds ik PlayStation Plus heb aangeschaft speel ik er wel meer op, om de dan gratis te downloaden games uit te proberen.

    Memorycard hangt er een beetje vanaf of je veel spellen wil gaan downloaden via de PlayStation Store. Save games zijn in ieder geval niet bijster groot volgens mij.
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Je moet zelf weten of de vita het voor jou waard is, maar wij kunnen je wel een paar dingen adviseren. Na mijn mening is een vita geslaagd wanneer je veel gebruik ervan maakt, zowel thuis als op weg eventueel. Qua games is er wel voor iedereen wat, voor mij zijn er al genoeg games om een vita te halen. Als je gaat kijken naar de memory kaart is het grootste 32 gb, hoe groter hoe beter natuurlijk. Maar daarin tegen moet je wel kijken hoe groot je budget is, ik zelf ben voor de 16 gb gegaan aangezien 32 gb er toen simpel weg gewoon nog niet was. Volgens mij is de 32 gb nu rond €90, vind je dat teveel zal ik zeker voor de 16 gb gaan. Ik raad je minimaal 16 gb aan, 8 gb kan ook nog wel maar toch ga je daar al snel mee merken dat je data of andere apps moet verwijderen ( vooral als je ps+ lid bent )


    Btw :
    Zal ik het doen of niet ? ^^ Ik heb liever de trigger grip maar die is nou eenmaal niet te koop in NL en importeren betaal je uiteindelijk tussen de €30 en €40...[​IMG]
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    @Piet

    Hij is nu "tijdelijk" verlaagd naar 187. Ik heb zelf nu gekocht met 32gb kaart en ps+, hoesje, die big ben houder vd foto hierboven, persona 4, virtue's last reward en lumines. Uncharted en Gravity Rush via PS+ . Hoop echt dat er dit jaar vette games uitkomen nog. Een God of War zou mooi zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina