1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 15]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zonde, zo'n marginale overklok van 50MHz op de core en 300MHz op het geheugen had je zelf wel kunnen doen, was geen €25 extra waard.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Computer is deels gekocht op basis van rationele gronden, benchmarking, advies van o.a jullie van XBW maar ook wat vrienden maar aan de andere kant is het ook wel gekocht op basis van emotie..

    Ik had btw bijna de Nvdia GTX genomen, maar die is 100 euro duurder plus dat hij slechter uit de test kwam :p
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    En daarnaast zegt het helemaal niets dat het de beste XFX kaart is:+
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer daar even plezier uit te halen:cool:

    Internetbankieren ging weer vrij snel dus dat was toch even zo'n ouch:'-(

    En dan heb ik de PC straks, en dan test ik Starcraft 2, check ik een demo van BF3 en speel ik toch weer Warcraft 3:lol:O-)
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Welke Nvidia?
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  7. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat is zo'n vervelend gevoel :mad:
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht, das zo'n betaling die wordt ingepland en dan gaat het geld eind van de week wel naar Alternate.. Maar nee, 10 minuten later was 't al foetsie:mad:
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach dan is het leed al geschied ;)
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ikzelf ga binnenkort de geforce 660 ti kopen, 3d gamen is ontzettend tof en mede dankzij een tool van Nvidia kan je veel games overzetten naar 3D. Heb veel positieve verhalen gelezen op het gamer.nl forum dus ben benieuwd :)

    Moet ik alleen weten wat ik met mijn 6950 2gig zonder doos/garantie aan moet ;)
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    verkopen op ebay? of in je vrienden kring kijken of iemand 'm wil overnemen voor een heel laag prijsje voor z'n game pctje
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Allemaal consolegamers helaas, ik probeer het wel even via tweakers :)
     
  13. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Maakt het nog uit of je 2x4 of 1x8 GB geheugen in je computer doet qua performance?
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vraagprijs?:p
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het beter werkt met 1X8, maar das ook van horen zeggen
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat mij is bijgebleven is dat 2x4 uiteindelijk sneller is omdat hij nu 2 stukken heeft om te laden en ontladen.

    Moet zeggen dat ik er een half jaar uitgelegen heb dus pin me er niet op vast.
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Altijd 2x4gb doen, is gewoon sneller. Je zult ook zo goed als nooit een PC tegenkomen met slechts 1 geheugenmodule.
    Hier wat meer over Dual Channel:
    http://www.crucial.com/kb/answer.aspx?qid=3751
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Maybe niet helemaal het juiste topic, maar ik kon er iig geen apart topic over vinden:

    Ik heb een vraagje over een NAS. Wil m'n eerste NAS gaan aanschaffen en zou willen weten van degene hier die al wel ervaringen met NAS hebben, of dit een goede NAS is:

    Synology DS213 icm 2x WD Green WD20EARX 2TB

    Deze set is voor ongeveer €450,- verkrijgbaar en dat is ook ongeveer mijn maximale budget. Graag hoor ik of dit een goede keus is of niet (en waarom dan niet en welk alternatief dan).
    Ik wil de NAS gebruiken voor centrale opslag (goh) en ook zeer belangrijk als downloadstation zodat ik rechtstreeks naar de NAS kan downloaden en vanaf de NAS naar m'n Boxee Box kan streamen.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Juist niet, omdat het op de meeste moederborden Dual Channel is, wil je geheugen altijd per paar samen hebben.

    Er zijn ook moederborden met Triple en Quad Channel waarbij je dus 3 of 4 tegelijk moet gebruiken voor de beste prestaties.
     
  20. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welke prijs moet ik ongeveer rekening houden als ik een nieuwe desktop pc wil aanschaffen? Er moet ook een beeldscherm bij komen, niet al te groot, wel degelijk!

    Ik ga de pc gebruiken voor schoolwerk, downloaden van series en films, en sporadisch een (lichte) game draaien. Hij moet dus in ieder geval een jaar of 4 mee kunnen zonder dat ik er al te veel aan hoef te upgraden!
     

Deel Deze Pagina