1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Toen ik stopte heb ik die andere playlist weer aangezet, met van alles en nog wat

    eerste map in die rotatie is ook Metro

    dus in playlist 1 zou hij Caspian gaan laden maar toen sprong hij naar playlist 2 en dus metro

    blijft lastig om die andere playlist vanaf 0 spelers vol te krijgen
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was verdomd netjes ja. Ik moest alle zeilen bij trekken. Meestal loop ik met iemand mee voor extra dekking. Maar als ik zag dat de vlag al aardig gepakt was ging ik voor de volgende.
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    nou volgens mij bleven wij behoorlijk goed bij elkaar, en was ik jullie kwijt dan rende ik wel richting jullie. tenzij ik ben een vlag was dan bleef ik daar maar dan spawnde jullie weer op mij. dat is nu gewoon goed team work zonder communicatie.

    wat ik wel een nadeel vin is dat ik soms te veel met assinments bezig ben, dan ben ik zo gefocused op bijv. het neer halen van een heli met rpg dat ik niet echt met het spel bezig ben.
     
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja met spawnen deed ik wel op jullie. Ik ga er van uit dat jullie altijd wel goeie dekking hebben als jullie zien dat er een uit de squad dood is. Als ik zie dat een van jullie dood is wacht ik soms op een veilig plek zodat je dan veilig kan spawnen.

    En zal volgende keer wel ff wat beter op die squad perks letten :p.

    Ik heb zelf al veel assignments klaar, maar begrijp precies wat je bedoeld haha. Het leid wel af. Maar is ook wel een goeie afleiding. Ik zou dood moe van loadouts worden als het altijd het zelfde is.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dat doe ik echt nooit, vol doorgaan en als er dan iemand op je spawned is dat alleen maar een extra bonus verassing voor je tegenstanders :+

    Behalve als ik echt van alle kanten beschoten word of op het punt sta om dood te gaan en niet weet waar vandaag ik geraakt word, dan roep ik wel ff dat ze niet op mij moeten spawnen
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meestal zoek ik juist dekking. Als ik de enige van me squad nog leef. :)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik de enige nog ben, idd even wachten. Als er gevaar is tenminste, anders kun je gewoon doorlopen, het spawnen duurt nog geen 10 seconden.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hoe heet die server nou van Delphiki? :mad: En ik had wéér gisteren met Metro (conquest ditmaal) dat de boel na afloop vastliep. Ik snap echt nog steeds niet dat EA/Dice dit zelf nog niet is opgemerkt.
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja soms heb je het niet in de hand. maar dat je blijft wachten is top. soms wil ik op iemand spawnen zie dat hij in vuurgevecht zit maar i.p.v dekking zoeken gaat ie erop af.
    maar ik moet zelf ook leren om dekking te zoeken. ik sta veelst te vaak midden op straat te kijken waar er vandaag geschoten wordt, ok soms heeft rennen ook geen nut meer.

    maar gister ging gewoon lekker..rennen tot een hoek, rustig kijkend de hoek om..en gaan.
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    [DICE]- CQ 24/7 [NL] 100%Normal CQ
     
  11. Mt cook

    Mt cook Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    [DICE]- CQ 24/7 [NL] 100%Normal CQ
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks ik ga vanavond eens kijken!! :thumbs:
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    moet je wel in een party/squad zitten en mic aan hebben staan:+;)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm ja, ik roep dat dan en Excellentvirus is dan de enige die me hoort :+


    wat me van de week ook opviel tijdens een potje caspian dat je vaak ook nog stil blijft staan als je gaat schieten. Volgens mij kun je altijd beter gaan strafen, ook al is je accuracy dan lager. Je bent als je stil staat veel sneller dood volgens mij
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice eerste Multi Kill binnen. Flankte een groepje in de smalle tunnel op Damavand Peak.
    Zag er eigenlijk maar 2 maar ze stonden mooi op een rijtje volgens mij. :+
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja klopt, ik heb ook een pest hekel aan die konijnen in veld..alsof je verdomme de hele rit gaat lopen springen, mag je een behoorlijke conditie hebben. en dan die gasten die heen en weer lopen...BLIJF STIL STAAN LAFAARD..

    maar je heb gelijk, maar schieten jullie vanuit de heup of gericht?? gericht schieten en lopen vin ik echt Ka uu tee. en eer ik een keer iemand op de korrel heb ben ik allang een maaslander..

    maar het blijft een top spel _O_
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aim down sight. Denk de meesten toch wel?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  18. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik schiet bijna altijd aiming down sight, maar ik heb er ook maar een Kobra op zitten dus dan is het niet snel te dichtbij. Vervolgens moet je eigenlijk wel stil staan. Je accuracy op afstand gaat zo snel achteruit, en je beweegt zo langzaam in ADS, dat je gewoon meer kogels gaat missen dan dat je ze van je tegenstander ontwijkt.

    Bunny hoppen, tsja, het staat niet fraai, maar het kan je leven redden en je rent er sneller door, dus je schiet jezelf in de voet als je het niet doet. Als je liever als een echte man rustig loopt en zo makkelijk doelwit wil worden voor headshots, be my guest. :)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan. Close Quarters (5 meter ofzo) is gewoon hip.
     
  20. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0

    Tip daarvoor: bij Gulf of oman CQ, gaan er bijna elke match wel van die gastjes in het hoogste gebouw liggen. Als je dan van ong A probeert te snipen moet het wel lukken
     

Deel Deze Pagina