1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lukte mij gister met een RPG. :+
    Kwam van A en liep richting D. Halverwege zag ik zo gast liggen en dacht laten we het eens proberen. De eerste ging aardig mis maar de tweede precies op het stukje kraan waar die lag. :D
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik ben het met je eens hoor begrijp je niet verkeerd. maar ga maar eens rennen, bunny hoppen met een M60...succes. ik neem het spel een beetje te serieus denk ik.
    ik ren altijd zigzag, maar dat helpt weinig.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op korte afstand begin ik vanuit de hip al te schieten en ga ff naar ADS (behalve als de afstand heeeeeel klein is natuurlijk, dan is het gewoon tegen de tegenstander aandrukken en hip sprayen)

    op meer dan een paar meter alles ADS

    Maar wel altijd bewegend, en niet alleen een links/rechts maar ook voor/achter . Dus zeg maar altijd een beetje diagonaal op je tegenstander bewegen
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kom in de squad dan :+
     
  5. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu een 2 tal weken ver met dit spel (mijn eerste shooter ooit) en het betert al iets. Toch heb ik het gevoel alsof ik men tegenstander 6x moet raken en zij mij 1 maal. Ik heb dit vooral in plotse 1 tegen 1situatie's. Ik schiet en ben zeker dat het raak is(dichtbij of op het hoofd) maar als hij zich dan draait en 1 maal vuurt lig ik om. Ik snap ook helemaal niets van hoe je je wapens kunt upgraden of welke accessoires je kunt gebruiken. Is daar ergens een tutrial of handleiding over te vinden? Je spreken hier over wapens met bepaalde code's maar voor mij is dit nog allemaal latijn
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je je al aangemeld op battle log?

    http://battlelog.battlefield.com

    daar kun je mooi zien welke wapens welke attachments hebben etcetera


    En zoek je wel alleen op europese servers?

    Als de tegenstander te moeilijk dood gaat kan zijn dat je tegen amerikanen zit te spelen op een amerikaanse server

    of het kan ook gewoon nog een kwestie van oefenen zijn
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe zat uiteindelijk niet in jullie squad maar dit was ook goed, leuke potjes! :) Tegen jullie team was echt geen doorkomen aan (Metro) :D Nice job!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met die tank. :lol:

     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    geweldig.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net nog 2 potjes op Delphiki's server gespeeld, was erg druk.
    Laatste potje was conquest - metro. Was best een aardige pot want het ging op en weer, nipt verloren.


    Enkel 1 iemand van het andere team ownde me echt te hard. Toen hij mij voor de laatste keer doodde viel ik al neer voordat hij zijn wapen omhoog had gedaan en voordat ik zelfs zijn schot hoorde.

    Ik zat in het midden van die info balie bij flag B. Hij komt het hoekje om, we zien elkaar, ik sta in de deuropening. Ik val neer en pas nadat ik dood was (killcam) zag ik zijn wapen omhoog gaan. :confused::'-(


    Lag?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kan zomaar, voor BF4 op de console wil ik als server admin ook een soort punkbuster op de 360 hebben waar ik een maximum ping in kan instellen

    want je kan wel 'european players only please' in je server message zetten maar die kut-amerikanen trekken zich er geen zak van aan

    moet er elke avond zeker 20 uitschoppen
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Was weer leuk, maar oh oh oh wat was ik slecht bezig niet echt mijn avond voor BF3 had ik. Heb na dat jullie weg waren nog even wat potjes gedaan leuke server zo tenminste niet van die enorm lange potjes.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ging bij mij ook slecht. Had het gevoel dat er best veel lag was. Moest soms van dichtbij me MTAR helemaal leegschieten om iemand neer te krijgen. En een keer moest ik daarna me pistool ook nog trekken. Enige nadeel soms van potjes is dat ze helemaal vast zaten in de spawn. Vind het leuker om vlaggen te pakken of terug te pakken dan de enemy vast te zetten in de spawn.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  14. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom wil iedereen die amerikanen er uit? Hebben zij bepaalde voordelen dan?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nope, maar ik wil gewoon geen lag in de server
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Schijt smoke die hele tijd op Metro. :D
    Deden ze wel slim.
    Heb btw opeens een longest headshot van 300 meter.
    Hoogste wat ik had was 96 meter met een sniper. Sla je me dood hoe ik aan 300 meter kom. 8)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2013
  17. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde nog een potje tegen jullie op die Highway map. Ik viel halverwege in, maar jullie hadden de boel al goed vast staan :thumbs:
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe doe je die smoke dan? Je kan dat via je mortar doen geloof ik maar hoe doen ze dat op Metro? Bestaat er een underslung smoke ofzo?

    Kun je ook servers aan je favorieten ofzo toevoegen? Ik wil ook weleens met jullie spelen.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup , je kan voor die noobtube (m320?) van de assault ook smoke grenades unlocken

    maar je hebt er vrijwel niks aan , de meeste mensen die ik het zien gebruiken zetten zichzelf in de rook en zijn dan schietschijf op het moment dat ze de rook uitkomen

    Een server favorieten kan met X of Y als je op het join scherm zit, weet niet precies welke maar t staat wel links onder in beeld


    Vanavond een uur met zn 2en in de server gezeten maar er joinde maar niks, toen maar gestopt
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet juist je tegenstander en de weg die je wilt gaan afleggen onder de smoke zetten zodat je de positie kan overlopen!
    Als je hiermee een allout rush doet werkt het zeer effectief!

    Gebeurt echter zeer weinig dat teams dit goed toepassen helaas.
     

Deel Deze Pagina