1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Villa is op linksbuiten ook erg prettig. Heerlijk schot en fantastische dribbel. Van zijn 79 pace merk je vrij weinig in nadelige zin, want positioneel is hij heel sterk.
     
  2. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    net een jordi alba if opgepikt voor 80.000 staat momenteel nog op 145.00 nu maar hopen dat hij niet te veel zakt door die nieuwe If van hem
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Die Toty pique e n ramos zijn goed zeg. beide sterke koppers en springers en onderscherpers. daarna heerlijk sterk en wendbaar. en ramos is fucking snel.

    Ga toch voor if ieniesta op lm. vind geen geschikte 41212 lm en en zoek op de cam toch en wat sterkere speler.

    Voor de cam twjjfel ik tussen fabregas en ozil if. Iemand ervaring? heb geoel dat fa regas beter schiet en sterker is. ozil beter draait. iemand? mag oom ervaringen zinn tusse de niet ifs..

    Wou trouwens als eerste grote aankoop nu toty alonsk kopenaar even uitgesteld. khedira is beest! stofzuiger eerste klas!
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zelf de 'normale' Fabregas gehad, vond hem echter niet heel fijn spelen, heeft wel een goed schot inderdaad! Zou dan voor Ozil kiezen.
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De markt moet even normaal worden, want je krijgt geen spelers verkocht voor marktconforme prijzen op het moment.
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    vond ze diepgang wel heel chill ook. gaat altijd diep. heeft ozil dat ook?
     
  8. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen de oude prijzen wel terug?
     
  9. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Fabregas IF niks misschien? Ozil heeft zulke slechte workrates vind ik en heeft slechte WF (Cesc 1 star hoger). Je kan eventueel ook voor xavi gaan aangezien je genoeg snelheid om hem heen hebt kan xavi ze mooi lanceren.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb 300.000 die ik nu ga spenderen aan packs, want het is happy hour.

    Ik kan kopen:
    2 x 35.000 player packs.
    5 x 15.000 player packs.
    = 145.000.

    HOLY SHIT! Wat een packjes! _O_

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    En nog 3 15.000 packs met nul nada noppes.

    En nog een 25.000 raregold pack:
    [​IMG]



    170.000 aaaaand it's gone.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Siemenn! Had verwacht van jou dat je je wel in kon houden :9 Zonde van de coins zeg =(
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, ik speel al maanden geen FUT meer. De reden ervoor is duidelijk, lijkt me ;).

    Dus had nog 300.000 en heb geen zin het te verkopen. Kost alleen maar tijd en je krijgt er bijna niets meer voor.
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 200k pakjes gekocht, beste:
    [​IMG]

    En nog een andere mata ;) Totaal +/- 150k. Dus 50k verlies gemaakt, kan dus ook anders ( zie hierboven :p )
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wow nu al 2x op rij dat 7,5k toernooi gewonnen. Gaat lekker dus! Jammer dat ik dit weekend moet leren anders kreeg ik lekker veel coins, dat toernooi is niet al te lastig namelijk!
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    @luukiee , ja is goud! Je moet 5 star team hebben!
     
  16. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk dit, zit in een lekkere winstreak. Had 19 punten in eerste divisie, met nog 1 wedstrijd te gaan. Leaved m'n tegenstander in de eerste minuut, telt het als gelijkspel of zelfs geen punten geloof ik.
     
  17. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, genieten :)
     
  18. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Er raken regelmatig spelers bij mij of mijn tegenstander geblesseerd. Vandaag de eerste keer dat ik daadwerkelijk een healing kaartje mocht gebruiken. Hamsik was 1 wedstrijd geblesseerd. :emo:
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    heb ze net gediscard allemaal. Irritante watchlist vol.

    Toch voor IF fabregas gegaan en is echt beest. goed scorend vermogen voor een cam. Sterk en goed wendbaar (ik moet ze niet te snel hebben)!

    Pkager. binnekort weer potje?

    Hoe lang zit het hele team er trouwens in?
     
  20. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja we moeten binnenkort weer eens tegen elkaar spelen. Ik heb een leuk team! Hopen dat EA die bug gefixed heeft van het spelen tegen een vriend.

    Net een potje gedaan tegen iemand met Torres in de spits. Dat is by far de meest overrated speler in heel Fifa. Wie heeft die idioot zulke stats gegeven? Hij presteert minder dan Pelle maar heeft de stats van een topspits.

    Finishing 92, die man schiet de bal voor open doel Stamford Bridge nog uit :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina