1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] BTCC meets WTCC [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 10 nov 2012.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Haha, nee, ik heb ff voor je ingevallen :9 Maar ik reed voor de 3e keer mee en voor de 2 keer achter elkaar verziekt hij mijn race, daar was ik echt pissig over, daarom ging ik zo tekeer. Ik heb daarvoor al me excuses aangeboden aan Divimus.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Misschien had ik dat ook moeten doen dan? of heb jij ook al een bericht gehad over een eventuele cooling down?
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hahaha, nee, ik heb nog geen bericht gehad. Maar ik zat niet fout bij dat incident
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik ook niet..
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    ik was gisteren inderdaad te laat thuis van het verjaardagsfeestje om nog mee te doen.
    Ik heb toen maar Forza Horizon en niet FM4 gespeeld omdat ik lichtelijk onder invloed was..
    Door alcoholgebruik reed ik niet helemaal scherp en deelde hier en daar wat tikjes uit.
    Nou kan dat wel in Horizon maar ik probeer het meestal wel te vermijden.
    Als ik Forza 4 had gespeeld dan was het op een ramp uitgelopen.

    P.s.
    even off topic:
    Voor de Fanatec stuurwiel bezitters is er nieuwe firmware 756 beschikbaar voor de CSR en CSR elite stuurtjes. (PWGT2 en PWTS was al eerder beschikbaar).
    Wel belangrijk is de stuurtjes opnieuw te "binden" en te centeren.
    (Make sure that you bind your wheel and calibrate the shifter and center position after the firmware update)
    Doe je dit niet dan schijnt de draadloze verbinding regelmatig uit te vallen tijdens het racen.

    link: http://www.911wheel.de/
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    hebben ze nog steeds die feature dat je kunt schakelen "zonder" koppeling? of is die nogsteeds ruk..
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Vanavond after race report maken. Kan dus over gepm'd worden zodat ik niets over het hoofd zie
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  8. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    HEt gaat weer spannend worden morgen! Menno heeft met de SEAT 2.06.2 op de leaderboards staan en dat is ook de tijd die ik met grote moeite kan rijden in de Civic! Mijn 2.06.0 op de lb betreft een rondje met een oudere tune voor de Honda die later 'verlangzaamd' is tot wat hij nu in de definitieve versie is.
     
  10. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    tender geen paniek de civic haalt 2.05 met gemak :p
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik hoop dat ik vanavond beter rijd dan de vorige race en dat ik zonder schade de finish overkom XD
     
  12. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]

    Ben er vanavond ook bij...., ookal gaat ie niet heel hard over Mugello..., grt A
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Re: Forza Motorsport 4 - BTCC meets WTCC

    Tof!

    Dan gaan we samen als bezem wagen erachter aan
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tsjah, er valt helaas maar weinig te zeggen, behalve sorry voor de wijze waarop ik Loyall in de hoofdrace uitschakelde terwijl hij in kansrijke positie lag...
     
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Divimus het is jouw schuld dat ik niet 2de ben! Een beetje verkeerd kijken en 17 ipv 16 ronden rijden. :+
    Mental was gewoon niet meer te stoppen in de laatste ronde.

    Verder een goed teamresultaat...
     
  16. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Zow, mijn eerste win :) Menno zat eerste rondje van sprintrace er nog wel vlak achter, maar in de chicane maakte ie een klein foutje (net wat door het gras?) waardoor hij niet in mijn slipstream zat, maar btender in de zijne. Ik heb toen wat mazzel gehad dat hun onderling wat hebben geknokt en ik 4.5s voorsprong kon nemen. Moet wel zeggen dat menno in zijn eerste vrije ronde daar meteen 1.5s afhaalde omdat ik ff naast de baan zat, maar daarna bleef het gat omstreeks de 3s. Eerste win \o/\o/
    Hoofdrace was best leuk, zag ineens 4 man voor me de pits induiken, alleen bigga ging daarin niet mee. Ik had het idee dat ik wel iets sneller was dan hem, maar inhalen viel niet mee. Toen het me eenmaal lukte had ik een aardige achterstand op denvan. Ik reed niet helemaal mijn sprint race tempo (volgens mij menno en denvan ook niet), dus echt snel dichterbij komen deed ik niet. 1ste keer dat ik goed op de bumper zat ging ik ook meteen wijdt. Ik wou eigenlijk voor denvan pitten, maar deed dat uiteindelijk toch maar. Ik weet niet of het slim was, want mijn eerste 2/3 rondjes na mijn pitstop waren niet best.
    Toen denvan gewoon weer voor mij de baan op kwam, leuk met hem geknokt. voorlaatste rondje hield hij me nog erg goed achter zich. Maar in de laatste ronde gebeurde bij bocht 1 eigenlijk exact hetzelfde als in het rondje ervoor. Naast denvan aan de buitenkant, die zich verremt, alleen dit keer had ik er wat meer op gerekend. Achterlangs en met meer snelheid aan de binnenkant er voorbij en toch nog 2de.
    Erg knap gedaan van menno en zijn team maatje, die hebben wel een belangrijke slag gewonnen vandaag.
     
  17. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Das wel lullig dan :p Denk dat je me op die finish nog net klein stukje voorzat, zat er ook toen wel al naast zover ik weet.
    Maar je hebt erg goed gereden. Als jij voor mij de pits was ingedoken, had ik het menno een stukje moeilijker kunnen maken. Want ik kwam toen wel eindelijk in een aardig ritme en menno had na zijn stop niet meteen helemaal vrije baan (als ik het goed hoorde)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2013
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Re: Forza Motorsport 4 - BTCC meets WTCC

    Mental wanneer maak je het geld over :+

    Nee serieus, sorry denvan volgende keer kijk ik beter.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2013
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat is de stand met Laguna en Mugello erbij.
    Straks komen Menno en ik als team een punt te kort. :+
     
  20. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Re: Forza Motorsport 4 - BTCC meets WTCC

    Ja vreemd is dat ding staat er bij mij wel in inclusief laguna maar hij is niet zichtbaar meer. Ik ga vandaag daar even naar kijken. Denk verkeerd geupload.
     

Deel Deze Pagina