1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Devil May Cry

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 sep 2010.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dat denk ik ook..
    Denk dat die over een maand al 25/30 euro is...
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Van Eurogamer krijgt hij ook een 8 , ze zijn dus overwegend positief

    maar sinds ACIII geloof ik geen enkele review meer, die game werd na een paar weken overal afgezeken terwijl alle reviews eerst laaiend enthousiast waren

    nou is het altijd al zo geweest dat je reviews met een korrel zout moet nemen maar bij grotere titels geld dat blijkbaar tegenwoordig des te meer
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat deze game het goed ( genoeg ) gaat doen, is denk ik wel van belang voor de serie, het genre en Ninja Theorie.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ze moeten gewoon stoppen met steeds games series te rebooten..
    Want lijkt de laatste tijd steeds dat ze de games juist verneuken met zn reboot..
    Ik had zelf liever een echte DMC 5 gezien en was voor mij een reboot echt niet nodig..

    http://www.gametrailers.com/reviews/3so70f/dmc--devil-may-cry-review

    [GT]<div style="background-color:#000000;width:520px;"><div style="padding:4px;"><iframe src="http://media.mtvnservices.com/embed/mgid:arc:video:gametrailers.com:67f7a6b4-6f47-4973-ac45-b092115944df" width="512" height="288" frameborder="0"></iframe><p style="text-align:left;background-color:#FFFFFF;padding:4px;margin-top:4px;margin-bottom:0px;font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:12px;"><b><a href="http://www.gametrailers.com/games/hqafkj/dmc--devil-may-cry">DmC: Devil May Cry</a></b></p></div></div>[/GT]
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had eigenlijk wel verwacht dat iemand de game hier al binnen zou hebben, want verschillende webshops verkochten de game al best vroeg weer in Nederland.

    Ik kan zelf niet wachten op Devil May Cry, ook al moet ik wat extra wachten sinds ik de Son of Sparda Edition heb pre-ordered. :+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Een reboot kan handig zijn, als je een andere doelgroep er mee te pakken krijgt. Neem Tomb Raider, waren altijd wel goede games met een aardige fanbase. Lara was een gigantische icoon maar uiteindelijk waren de games niet gigantisch bijzonder qua verkopen. De nieuwe Tomb Raider doet het nu al iets anders, maar zorgt er nu al voor dat veel meer mensen interesse tonen in de game dan voorheen. De fans heb je in principe ook nog steeds, alleen is de game (voorlopig) nu al groter en bekender dan voorgaande games.

    DmC is gewoon allround in principe hetzelfde net als de oude games, alleen trek je tot op heden geen nieuwe mensen. Reviews mogen dan wel okay zijn, maar tegenwoordig krijgt alles een negen of een tien. De fans van de voorgaande games zijn over het algemeen niet tevreden en dankzij de gameplay dat in principe hetzelfde is trek je niet echt gigantisch veel nieuwe mensen. Ninja Theory heeft met Heavenly Sword en Enslaved leuke games gemaakt, alleen moet het nog maar blijken hoe de reboot uit gaat pakken.
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Daar ben ik het mee eens Fiasco./
    Ik ben ook een grote Tomb Raider fan maar wat ik allemaal van de nieuwe zie boeit me niet zo veel..
    Die had van mij ook geen Reboot nodig aangezien die al met Legend/Underworld al een Reboot had gehad.
    Het moet steeds makkelijk en Casual allemaal.
    Dat Tomb Raider slecht ging verkopen komt denk ik meer omdat er elk jaar een deel uitkwam.
    Als Uncharted elk jaar uitkwam zou het ook saai worden.
    Ninja Theory moet zich nog erg bewijzen vind ik zelf.
    Heavenly Sword was opzich wel aardig maar Enslaved vond ik niet zoveel aan..
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    De cijfers die ze tegenwoordig geven moet je met een flinke korrel zout nemen maar de inhoud van de review is vaak wel de moeite nog waard mocht je twijfelen.

    Zelf was ik al even een poosje erg onder de indruk van deze game en het spelen van de demo en Enslaved nam de enige twijfel over de game weg.

    Ik zit erg te wachten op de verzendbevestiging :+

    Edit:

    Een Yes van kotaku: http://kotaku.com/5975666/dmc-the-kotaku-review

    Gamespot heeft trouwens een live stream lopen mocht je interesse hebben en niet bang zijn voor spoilers.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    1UP geeft het een A rating.

    Lees verder op http://www.1up.com/reviews/dmc-review-kind-cool_2
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Eurogamer is ook positief:

    "So close. Ninja Theory has succeeded in revitalising a classic series, but DmC is almost a classic in its own right. Don't think too much about the lows, because the highs here are so very high, and show without question that Capcom has faith in the right developer. Ninja Theory has absolutely nailed the leading man and the combat system - by far the most important things - and DmC is clearly a labour of love, a tribute as well as a new beginning.

    As for Dante, beneath the attitude and the look and the fancy moves, the most important thing hasn't changed. This guy might be new, but he's still hardcore. 8/10"


    Click! Eurogamer is niet over alle elementen positief, maar de combat is goed en Dante is nog steeds een patser. Ninja Theory heeft gewoon goed werk geleverd en scoort op de essentials van deze serie.

    EDIT: Ik begin langzaam wel op te warmen voor de nieuwe DMC. Ook onderstaande review ziet er prima uit. Team Ninja is altijd geweldig met zijn karakters en animaties en ik zag heel veel moois in de review ( ze zijn vooral erg goed in de facial animations) en wanneer de combat ook prima is... De stijl kan ik nog wel aan wennen. Ik zie namelijk dat diverse levels een totaal andere look hebben en gelukkig niet allemaal op het demo level lijken. Nu nog alleen de keuze tussen deze titel en MGS: Rising. Ik heb gewoon niet zoveel tijd om zoveel games op allerlei platformen te spelen. Waarschijnlijk Rising eerst, maar wellicht DMC in de loop van dit jaar.

    http://www.gametrailers.com/reviews/3so70f/dmc--devil-may-cry-review

    http://www.ign.com/articles/2013/01/14/dmc-devil-may-cry-review-360
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Heeft Team Ninja niet ook Ninja Gaiden 3 gemaakt? Hmm.. :9
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is Team Ninja, niet Ninja Theorie ;)

    Ik moet denk ik wachten tot woensdag totdat ik hem binnen krijg.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Heh, als dat het geval was had ik jullie allemaal deze game pronto afgeraden. Ninja Gaiden 3, wat een deceptie was dat zeg...
     
  14. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk geen backtracking in DMC :D , dat was wel zo bij DmC4, wat was ik zo teleurgesteld maar gameplay bij DmC4 maakte veel goed.

    Hup hup, nog een dagje wachten of twee \o/
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen backtracking is zeker een groot voordeel en ik neem aan dat er ook geen gerecyclede bosses zijn, want dat vond ik eerder altijd zo kwalijk aan meeste Capcom games.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Backtracking om eerlijk te zijn vind ik helemaal niet erg mits er interessante gebeurtenissen plaatsvinden als je voor de 2e/3e/4e/etc er langskomt.
     
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet gewoon SF spelen
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Zeker waar. Bovendien zaten er in DMC4 erg leuke gebieden, waarbij ik het helemaal niet erg vond om deze nogmaals te bezoeken.
     
  19. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Net mijn versie binnen gekregen van Bol....:)
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is over deze game hier wel een hoop gezeik zeg,.. ben juist paar jaar geleden van insidegamer hierin verhuist omdat dit forum veel meer inhoud heeft.

    Ben nu in hoofdstuk 7 van deze game,.. ik vind hem super:thumbs:
    Sinds deel 4 fan van dmc, (heb ze allemaal, alleen deel 2 en deze nog niet uitgespeeld.)

    Dante is weer lekker arrogant as ever (daar doe ik het vooral om bij deze serie :p , gevecht met de eerste succubus vond ik geweldig, krom gelegen van het lachen en met een big smile zitten spelen)

    Vechtsysteem is ook op en top dmc.

    Vond zelf de stijl van deel 4 mooier dan dit deel, maar dat is ook mijn enige minpunt.

    In de huidige tijd moet je wel proberen een zo groot mogelijke spelerspubliek te bereiken, anders red je het niet meer als gameontwikkelaar.
    Dat er dan soms veranderingen doorgevoerd worden (die fans niet leuk vinden) veranderen wij niks aan.

    Mensen zijn al negatief over deze game terwijl ze hem niet eens gespeeld hebben,.. :emo:
     

Deel Deze Pagina