1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Boardwalk Empire

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 8 dec 2010.

  1. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar, anders wordt het een eentonige wereld :thumbs: Ze gaat dus de wat duistere kant op? :+ Asking for spoilers.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had misschien "dan" moeten weglaten. Nu lijkt het idd of ik spoil. :)
    Duistere kant? Ja en Nee. :+
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind haar ook knap qua uiterlijk, wat vooral best sexy is, is dat accent _O_.. Ze gaat in seizoen 2 een veel grotere rol spelen!!

    In seizoen 2 heeft ze trouwens ook nog een bepaalde onschuld, ze heeft sowieso een geweten waar ze naar probeert te luisteren. Ze gaat in dit seizoen echter naar bed met iemand die vooral naar zijn centen luistert. Dusssss.... ;)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, ze is altijd dezelfde schijnheilige persoon geweest. In seizoen 2 komt de kijker daar in ieder geval ook achter.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vond ik de vrouw van Jimmy leuker! Of die dans chick uit NY in seizoen 3! :D

    Margaret is in seizoen 3 in mijn ogen al helemaal niet chill meer, brr.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 aflevering van seizoen 3 voor later in de middag maar wat is dit episch zeg, dikke battles tussen de gangs _O_ .. En heel tof gebracht allemaal..

    Board walk empire seizoen 1: 7,5 je, Seizoen 2: 7, seizoen 3: 9,5 .. awesome hoe het eindelijks los gaat \o/\o/\o/\o/
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De op een na laatste aflevering is idd awesome. Laatste ook. Maar de op een na laatste had iets speciaals.
    Ben btw niet met je eens over de cijfers. Ieder seizoen is freaking epic. ;)
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe snap ik, was ook in een "emotionele bui" getypt, ik zat zo lang uit te kijken naar het moment dat ze eindelijk eens stopten met self boosting, grootspraak en elkaar gingen afknallen..

    :D
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben het wel eens met seizoen 1, daar had ik meer het idee dat ze vooral met het budget een gruwelijke sfeer wouden creeƫren. Verder gebeurde er niet bijzonder veel. Seizoen 2 was al een stuk vetter en 3 was echt geweldig!
     
  10. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Bij seizoen 3 had ik voor het eerst het "Sopranos gevoel". Het gevoel dat je 's avonds om 23.00 uur toch nog een aflevering opzet, omdat je simpelweg te nieuwsgierig bent hoe het verder zal gaan.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste aflevering van seizoen 3 vond ik nog best ingewikkeld, ik begreep niet wat er allemaal gebeurde

    - die fabriek die in beslag was overgenomen van die man van het senaat was aan een maffiabaas gegeven om hem in de val te lokken?
    - Nucky gaat nu de strijd aan met Chigago? of is het New York, waar komt die baas van Rosetti vandaan, ik kwam daar niet uit...
    - Jammer dat je niet zag waarom de uitschakeling van de baas van Rosetti in de sauna niet lukte, die man uit Ierland was een ervaren killer ik was echt van WTF toen zijn kop in zo'n doos zat, waarom? (was niet van de laatste ep maar toch)

    Seizoen III is sowieso m'n favo seizoen _O_
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    [​IMG]

    ZIN IN! :D
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik moet er binnenkort echt maar eens aan beginnen dan :+ 3 seizoenen liggen nog steeds op mij te wachten..
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Tijd voor een rewatch in de vakantie straks!
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    [yt]ge7MGTo6XVE[/yt]
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Begint lekker snel. :)
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Gelukkig weinig
    Margaret
     

Deel Deze Pagina