1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dark Souls LE/Soul Calibur 5

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door kula, 14 jan 2013.

  1. kula

    kula jiehaa

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Darks Souls Limited Edition met artbook. Game zit nog in de seal, dus codes zijn ongebruikt.

    Soul Calibur 5, ook nieuw, maar geen seal/codes.

    Biedt maar, euro's of xbox 360 games.
     
  2. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    10 e voor dark souls
     
  3. kula

    kula jiehaa

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, is me te weinig.

    Het gaat om het volgende pakket voor de duidelijkheid:

    [​IMG]

    Dus inclusief artbook, soundtrack cd, making of dvd en de gesealde game incl codes voor o.a. een strategy guide.

    De verzendkosten zijn 6,75 want t kan niet door de normale brievenbus.

    Mijn minimale prijs is 21,75 incl. verzenden.

    Laagste prijs incl verzenden die ik op internet kan vinden is 32,45 dus het lijkt me een schappelijke prijs.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2013
  4. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt beide games voor 4,97 opgepikt bij de dixons...... :emo:
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2013
  5. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat triest zeg, beetje winst proberen te maken op aanbiedingen van de Dixons. :')
     
  6. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    precies haha ik dacht ik doe er nog 5e boven op voor de moeite. Beetje sneu dit.
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Bovendien kan de game makkelijk door een brievenbus. Maar inderdaad beetje sneu dat je nog zoveel vraagt terwijl je ze gekocht hebt voor 5 euro.
     
  8. kula

    kula jiehaa

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste: Ik heb Dark Souls op de 360 bij de release gekocht en uitgespeeld (check mijn profiel maar als je me niet gelooft), dus praat me niet van wat ik voor deze versie heb betaald. Gemiddeld nog altijd 32,50 euro per spel.

    En ik heb er ook nog een flink eind met de auto voor gereden en dergelijke, dus hou ff lekker je commentaar voor je.. Gameshops willen m graag hebben voor 15 euro, en bij de gameshops ligt ie ook nog nieuw voor 50 euro. Ik denk doe er hier iemand plezier mee, maar je mag wel aan mijn benzine meebetalen en een paar euro voor de moeite.

    Gaan jullie morgen lekker bij de groenteboer zeuren dat ie zijn bloemkool te goedkoop heeft ingekocht? Als je m zelf voor die prijs had willen hebben had je net als ik maandag om 1 uur smiddags bij de Dixons op de stoep moeten staan!



    Oh en als degene die m koopt liever heeft dat ik m met de normale post stuur mag dat van mij ook hoor... op eigen risico van beschadiging... want in een bubbelenvelop past ie in ieder geval niet door mijn brievenbus.

    Maar goed, iemand nog geinteresseerd? _0/
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2013
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Jongens, zullen we even mensen in hun waarde laten. Als hij die games niet voor minder wil verkopen is dat zijn goed recht. Als niemand de game wil kopen voor die prijs merkt hij het vanzelf wel.

    Heck, jullie helpen hem nu zelfs door zijn thread gratis te kicken. :+
     
  10. kula

    kula jiehaa

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die 5 euro een realistische prijs voor Dark Souls LE vindt die verdient het spel niet eens. Dan laat ik m liever ongeopend in de kast staan en dan zal ik wel zien wat er met de waarde gebeurt de komende jaren. Ik heb wel een vermoeden :)
     
  11. Bastila

    Bastila Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog dark souls verkoopt ik zou hem graag willen pm me aub
     

Deel Deze Pagina