1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is vanavond online ?
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik wel, denk rond en uur of 20:30
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0

    Alles gedownload en geïnstalleerd. En nog steeds zie ik de uitroeptekens.:F:
     
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij betekent een uitroepteken voor de server alleen dat er custom server rules zijn.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want als ik wil joinen dan zegt ie dat ik niet over alle content beschik. Terwijl ik Premium heb en alles heb geïnstalleerd.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom heb je eigenlijk soms een ander wapen wanneer je bent gerevived?
    Opeens had ik een shotgun op Caspian Border... :p
     
  7. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Misschien heeft iemand jouw wapen opgepakt..
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja als jij medic bent, dan kan iemand dat pakketje oprapen en jou daarmee healen :9 Doe ik ook wel eens.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah dat doe ik ook wel eens maar meestal switch dan weer terug naar me orginele kit.
    Maar had de link niet gelegd dan idd dan het wapen weg is voor diegene die gerevived is. :)
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik pak soms de kit van een support gastje, gooi ammo, switch terug en revive ze. Anders krijg ik nooit ammo. :D


    Bedankt voor de tip, heb het ook geprobeerd en wat een verademing. :+

    Zonder foregrip heb je enkel verticale recoil wat heel makkelijk te controleren valt. Met foregrip ging hij op en neer, links en rechts en nu niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hybrid, heb je net toegevoegd op Battlelog!

    Gisteren mijn eerste kill ooit met een repair-tool (uiteraard bij een sniper) gedaan, ga ik vaker doen! :D
    Edit: ik zie net dat ik de G53 daardoor heb vrij gespeeld, is dat wat?
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    G53 is wel nice ja. Ik heb die al helemaal unlocked. Ik ben nu bezig met mn laatst assault wapen. KH2002. Verschikkelijk burst mode only wapen.

    Ik heb alles al van enigeer vrij gespeeld. Daarna support nog 2 wapens en sniper moet ik nog de semi-automatic snipers. Maar daar ga ik geen tijd in steken behalve de sks.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah ga hem vanavond eens uitproberen dan, ben de M16A3 na 12,811 kills nu ook wel een beetje zat. :D
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen probleem. Gaat ook echt lekker de laatste dagen met de MTAR en Barrel only.
    Snap dat idd niet dat mensen die ammo niet droppen. Ik spam dat ding bijna als ik support speel. Standaard als er iemand in me buurt is. Gooi ik zo ding neer. Zelfde geld voor medic kit.

    Prima wapen. Beetje hetzelfde als de G36C. Doet niet een ding extreem goed. Maar voor alle afstanden is die prima. :)
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    nou ik wel, gebeurd me regelmatig dat ik ammo drop en iedereen weg loop. tis wel lekker punten pakken als iedereen bij elkaar staat (metro bijv.).

    en met de foregrip zou je toch meer controllen moeten hebben over je wapen?
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Die G36C heb ik volgens mij niet (hoewel ik wel zie dat ik er 2 kills mee had, maar kan ook zijn dat ik die heb opgepakt net als die G53 zie ik ook dat ik een paar kills daarmee heb, alleen heb hem pas gisteren ge-unlockt), heb naast B2K nog geen enkel premium pack. Ga het wel een keer nemen maar op dit moment andere prioriteiten helaas.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op Metro is het idd makkelijk. Heb daar wel eens 20 Resupply Efficiency Ribbons gehaald. Echt zo makkelijke punten. :D
    Foregrip helpt idd met de controle. 20% minder recoil. Maar accuracy gaat er dan wel aan op afstand. Ook al heb je het samen met de Heavy Barrel. Kon toen niks raken zelfs op Medium afstand. Nu alleen met de Heavy Barrel heb ik vaak kills op best lange afstanden. En is de recoil prima eigenlijk. En heb het gevoel dat ik meer controle heb met alleen Heavy Barrel.
    Foregrip is wel ideal op de zware LMG's imo. Want die hebben best hoge recoil dus die 20% haalt er ook meer af. :)
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Moet je nagaan hoe het met 64 man Metro is en 1000 tickets, dan is het gewoon ribbons boosten 8)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar dan mis je de bipod weer , en met bipod ben je pas ECHT accuraat :+

    dat is ook het leuke, er is voor elke situatie wel een betere setup denkbaar, zo blijf je bezig
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Eigenlijk zou je voor elk level een apart setup moeten kunnen kiezen, dat zou ideaal zijn.
     

Deel Deze Pagina