Hoe denken jullie over de conker remake. Persoonlijk vindt ik het wel jammer dat er geen nieuxe levels zijn enzovoort(er zijn wel nieuwe wapens). Persoonlijk vindt ik de remake wel een goede zaak want ik heb de n64 versie nog nooit gespeeld. En ook vindt ik de game cool op zijn eigen manier.
is het een remake dan? zo ja, goede zaak want hij is online enabled. ik heb hem op de n64 niet gespeeld dus laat rareware maar eens uitpakken. ook met kameo, die game word zo bruut man!
Goede zaak voor de mensen die hem niet hebben (gespeeld) op de N64, ik heb hem hier liggen, en geen Live, dus ik heb er eigenlijk noppes aan. Maar het is echt de vetste game ooit, dus opzich ook weer goed
Goede zaak; de original schijnt een zeer goede platformer te zijn, en ze zullen van de xbox versie heus wel iets speciaals maken. Het is tevens gewoon een 'extra', want het zit bij een compleet nieuw spel; Conker Online (ofhoehetookheet) dus ik klaag zowiezo niet Ik heb het origineel ff 10 minuutjes gespeeld via een emulator op me PC, en was wel cool (IVM controls niet verder gespeld)
Hij komt niet voor niks pas in 2004 uit. Ze maken er heus wel iets leuks van. Ik heb het origineel op de N64 maar heel even kunnen spelen en zal deze dus ook zeker kopen.
Hij komt dit jaar nog uit zeiden ze op gamekings toch? Kameo komt in ieder geval niet Q1 2003 maar Q1 2004... goede zaak dat hij online gaat en ik heb het volste vertrouwen in rareware... IK lach die gamecube fanboys zo hard uit als Pd0,Kkameo en Conquer zwaar goed games zijn (NO offence voor de niet gc fanboys, voor hun is het triest, toch de verkeerde keuze gemaakt, jammer maar helaas, Pindakaas)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een conquer game heb gespeelt en het word dus 100% afwachten of het leuk word of niet Denk niet dat ik de game ga kopen aangezien hij vooral is gemaakt voor live.
aangezien 't "origineel" (voor hoeverre ze daar vanuit gaan ) niet voor Live! gemaakt was denk ik dat deze dezelfde kwaliteit als dat origineel heeft op de xbox....maarja, ik weet niet zeker in hoeverre 't een remake of nieuwe versie is
dit lijkt me echt mooi over live , ik vind het wel een beetje op happytreefriends lijken (dat is een goede zaak) als je kijkt naar dat e3 filmpje , ik heb het nog nooit op n64 gezien dus ik zal hier veel lol aan beleven
Mij lijkt het ook geen geinig spel vol humor worden. Lekker raggen etc, en hij is ook nog is live dus dat is helemaal mooi Hier nog ff een geinig plaatje | | Knagtand
Ik vind het een goede zaak. Toen ik de review een paar jaar geleden las had ik echt zo iets van "Dit moet echt zo'n lache spel zijn". Maar zonder N64 kom je nergens. Maar zonder de Live!-functie zou het eigenlijk gewoon een schaamteloze poort zijn.
Nite schaamteloos, aangezien ze de graphics gaan verbeteren, en er extra stuff bijgooien zoals "uncut scenes". Het lijkt mij wel vet, vooral over Live!, jammer dat ik dat niet heb..
Voor iedereen die het origineel niet gespeeld heeft, en dat zijn een hoop mensen, is het een erg goede zaak. Persoonlijk vind ik het echter erg cheap. Ik ben ook bang dat het spel gerushed zal overkomen vanwege de eventuele tijdsdruk die erachter komt te staan. Een opgepoetste en uitgebreide versie zal best leuk zijn, maar waarom niet het origineel er bij doen, en een écht vervolg maken. De verhaallijn was namelijk niet zo diepgaand dat er eerst een hele remake aan te pas moet komen alvorens men een echt vervolg gaat uitbrengen. En dat ze zich dan erg op XboxLive gaan strorten is misschien wel leuk, maar daarmee doen ze de niet-Livers wel erg ten onder. Die kunnen dan immers sowieso niet van die extra gameplay genieten, en een originele single-player mode om op terug te vallen is er dan ook niet!
Ik wil dit spel zo graag echt kut dat hij pas in 2004 komt was maar een spel wat er een beetje opleek.. voor xbox
Vind et een goede zaak, vooral omdat het Live ondersteunt en omdat XBOX nog niet zoveel goede platformers heeft. Dus kunne we der wel 1 gebruiken!!
Slechte zaak: Ik sluit me volledig bij Spartan117 aan. Alleen leuk als je het orgineel nooit gespeeld hebt. Ik vind dat Rare er erg goedkoop probeert van af te komen (er van uitgaande dat er niet veel zal veranderen ten opzichte van het orgineel)
Ik twijfel nog over dit spel, het lijkt me wel leuk een keer iets anders te spelen. Ik weet ook nog niet echt veel van dit spel af. Het is toch een shooter, alleen dan met veel humor of niet?