1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] BTCC meets WTCC [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 10 nov 2012.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Re: Forza Motorsport 4 - BTCC meets WTCC

    Nee de rechter nemen.
     
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Sorry jongens, maar ik weet niet of ik er vanavond bij kan zijn ivm etentje.

    Succes allen, grt P
     
  3. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen blaastest hopelijk vanavond in de pits
     
  4. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Re: Forza Motorsport 4 - BTCC meets WTCC

    Nee wel een doping test. En nu ook een bakje erwtensoep naast de warme chocomel
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bij join-problemen blijven proberen, na een tijdje kan het plots lukken!
    @ Mental:
    Ik kan je geen invite sturen (die knop is grijs in m'n beeld...)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2013
  6. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja klote, ik had bigga in het klassement net bij gehaald :mad: mis ik in een klap hap punten. Alsnog bedankt voor het wachten, ook al bleek dat vrij nutteloos.
    Ik heb iig nog de hoofdrace kunnen rijden. Omdat ik geen kwali en sprint had gereden, kwam ik maar erg moeilijk in een mooi tempo, das altijd jammer. Ben nog wel 3de geworden omdat denvan op verkeerde plek een foutje maakte.
    Als ik wat sneller in een goed ritme was gekomen, had ik het Menno nog lastig kunnen maken :)
    Hopelijk volgende week geen connectie problemen en dan weer proberen het gat met bigga/denvan dicht te krijgen
     
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Goede races gehad op Silverstone, 4e/5e geworden in de sprintrace, en 6e in de hoofdrace, jammer dat ik Bigga niet meer kon inhalen in de hoofdrace. Het waren leuke duels tussen Bigga, Loyall en mij. Ik kijk uit naar Infineon IRL
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Maximaal resultaat :) 3x 1e!

    Hoofdrace leuk kunnen racen. De eerste drie rondjes van (eenna)laatste naar 3e kunnen rijden, daarna samen met Menno de pit in gegaan en gaan hotlappen. Uiteindelijk zo iedereen kunnen passeren en zonder problemen gefinisht :)
     
  9. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Bizar mooi tempo had je, daar had ik niet aan kunnen tippen. Zat zelf in laatste oefensessie richting de lage 2:05s, was beetje balen dat ik in de race daar pas richting einde aan toe kwam, door dat gedoe en missen van kwali en race 1 :mad: Zit daar nog steeds flink van te balen
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Eerste race van deze cup met stuur. Rem was gefixt maar het was ff wennen in de eerste helft van de sprint. In de slot fase kwam ik sterk terug en was de chevy heel snel. Toen was het wat rommelig in het groepje voor mij en kon ik helemaal aansluiten. Ik mengde me erin toen denvan wat wijder ging. volgens mij om een plek terug te geven aan freaky, was voor mij niet helemaal duidelijk op het moment dus ik dook er voor en kon er in de laatste rondes dus eentje pakken.

    Hoofdrace begon erg sterk. Ik kwam op een eerste plek te staan waarna Denvan voor me kwam. Ik bleef constant binnen 50 meter achter hem. Echt, als die Chevy gaat, gaat die redelijk hard. Na de pit stop kwam ik iets dichter achter Denvan de pit uit en bleef ik volgen. Maar toen de rest van het veld de aansluiting vond, begonnen de problemen.

    Ik merkte dat het rem pedaal weer vreemd begon te doen en bij het aanremmen wat vreemd zwabberde qua remkracht (in de telemetrie was dat goed te zien). Hij remde niet mooi vloeiend. Daardoor kon ik hem bij de langzame bochten niet goed controleren. ik verloor 2 plekjes en stond voor Mental. Met de remproblemen die ik had maakte ik een schakelfout en kreeg daardoor 5% motor schade. De BMW is al snel, en met de schade kon ik hem niet achter me houden. Ik zakte verder terug naar een 8e plek en de rem problemen werden steeds erger.

    Op een gegeven moment was het weer zo erg dat hij van zelf aan het remmen was en toen heb ik de Chevy bij Divimus in de buurt stil gezet om mijn stuur uit te zetten en de controller in te pluggen. Ik ben toen rustig naar de finish gecruised.


    Gemengde gevoelens over de races dus, ik weet nu dat ik echt snelheid kan hebben, de Chevy gaat erg lekker. Zeker in de slipstream en de bochten waar hij erg goed op de motor remt. Jammer van de verloren plaatsen in de hoofd race dus.
     
  11. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Press release: Nieuwkomer XbwTCC

    Het heeft er alle schijn van dat een nieuw merk zijn opwachting gaat maken in het XbwTCC kampioenschap.

    Na tegenvallende resultaten met zowel de Ford Focus RS als de Vauxhall Insignia VXR, is Privateer Team Rovaro een samenwerking aangegaan om een compleet nieuwe wagen te introduceren binnen het XbwTCC kampioenschap. Momenteel wordt er hard gewerkt om de homologatie rond te krijgen om tijdens het 6e raceweekend op de Infinion Raceway aan de start te kunnen verschijnen.

    Het doel is de auto de rest van het huidige seizoen te ontwikkelen en om te kijken of de wagen mee kan komen met de rest van het veld waarmee vervolgens de basis wordt gelegd voor deelname aan een volledig seizoen volgend jaar.

    Er wordt in de pitsstraat al gespeculeerd dat indien homologatie voor het kampioenschap van dit jaar niet lukt, de auto alsnog buiten mededinging van het kampioenschap in de overige 5 races van start zal gaan.

    Als voorproefje zijn er onderstaande gegevens naar buiten gebracht en er zal er op de eerstvolgende XbwTCC testdag gelegenheid zijn om de nieuwkomer in deze klasse te bewonderen en aan de tand te voelen.

    [​IMG]

    Silverstone, 20-01-2012
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik had eigenlijk meer tempo dan ik had verwacht tijdens de quali en heat 1.
    Heat 2 was weer een middelmatige race.

    Mooie inhaalaktie in de 1e heat van freaky op mij in de chicane.
    Ik zag hem links van mij een uitrem-aktie maken en op gelijke hoogte komen aan de binnenkant van de bocht.
    Ik besloot gewoon wat later in te sturen en achteraan weer aan te sluiten.
    Daarna geprobeerd plek terug te winnen.

    Graag wat minder commentaar en meningen over schuldvraag van raceincidenten tijdens de race. Dit leidt mij af. Of het moet voor de objectiviteit en gezelligheid nut hebben om ronden lang als eerste te blijven roepen dat de schuld al bij voorbaat (al dan niet terecht) volledig bij een ander ligt.

    edit: na PM van Divimus:
    Zeker jammer vind ik dat er gelijk al wordt gesuggereerd dat een aktie opzet zou zijn.
    Zegt misschien iets over de persoon zelf. Ook irritant is om gelijk de zwaarte van de sanctie te suggereren tijdens de race.
    Ik geloof dat wij al met z'n allen hadden gevonden dat dat soort discussies tijdens het races tot niets anders leidt dan ordinair gebekvecht.
    Ik heb mij gehouden aan deze gedragsregel.
    Vind het alleen jammer dat dit weer als normaal wordt gevonden.
    Of wordt er van mij verwacht dat ik tijdens de race een grote bek opentrek om zo mijn gelijk weer te kunnen krijgen bij de toehoorders tijdens de race.
    Zeg het maar.
    Volgens mij is er niet lang geleden iemand weggestuurd omdat de sfeer tijdens de race op die manier wordt verziekt.
    Dus ik vraag mij af of er wel van geleerd is.
    Waar ik goed ziek van ben dat Denvan mijn raceintegriteit in twijfel trekt. Heb ik immers niet al diverse malen laten zien dat ik nooit te koste van alles een positie zal verdedigen en zeker niet opzettelijk iemand probeer te benadelen. En dan ook nog denken dat ik iets doe omdat ik wrok heb vanwege |KIMI incident? Belachelijk!!
    Zie laatse Clio race.

    Wat ik echt niet snap is waarom hij gelijk van het slechtste uitgaat. Zal wel een rotte plek zijn in zijn eigen karakter.
    Ik ben klaar met de XBWf club gooi mij maar uit de club. Laat maar, ik doe het zelf wel als dat kan.
    Schrap mij maar uit de uitslagen. Ik ben er klaar mee.
    Dank voor Uw aandacht.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Meh...
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Stel jullie niet aan. Sinds de zomer zie ik de club alleen maar kapot gaan. Zonde.
     
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Waarom moet je er meteen uit gaan? Er mag toch commentaar zijn op de racestylen van de mensen? Oké, dat gelul tijdens de race moesten we eigenlijk niet doen achteraf, dat is onze (Denvan en mij) fout. Ik heb ook een keer commentaar gekregen op mijn racestyle, dan ga ik er toch ook niet meteen uit?
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Als ik loyall zijn bericht lees, dan stapt hij eruit omdat de mensen er direct vanuit gaan dat er opzet in het spel is en hem verdenken van een soort "wraak"..

    Wel grappig dat mijn tijdelijke ban geresulteerd in heeft in 0,0 verandering..
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Om dit op te lossen moet je een Basherboard aanschaffen(zoek maar op google). heb hem ook en de rem werkt weer perfect..
     
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ja, dat zou misschien kunnen. Ik denk niet dat de mensen denken dat hij dit doet uit wraak.
     
  19. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Silverstone stond in het teken van schade beperking en dat is uitstekend gelukt met drie keer een tweede plaats. :thumbs:

    Speciaal voor Tender:9 heb ik een richttijd neergezet op Infineon. Mijn snelste tijd is tot nu toe een 1;42,748. Zit niet heel veel verbetering in.
     
  20. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    gaat de goede kant op zo steeds minder mensen in de club.
    ik ben wel voor een radio stilte met betrekking tot incidenten in de race in de race kan er toch weinig aan gedaan worden als er iets gebeurd . replay opslaan en aan de des betreffende melden wie daar over gaat wat jij denkt dat er is gebeurd en laat de fia hoofden maar beslissen wat de maatregelen zijn, want als dat tijdens de race gebeurd wekt het alleen maar irritaties op.
     

Deel Deze Pagina