1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Caspian was nog close met het andere team en was iedereen nog wel redelijk in balans. Maar toen gingen we naar Damavand en zat me echt te irriteren wat onze teammates aan het doen waren. We zaten vast op C maar niet de intentie hebben om te pushen naar B. Als je met 4 man pushed kan je er best langs komen en op de burn komen wat resulteert dat de tank en enemies zich omdraaien naar B. Wat weer ruimte creëert om van C af te komen. Daarna moest ik gewoon van server switchen. :+

    Edit: Haha lekker lang potje ook op Rush Metro zie ik. Uur en 25 minuten. Volgens mij ieder potje wat langer duurt dan 30 minuten op Metro zorgt voor vastlopers.
    Heb al een tijdje niks meer gehad. En al mijn potjes daar zijn 200% CQ. Dus rond de 20 min.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2013
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja bij Damavand werd ik ook een beetje pissig :+ naast ons waren er volgens mij nog twee die een beetje hun best deden maar de rest bleef zelfs op de basis hangen inplaats van dat ze probeerden te flanken of punten overnemen. Vandaag maar weer even kijken of het wat beter gaat!

    Dat Metro potje van gisteren ging echt lekker goed team wat ook verdedigd, had daardoor niet echt het idee dat het zolang duurde want damn dat is best lang!
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoopt altijd dat mensen een spelletje gewoon spelen en dan ook echt het spel spelen. En niet bijv met rush, ergens om een hoekje gaan liggen en wachten tot iemand naar de mcom rent om de bom te planten en dan ineens opstaan en schieten. Ik snap niet waar daar de lol van is. Ik speelde net een potje rush gulf of oman. En bij die laatst mcom bij dat flatgebouw. Lag er tot 3 keer toe een gozer om dat hoekje. Te wachten tot wie dan ook die trap op rende. Ik snap dat echt niet. De lol is toch om verschillende kills te maken. Niet dezelfde gameplay kill elke keer ? Dan ben je toch zo uit gekeken op een spel. Zo word je ook nooit beter. Waarom denk je dat ik elke keer boven aan eindig ? Niet omdat ik op elk hoekje lig te campen en kills farm. Ik ben overal te vinden. Juist niet stil zitten. Maar goed k zal me nu wel erg druk maken om een 12 jaar oud mannetje die de game net heeft. Maar door dat soort gamers wil ik soms gewoon een server quitten.
     
  4. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Delphiki, enig idee waarom ik zojuist van jouw server afgegooid ben?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee, misschien dat ie weer vast stond op 16 spelers en ff leeg moest om te veranderen?

    zal t s vragen als ik zo online ga

    edit:// ik vermoed van wel want nu zit er maar 1 eenzame admin in :+
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2013
  6. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks :thumbs:
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    admin had m net leeg gegooid idd

    stuur mij en excellentvirus anders even een friend request, dan weet ie wie die er weer in moet laten als ie klaar is met zoiets. Je kan vanuit t menu namelijk alleen bannen en niet kicken , lekker handig is dat
     
  8. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah op die manier. Ik zal jullie toevoegen, als was jouw vriendenlijst een week of twee geleden helemaal vol.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij blijft goed met een RPG. :D

     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bewegen die turrets echt zo hard op de pc? dan is een tank toch niet te pakken bijna? :confused:
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een eindbaas!
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen heb je wel op de PC het dubbel aantal Engineers met een RPG. :+
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja maar als je je turret zo snel kan draaien en je hebt zoveel meer firepower zou ik toch wat voorzichtiger zijn met tanks aanpakken

    ik ben nu wat assignments aan t doen dus speel nu ook af en toe assault en support en ben er achter dat heel veel mensen die een tank besturen vaak in paniek uitstappen als je gewoon tegen ze aan gaat staan

    heeft me gister al een aantal gratis tanks opgeleverd met mn assault :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je een tank hebt nooit uitstappen. Je kan beter in de tank doodgaan dan een gratis tank weggeven. Denk ik dan. :p Had ik een paar dagen geleden ook op Kargh. We hadden tegenstander vast in hun spawn bij D. Komt er een tank aanrijden dus ik duik een beetje weg. Stapt die gast uit en gaat die op voet opzoek naar mij. Gewoon links via de containers hem omzeild zijn tank gejat en een shell in zijn gezicht geschoten.:+

    Had btw een raar moment gister op Kargh. Liep van C naar B over de weg. Niks aan de hand. Opeens val ik dood neer. Geen explosie of schot. "You commited suicide" 8)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Negen van de tien keer kan je support wel omzeilen als ze op je tank af rennen. Zelfs al zijn ze een paar meter verwijderd en je gaat vol gas achter uit/vooruit. Zwaai je loop in hun richting en ze lopen je shell tegemoet. Ik geef ze indd nooit mn tank, als het moet ga ik dood in die tank. Ik ga vandaag ff 2 assignments proberen te halen. M416 en acwr. Alleen ik haaaaaat die acwr. Wat een kut wapen is dat zeg bah.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wil nog even die Fire in the Hole dogtag hebben. Destroy 20 enemy equipment met de grenade... Dat word dus granaten gooien als ik een spawnbeacon zie.
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup succes, ik ben er al een tijdje mee bezig. ik heb er nog maar 6
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ik heb er nu 11. Zo'n nerd bleef op ziba tower elke keer een tugs neerzetten in die douches. Dan gaat het wel snel.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is wel nice. :)
    Net even voor het eerst de F2000 geprobeerd en gelijk voor de lifesaver dogtag gegaan.
    Dan is TDM wel handig. Had 54 kills en had 50 nodig. Nu nog alleen wat headshots. Lekker wapen die F2000.
     
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice gun ja. Ik vond er eerst nooit wat aan. Totdat ik die assignment ging halen. TDM en DOM is die super chill. Ik join straks wel ff je game. Ik ga nu voor de ACWR. Moet alleen nog veel disable vehicles.
     

Deel Deze Pagina