Ligt het aan mij???

Discussie in 'Algemeen' gestart door JoNieuw, 2 jul 2003.

1. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik met Mm3 op Live! speel dan zeggen ze allemaal dat ik cheat. maar ik heb helemaal geen cheats. ze zeggen dat ik dwars door muren heen rij en dat ze mij niet kunnen tikken met stayaway als ik dat konijntje heb. (ik win zo wel altijd, haha)}:]

Ligt dit aan mijn connectie of aan die van hun, bij andere spellen heb ik er geen last van.

Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk aan die van jou... wat heb je voor connectie?

3. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    bijna zeker aan jou ja... je lagt dan over het veld heen en bent NIET te volgen..heb je in MotoGP ook wel es kwam ik gister achter toen iemand me voorbijlagde...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    CHEATER!

Nee eh zal wel je verbinding zijn, dan kunnen de spelers niet lekker syncen met je signaal. In MGP is het alleen irritant, hier beinvloed het kennelijk het spel echt.

Wat voor verbinding heb je?

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja :) Heb ik ook wel eens, rij ik daar lekker relaxed met het konijntje op de achterbank zie ik opeens dat ie gejat is door iemand die vervolgens vijf straten verderop stilstaat :confused: Is wel jammer, gelukkig gebeurt het niet te vaak. Ik heb zelf ook niet zo'n beste verbinding denk ik...

6. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb adsl lite van planet (moet net genoeg zijn).

Ik word soms ook opeens getikt met hunter als er niemand dicht bij me is, dan rij ik gewoon lekker helemaal alleen en dan ben ik opeens politie.

7. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    lite is helaas niet genoeg :mad: ... ik heb ook lite, en merk gewoon dat ik friends niet kan joinen, en bij Mgp heb ik ook vaak gehoord dat ik over de baan stuiter... Dat wordt upgraden!

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmmz dat was gister ook zo, iemand die echt over de weg heen huppelde en hobbelde, niet normaal. Bij tag of stayaway werd je door hem getikt, terwijl er totaal geen auto in de buurt was :confused:
    Erg irritant.

één woord: lag

9. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    kan je wel online cheaten met xboxlive??

als CS er eenmaal is wil ik geen cheats namelijk

10. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan ga ik denk ik niet meer spelen tot ik een snellere verbinding heb, zo is het ook niet leuk voor de anderen.

11. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan je aanraden op rustige tijdstippen te gamen, dan heb je helemaal geen last van lag! Ik heb ook genoeg zonder problemen gespeeld, alleen 's avonds is t altijd tricky.

12. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik dacht dat lite niet mocht????
    dat is toch te weinig downstream?

13. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    down niet hoor! het gaat om de upstream! Dat is ook het probleem met dat je de tegenstanders wel goed ziet, maar zij jou niet. Op zich wel een voordeel bij bv UC }:]

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja het eerste wat ik meestal doe als ik een laggende persoon tegen kom ... bannen van mijn server :mad:

Deel Deze Pagina