Ten eerste: Ik heb Dark Souls op de 360 bij de release gekocht en uitgespeeld (check mijn profiel maar als je me niet gelooft), dus praat me niet van wat ik voor deze versie heb betaald. Gemiddeld nog altijd 32,50 euro per spel.
En ik heb er ook nog een flink eind met de auto voor gereden en dergelijke, dus hou ff lekker je commentaar voor je.. Gameshops willen m graag hebben voor 15 euro, en bij de gameshops ligt ie ook nog nieuw voor 50 euro. Ik denk doe er hier iemand plezier mee, maar je mag wel aan mijn benzine meebetalen en een paar euro voor de moeite.
Gaan jullie morgen lekker bij de groenteboer zeuren dat ie zijn bloemkool te goedkoop heeft ingekocht? Als je m zelf voor die prijs had willen hebben had je net als ik maandag om 1 uur smiddags bij de Dixons op de stoep moeten staan!
Oh en als degene die m koopt liever heeft dat ik m met de normale post stuur mag dat van mij ook hoor... op eigen risico van beschadiging... want in een bubbelenvelop past ie in ieder geval niet door mijn brievenbus.
Maar goed, iemand nog geinteresseerd? _0/
Laatst bewerkt: 16 jan 2013