1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    HMZ nevermind heb de volgende guns / relic en shields nu erbij. Gakkie we kunnen morgen los :) oh en ik heb het stukje map gevonden wat jij waarschijnlijk ook mist :) nasty plekje!

    Tumtum Skullmasher
    Skookum Trespasser
    180% Critical Skullsmasher
    Social Bitch

    Breath Of Terramorphous
    Slayer Of Terramorphous
    Blood of Terramorphous

    Max Amp Damage Bee Shield Corrosive Resistance
    Max Amp Damage Bee Shield Shock Resistance
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2013
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gij brengt me toch wel ffkes naar dat stukske map, wah ? En ff dupen natuurlijk :)

    Ik weet overigens de officiele tactiek / werking van de boss. Maar vraag me af of het met zijn tweeen te doen is ...
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    We kunnen het proberen :) maar met die trespasser moet het lukken dan kunnen we die chief omleggen. Wanneer hedde tijd?
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ws wel morgenmiddag. Beetje afhankelijk van het vrouwtje ;)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Mooi weer een nieuwe code online als je de FB liked van Gearbox. Kun je weer een Golden Key unlocken. Bruikbaar tot de 21ste, dus wees er snel bij. Er zullen er nog wel meer komen in de toekomst. Ook een manier om je community aan het spelen te houden. :+
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Golden keys blijft rommel geven :D.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Valt wel mee hoor. Ik had bij mijn allereerste key een fucking heerlijke epic met fire damage.

    Het is ook een kunst om in Borderlands I en II snel te wisselen tussen wapens. Een om shields en armor weg te blazen en de ander om de vijand af te maken.

    Dat wapen wat ik had was met zo'n draai schijf, waar je mee herlaad ook. En later een soortgelijke blue gevonden voor shields.

    Heb nu nog 3 keys. Vanavond denk ik maar even gebruiken.

    Heb zelfs mijn granaat mode weg gedaan. Was legendary, maar veel te krachtig met al die child granaten. 8)

    Nu maar een groene met iets minder child granaten en een kleinere blast radius. Je knalt er wel lekker alles mee weg zeg, mits je niet in co op bent. :+
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb echt nog nooit goede spullen uit dit kist getrokken. Ongeveer 10 keys gebruikt denk ik.

    Nu de DLC uitgespeeld samen met Gakkie. Op naar de volgende :).
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wel echt een uber glitch :) Moeten ze ook maar niet van die lame ass bosses erin stoppen :)

    Volgende DLC graag een Knox-like DLC, met verhoogde level cap.
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 25 keys opgespaard voor de Level Cap Raise. Sowieso dat ze dan goed van pas komen.
     
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Weird, heb na een tijdje borderlands 2 weer eens gespeeld, bleek ik opeens na een update 20 chestkeys te hebben.. Nadat ik er zo'n 7 open had gemaakt en de meest gruwelijke faulthunter level weapons te hebben geloot, ben ik na het afsluiten de rest van de keys kwijt. jammer.. maar gelukkig heb ik van deze bizzare bug kunnen profiteren.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, erg zieke glitch. Maar we zijn lekker op weg. Alles DLC's rond en een hoop dikke wapens. Nu nog een Legendary rocket launcher maar dit komt wel.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als jij me ook nog keer helpt om nog 4 leveltjes met mijn gunzerker omhoog te gaan ... :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb nog 3 keys, vanavond maar even gebruiken denk ik. :9
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Stuur maar een invite :)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb voor vanavond een co op iemand nodig. Mijn story line is helemaal fucked omdat ik met Match Making kennelijk tegen een bug aanliep.

    Ik heb ook in eens 2 extra side quests erbij, die ik niet zelf geactiveerd heb en ik kan Sanctuary niet meer ''bereiken.''

    Iemand die mij vanavond hulp kan bieden??? Ik moet even in Sanctuary zien te komen en het zou ook erg leuk zijn als iemand mij een stukje kon helpen met nog een enkele, misschien een tweede, side quest die ik er dus in eens bij kreeg.
     
  17. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je wel weer een slinger geven hoor :)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Is dezelfde tijd als laatst weet goed of iets later? Ik ga zo nog even kijken of ik die side quest die er bij kwam kan doen. Op die manier hoef je dan alleen maar even dat stukje van de SP met me te doen.

    Laat maar even via Live weten.

    Gisteren ook mijn Golden Keys gebruikt, zat niets goeds tussen. Ik wilde graag een vette assault rifle. Heb net upgrades gekocht daarvoor.

    Wel een beetje ruk dat er in co op nog net zulke foutjes zitten als bij Borderlands I. Ik had er ook een klein voordeeltje aan gisteravond: 3 bad ass punten voor niet erbij. Upgrade dus even gun damage etc. :9
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Keer afspreken maar :) of als we beiden online zijn. Maar heeft geen haast ...
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bergje: Top co-op maat! :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina