1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    SFxT is nu alweer een "tijdje" uit en velen zijn daar nu naartoe gegaan, maar heb reeds SSFIVAE weer gespeeld en beide games spelen zo ontzettend anders. Ondanks dat ze er nagenoeg hetzelfde uitzien zijn het het gewoon compleet andere games.

    In SFxT kan je wat "losser" spelen en bij SSFIVAE zit het in de kleinere dingen, bij het zien van de Tougeki SBO Special Qualifier ben ik toch erg blij dat SFxT niet de plaats ervan heeft ingenomen.

    Anyway hier is de Grandfinals met Uryo(Sakura) vs Dogura(Bison)
    [yt]skam8XhISfY[/yt]

    Andere spelers die aanwezig waren tijdens dit toornooi waren Daigo, Tokido, Kazunoko, Fuudo, Momochi, Itabashi, Kyabetsu en meer. Hoef het denk ik niet te zeggen maar het algemene niveau tijdens veel matches was ontzettend hoog.
    Playlist Tougeki SBO Qualifier 2012
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, ik ben blij dat ik SfxT wat vergevingsgezinder is tov SSFIV, aangezien ik daar het gevoel had dat ik echt bijna niet beter kon worden. Met dit spel win ik van gasten die topspelers waren in SSFIV en waarschijnlijk ook topspelers zijn of gaan worden in SFxT. In SSFIV komen de setups op millimeters aan qua positie en bij SFxT is dit gewoon lekker via strings en high low mixups. Daarbij vind ik de mechanics gewoon veel leuker. Misschien is het niet DE game die heel competitief is en heel serieus genomen moet worden. Maar nu ik op kamers zit en daar bijna niet kan spelen dus alleen in het weekend eigenlijk de tijd heb is dit gewoon een heerlijke game. Mijn ervaring is dat als je goede combos en blockstrings hebt dat je al een heel eind komt. Je hoeft niet meer uren te oefenen op safejumps en option selects.
     
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Fight stick is kaput :mad:

    Iemand nog een idee waar ik ergens een goedkope kan krijgen?
     
  4. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    marktplaats??
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat is er kapot dan? Anders kan je misschien wat onderdelen vervangen, hoewel het niet makkelijk gaat met de standaard 360 arcade stick.

    Ik zou gewoon 1 keer een wat betere stick kopen, als er iets kapot gaat kan je het zoveel makkelijker verwisselen.

    €117 Dit is cheap voor een fatsoenlijke stick.
     
  6. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee hoe het gekomen is, maar de kabel zat een klein scheurtje in, en dus connecte de stick alleen als ik de kabel een beetje dubbel vouwde, wat uiteindelijk alleen maar zorgde dat het verder uitscheurde en dat ie nu niet eens meer kan connecten...

    thanks voor je link, gelukkig heb ik wel wat geld te spenderen dus kan ik deze wel aanschaffen. ik was al aan het kijken voor een madcatz stick oid, maar 150+ euro vond ik te duur
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Canadacup 2012 is van de week geweest. Hoofdevent was het 5v5 landen toernooi, Nederland was ook van de partij, erg veel respect voor diegenen die erheen zijn gegaan om zich proberen te meten tegen landen zoals USA, Japan, Korea en Singapore. Helaas het landen toernooi niet kunnen volgen...

    Daarentegen wel AE singles, en die waren ontzettend spannend, wie had verwacht dat Gen een grandfinale zou winnen, Xian maakte het waar, zegt ook erg veel over hoe goed de speler is.
    Hier zijn een paar matches:
    [yt]vVQnNu7E0Gw&[/yt]
    [yt]M-qoj4IUmh0&[/yt]

    Voor meer matches klik hier Check vooral Xian z'n matches ;)
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Xian (de commentator, niet de player) is echt top
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wacht, huh? Xian is de speler in de 2 gegeven videos, de commentator is Zhi.
    Crosscounter Asia duo.
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks Mark :).
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, ik bedoel idd Zhi
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Iemand zin in wat SSFIV?
     
  13. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Later op de avond kom ik wel ff online
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je er niet...
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het waren leuke potjes man, gaat altijd om en om, het is niet zo dat dezelfde persoon altijd wint:D
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2013
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om te sparren vanavond?
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je morgenmiddag/avond? Anders kan ik donderdag ook de hele dag.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ono teases update for SSFIV series.

    Dit is natuurlijk nog steeds speculatie, maar persoonlijk hoop dat het waar is. Hoop daarbij ook op nieuwe characters, online training mode, character rebalancing, nieuwe stages maar dit alles zal wel teveel zijn gevraagd.
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    zal wel weer een costume pack zijn..............

    Dit blijft wel beste fighting game ever!!
     

Deel Deze Pagina