1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gaaf filmpje! Het verhaal en de omgevingen lijken me echt cool. Ik vind die kerel wel echt een idioot, met z'n jaren 1830 kapsel, snor en sik. :+
     
  2. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een goede pve endgame heeft zie ik er wel potentie in, hou ajb op over de vergelijkingen met andere MMOs en met name WoW. :emo:
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    De endgame gaat het meestal over waar veel MMO's best wel in falen en WoW weer best goed doet, maar na een paar jaar WoW te spelen(de endgame dus) had ik het uiteindelijk ook wel weer gehad. Ik heb nog niet enorm veel vertrouwen in The Elder Scrolls Online, maar ik moet wel toegeven dat de omgevingen en ideeën in het spel best wel tof is, ik ga dit zeker wel uitproberen wanneer het uitkomt.
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Waarom? Je vergelijkt toch gewoon MMORPG's met elkaar. Daar hoort WoW ook gewoon onder!
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zie ook niet waarom dit niet mag. Het heeft zeker wel vergelijkenissen met WoW. Even voor de duidelijkheid: je zult mij niet horen zeggen dat het een WoW kloon is. Maar voor die discussie, zie de vorige pagina's ergens.

    @OniRyo:

    Lees nog eens goed wat je nou zegt. Je hebt je een paar jaar vermaakt met één game. Dat is toch best een prestatie van de game makers. Veel games heb je binnen 20 uur uitgespeeld. Als ik me een half jaar of een jaar kan vermaken met ESO ben ik al lang blij.
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Heb ik nou gezegd dat het een slecht teken was? Misschien dat het zo wel klonk maar dat is dus totaal niet zo, WoW heeft dus iets enorm goed gedaan, maar voor de oude WoW spelers komt het nu uiteindelijk in herhaling, wat kan vervelen, maar dat is natuurlijk wel begrijpelijk voor een spel dat al zo lang in de markt zit. Ik hoop zelf dat ik wel veel meer dan een half jaar kan vermaken met The Elder Scrolls Online. Het blijft wel een MMO.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb zelf ook flink wat jaren WoW gespeeld en dat trok me uiteindelijk ook niet meer. Het is nog afwachten tot echte gameplay-beelden en meer informatie over endgame content (daar was al wel wat informatie over, maar zeer beperkt), want dat is wel belangrijk. En, niet te vergeten, deze game is al 6 jaar (vanaf 2007) in ontwikkeling.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [yt]0jNT5cMwxw0[/yt]

    Cinematic trailer. Woorden schieten tekort...

    Ik denk trouwens dat ik me niet inschrijf voor de beta. Denk dat ik me mateloos ga irriteren aan alle bugs.

    EDIT: Ik moet wel zeggen dat het zeer zeer verleidelijk is. :+ Ben wel benieuwd hoe m'n iMac (200[noparse]8)[/noparse] het draait.

    Processor 3,06 GHz Intel Core 2 Duo
    Memory 4 GB 800 MHz DDR2 SDRAM
    Graphics NVIDIA GeForce 8800 GS 512 MB
    Software Mac OS X Lion 10.7.5 (11G63b)

    Heb me toch maar aangemeld. :+
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2013
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Aangemeld, kreeg een Excellent rating voor een kans :cool:
     
  11. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ook aangemeld, maar weet niet zeker of ik het wil spelen. Wil eigenlijk alles als een verrassing houden.

    EDIT: Eigenlijk wil ik toch wel graag zodat ik ook feedback kan geven, wat de game weer ten goede komt :9.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  12. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]
    Ik mag niet. :mad:
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah damn, dat heb ik niet gekeken. Maarja, we zien wel. :)
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Wel toffe Alliances zo. :eek: Alleen Nords en Dark Elves? For real? :p
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Lezen jong. Zie de startpost voor de alliances en rassen.

    Kajits ed waren ws te duur om te maken voor de cinematic. :p
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh ik had slechts above average :p

    We zien het wel zou het wel tof vinden als ik mee mocht doen.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij heb ik maar avarage. Waar gaat dat mee omhoog? Want ik heb van alles getest maar het ging maar bij 2 dingen omhoog. Invullen van guild naam (XBW, die had ik wel gebruikt bij m'n application) en aanvinken welke MMO's je gespeeld heb (dat waren er 0). En toen kwam ik alsnog maar op above avarage. Hoe krijg je dan excellent?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Gewoon alles invullen :+

    Ik heb meerdere MMO's gespeeld + beta's.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh ja ik had m'n specs hier nog niet ingevuld en die reden waarom ik wilde testen. Maar dat heb ik bij m'n application wel gedaan dus wie weet is ie wat hoger. Naja, ik zie wel. Ik verwacht dat ik iig een betere kans maak dan een Windows gebruiker met de specs van mijn iMac, omdat er vast veel minder Mac gebruikers zijn Windows gebruikers en ze wilden van alles wat hebben hadden ze aangegeven op de website.
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik kreeg een triple S rating

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina