[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja want het ligt aan MM :p... Nooit een third party controller man, eeuwig en altijd troep
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar iemand zei hier dat ie goed was 8)

    De gewone controller gaat vervelen. Dus wil wat anders.

    Als ie gebruikt is? Weet je hoe vaak ik terug ben gegaan omdat er dingen ontbreken of niet werken?

    Momenteel is de controller 120% onspeelbaar. Serieus, met een kapot geslagen 5$ controller kan ik nog meer dan met dit ding. 15% van de keer reageert ie niet.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb je een gebruikte MLG controller gekocht :confused:?
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach joh, kabeltje prik-prak en het werkt weer! 8) Daar kan Smoke je wel mee helpen! :p

    Trouwens ik kan een nieuwe Specialization kiezen, iemand een tip? Ik heb nu Rogue. :)
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha bij de MediaMarkt hier liggen nog steeds Limited Editions. :+
    Full price nog steeds helaas.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je hebt de goede gekozen.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok dan, laat maar dan. Ha! :D Die Stability heb ik nu pas vrijgespeeld trouwens, dus morgen even checken. Ik vond het nu al lekker knallen en maak weer kills... Ook sinds kort dat ik dat zeg! :p
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oke controller werkt nu wel normaal en ben weer aant destroyen. Begrijp er niks van wat er net aan de hand was. Enige wat ik deed was in het dashboard van links naar rechts gaan om te zien of ie bleef haperen. In het begin deed ie dat ook maar toen ik door bleef gaan deed ie het opeens wel weer.

    Heb wel iets super gays ontdekt. Wanneer je een ordenance drop hebt, de game een nieuwe host zoekt, ben je je ordenance kwijt. Hoe stom is dat? :mad:

    Het was ook een beam rifle, mijn lievelings wapen.
     
  9. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zo slecht aan deze Halo MP?
    Ik vind hem best vet en lekker weg spelen, bijna altijd goeie scores.
    Moet alleen zeggen dat ik nooit swat speel :cool:
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die nieuwe playlist speelt vooral lekker, maar dat kan ook komen door de oldskool maps. :9 De originele H4 maps zijn gewoon te groot en daar is 343 dus ook eindelijk achter...
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zou best kunnen zijn dat ik dat was. Ik gebruik zelf ook de MLG en ik heb echt niet de problemen die jij met het ding heeft. Zelf vind ik hem ook heerlijk spelen, van de 3rd party controllers die ik heb gehad vind ik dit de beste. Ook prettiger dan de standaard controller. Enige wat ik heb is dat de vierpuntstoets en het dashboard niet altijd vrienden zijn. Soms druk ik naar beneden en gaat ie naar rechts (PS3 variant vierpuntstoets - niet dit probleem met de xbox variant). Maar tijdens het gamen heb ik daar nooit last van.
     
  12. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Eergister een potje opgenomen met Lethal op de Forge Playlist




    Vind wel met bijv Slayer of KoTH dat er te veel wapens spawnen, 5 boltshots die overal spawnen en ik had zelfs pittig veel kills met de sniper, omdat die best vaak spawnde
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gehe, er zit een dildo op m'n hoofd... like! :cool:

    Maar ziet er wel goed uit zo! :) Nu durf ik alleen niet meer met je te spelen! :p
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Reload niet zoveel 8)

    Je hebt minstens 5 kills misgelopen door het reloaden. Nu speel je tegen wat mindere spelers maar als je straks gelijkwaardige spelers tegenkomt word het wel belangrijk.

    Verder kan ik niet echt mijn mening geven over SWAT. Kut gamemode zonder skill. :+

    Ja vooral de balans tussen AA's is goed heh? Huuuuuuuuuuuuuh Huuuuuuuuuuuh

    Jetpack is OP, daar waren we al achter in customs op Lockout. Je kan binnen 2 tellen op iedere powerspot komen. Niet echt eerlijk als je zelf niks hebt met jetpacken(speel bumperjump zonder claw). Lockout vind ik zelf de minste van alle maps.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, eh... hopelijk komt er ook een playlist met die mappen zonder al die shit en is dit echt puur een test. Kan toch? Misschien is 343 een beetje wakker geworden. Er ligt toch in die ene map ook zo'n powerup in het midden...
     
  16. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik graag aan mee willen doen :+

    Ligt het aan mij of zien alle maps eruit als lego maps? vind het nou niet echt een verbetering ten opzichte van Reach...
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, na het bekijken van het filmpje ben ik er ook achtergekomen dat ik teveel reload, maar dat komt met name doordat ik Dexterty gewend ben.
    Was ook weer eens mijn eerste SWAT potje na een lange tijd, volgens mij zelfs day 3 of 4

    Morgen rond 7uur dan weer eens met z'n alle H4 doen, zo nodig custom games? :D
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou eerder van sens 9/10 afstappen dan zorgen maken over reloaden, damn. Werd er wagenziek van.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Rank systeem komt dus, maar je rank is alleen te zien op Waypoint. |:-
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina