fast and furious game!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door darkmaster_85, 28 jun 2003.

1. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    star wars spellen zijn ook niet echt op film gebasseerd

degene die het wel zijn, zijn slecht valt me op :cool:

The Phantomanace bijvoorbeeld is een matige game

en mja over de SNES spellen hebben we het niet, dat valt niet te vergelijken met een game nu

Jediknight enzo zijn wel cool

2. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat je me begrijpt

het is een film die nix toevoegt
    geweldig cool ja echt strak etc
    hoor je over een maand niet meer
    over 1 jaar word er niet meer over de film gesproken

DAT bedoel ik

met goeie films bedoel ik dus

The Matrix
    Starwars collectie
    etc etc you get my point

3. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oooooh zeker wel! deze film blijft echt wel in mijn hoofd hangen hoor! en ik denk ook bij veel andere mensen (jongens)! hallo zulke meesterlijke auto's en zulke goddelijke meisjes, dat kan ik wel zeer waarderen _O_ Gone in 60 seconds herinner ik me ook nog als de dag van gister :D neeee The fast & the furious en 2 fast 2 furious ga ik echt niet vergeten :cool:

4. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    En met SjonKanon ben ik het volledig eens.
    De film was gewoon masterlijk, en we zijn niet de enige die dat denken.
    Kijk dat jij die film nie leuk vind wil niet direct zeggen dat de rest van de wereld het ook maar een kutflim moet vinden.
    Ik persoonlijk vind The Matrix en Starwars de meest grote kutfilms die er zijn, maja dat is mijn mening dat wil ook nie zeggen dat dan gelijk iedereen het maar kut moet vinden.
    Ik persoonlijk denk dat het best wel un leuke en goede game kan worden, als het echt een kutspel zou zijn dan zouden de gerenomeerde merken hun naam er niet aan verbinden.
    Dus denk dat het wel mee zal vallen

5. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar kinders...denk dat de rest me wel begrijpt :cool:

6. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm leuke film!

Maar verwacht niet al te veel van deze game aangezien film/game nog nooit goed samen is gegaan in mijn ogen!

Als het een leuke game zou worden zou dat idd leuk meegenomen zijn maar ik verwacht persoonlijk een nfs:underground wannabe :cool:

7. Tri>X<pleDIe§eL

Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat dit een goed spel word.
    Want TFTF en 2F2F zijn mijn lievelings films...en als de game dan ook goed is spring ik een gat in de lucht.
    Naar mijn zeggen lijkt mij dit een goed spel.

8. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zekers beters

TF&TF was gewoon super zelfs naast zulke films als the matrix,wat een geleuter zeg met je "laat maar kinders".
    Na dat de film draaide was er een stijging van vrijwel 100% in tuning en straat races,na een jaar is iedereen er zeker plots mee opgehouden??? yeah right....
    Tuners draaien overuren zelfs NOS sets zijn tegenwoordig in te bouwen voor +-1800 euro en dat allemaal sinds die film....
    Dit is vrij of topic maar geloof dat sommige hier de melk hebben horen klotsen maar geen flauw idee hebben waar de tepel hangt...

9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je tftf en 2f2f niet leuk vind ben je geen man, auto's horen bij mannen. verhaal boeit me dan niet, je moet auto's zien scheuren.

10. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet de chick's niet ;)

11. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ikzelf denk dat dit spel nog wel redelijk goed kan worden.
    Alle andere spellen die op films waren gebasseerd *xbox* waren geen racespellen, volgens mij. Toen ik de trailer zag, vond ik het spel erg veel op Burnout 2 lijken imo. Dus als dat gaat gebeuren zal het spel zeker vet worden!

12. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    dat zei ik niet
    maar het zijn niet DE films
    en een spel dervan :{

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dus als ik films over scheurende auto's niet bepaald boeiend vind, ben ik geen man. Ik vind dat je dan nogal een beperkte geest hebt, als je vind dat enige wat een man leuk moet vinden scheurende auto's en chicks zijn...

14. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ze moeten dit spel echt heeeeeeel erg mooi maken willen ze de kracht van die graphics van Burnout 2 overschreiden..

15. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    niemand zegt hier dat dat het enige is :+

ze moeten de graphics gewoon mooi maken zodat de auto's er prachtig uitzien en zorgen dat het tunen en afstellen enz goed werkt en een belangrijk element wordt! zorgen ze ervoor dat de races leuk zijn en dat er veel te tunen valt dan zou dit wel eens een heel leuk spelletje kunnen worden :9

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    the fast and the furious was zeker veeeeeeeet en 2 fast 2 furious was ook geweldig
    en als die auto's in da spel zitten....nou, dan kan het nog wel 's vet worden en ik vond het er nog eens nie zo slecht uitzien...maja NFS: Underground komt ok nog..ma kun je daar ook allemaal tunen etc? want da kan bij TFATF dus wel

17. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nog steeds erg benieuwd ....
    Ik zou het leuk vinden als het iets wordt in de stijl
    Streetrod,kweet niet of iemand daar ooit van heeft gehoord maar dat was echt een cool spel uit de tijd van 386 sx 16 met alleen conventioneel geheugen...
    Je had zelfs een streetrodII en die had alleen Adlib ondersteuning en dus geen Soundblaster ondersteuning..
    Man man man dat was nog eens lachen ,ook zelf tunen enzo met injectie systemen (die nu op iedere auto zitten) ik had altijd de hele garage vol staan met gewonnen auto's...

18. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    correctie ...

ik nog steeds erg benieuwd=ik ben nog sreeds erg benieuwd.

Beter laat dan nooit (check date :)

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een klein beetje een offtopic vraagje maar misschien ook weer niet: welk spel voldoet op dit moment aan The Fast & The Furious "feel": Burnout 2 of Midnight Club 2????

20. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Alletwee.........Midnight is wat meer op de nitro en underground scene gericht, Burnout 2 wat meer op de auto(de groene uit de fast and the furious zit erin:))

Deel Deze Pagina