star wars spellen zijn ook niet echt op film gebasseerd degene die het wel zijn, zijn slecht valt me op The Phantomanace bijvoorbeeld is een matige game en mja over de SNES spellen hebben we het niet, dat valt niet te vergelijken met een game nu Jediknight enzo zijn wel cool
ik denk niet dat je me begrijpt het is een film die nix toevoegt geweldig cool ja echt strak etc hoor je over een maand niet meer over 1 jaar word er niet meer over de film gesproken DAT bedoel ik met goeie films bedoel ik dus The Matrix Starwars collectie etc etc you get my point
oooooh zeker wel! deze film blijft echt wel in mijn hoofd hangen hoor! en ik denk ook bij veel andere mensen (jongens)! hallo zulke meesterlijke auto's en zulke goddelijke meisjes, dat kan ik wel zeer waarderen Gone in 60 seconds herinner ik me ook nog als de dag van gister neeee The fast & the furious en 2 fast 2 furious ga ik echt niet vergeten
En met SjonKanon ben ik het volledig eens. De film was gewoon masterlijk, en we zijn niet de enige die dat denken. Kijk dat jij die film nie leuk vind wil niet direct zeggen dat de rest van de wereld het ook maar een kutflim moet vinden. Ik persoonlijk vind The Matrix en Starwars de meest grote kutfilms die er zijn, maja dat is mijn mening dat wil ook nie zeggen dat dan gelijk iedereen het maar kut moet vinden. Ik persoonlijk denk dat het best wel un leuke en goede game kan worden, als het echt een kutspel zou zijn dan zouden de gerenomeerde merken hun naam er niet aan verbinden. Dus denk dat het wel mee zal vallen
Hmmm leuke film! Maar verwacht niet al te veel van deze game aangezien film/game nog nooit goed samen is gegaan in mijn ogen! Als het een leuke game zou worden zou dat idd leuk meegenomen zijn maar ik verwacht persoonlijk een nfs:underground wannabe
Ik hoop dat dit een goed spel word. Want TFTF en 2F2F zijn mijn lievelings films...en als de game dan ook goed is spring ik een gat in de lucht. Naar mijn zeggen lijkt mij dit een goed spel.
Zekers beters TF&TF was gewoon super zelfs naast zulke films als the matrix,wat een geleuter zeg met je "laat maar kinders". Na dat de film draaide was er een stijging van vrijwel 100% in tuning en straat races,na een jaar is iedereen er zeker plots mee opgehouden??? yeah right.... Tuners draaien overuren zelfs NOS sets zijn tegenwoordig in te bouwen voor +-1800 euro en dat allemaal sinds die film.... Dit is vrij of topic maar geloof dat sommige hier de melk hebben horen klotsen maar geen flauw idee hebben waar de tepel hangt...
als je tftf en 2f2f niet leuk vind ben je geen man, auto's horen bij mannen. verhaal boeit me dan niet, je moet auto's zien scheuren.
Maar ikzelf denk dat dit spel nog wel redelijk goed kan worden. Alle andere spellen die op films waren gebasseerd *xbox* waren geen racespellen, volgens mij. Toen ik de trailer zag, vond ik het spel erg veel op Burnout 2 lijken imo. Dus als dat gaat gebeuren zal het spel zeker vet worden!
Dus als ik films over scheurende auto's niet bepaald boeiend vind, ben ik geen man. Ik vind dat je dan nogal een beperkte geest hebt, als je vind dat enige wat een man leuk moet vinden scheurende auto's en chicks zijn...
ze moeten dit spel echt heeeeeeel erg mooi maken willen ze de kracht van die graphics van Burnout 2 overschreiden..
niemand zegt hier dat dat het enige is ze moeten de graphics gewoon mooi maken zodat de auto's er prachtig uitzien en zorgen dat het tunen en afstellen enz goed werkt en een belangrijk element wordt! zorgen ze ervoor dat de races leuk zijn en dat er veel te tunen valt dan zou dit wel eens een heel leuk spelletje kunnen worden
the fast and the furious was zeker veeeeeeeet en 2 fast 2 furious was ook geweldig en als die auto's in da spel zitten....nou, dan kan het nog wel 's vet worden en ik vond het er nog eens nie zo slecht uitzien...maja NFS: Underground komt ok nog..ma kun je daar ook allemaal tunen etc? want da kan bij TFATF dus wel
Ik nog steeds erg benieuwd .... Ik zou het leuk vinden als het iets wordt in de stijl Streetrod,kweet niet of iemand daar ooit van heeft gehoord maar dat was echt een cool spel uit de tijd van 386 sx 16 met alleen conventioneel geheugen... Je had zelfs een streetrodII en die had alleen Adlib ondersteuning en dus geen Soundblaster ondersteuning.. Man man man dat was nog eens lachen ,ook zelf tunen enzo met injectie systemen (die nu op iedere auto zitten) ik had altijd de hele garage vol staan met gewonnen auto's...
correctie ... ik nog steeds erg benieuwd=ik ben nog sreeds erg benieuwd. Beter laat dan nooit (check date
ik heb een klein beetje een offtopic vraagje maar misschien ook weer niet: welk spel voldoet op dit moment aan The Fast & The Furious "feel": Burnout 2 of Midnight Club 2????
Alletwee.........Midnight is wat meer op de nitro en underground scene gericht, Burnout 2 wat meer op de auto(de groene uit de fast and the furious zit erin)