Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    OMG, ja hoor... Het ligt er weer allemaal uit ja! |:-
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.206
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Same here. Was 1,5 dag goed. Ik heb trouwens geen UPC, maar KPN.
     
  3. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook UPC, heb hier vrij weinig verstand van maar hebben een redelijk nieuw kastje en als ik het goed heb 60mb internet. Kan hier prima mee op internet enzo, maar heb met fifa veel problemen. Heb niet veel last van lag, maar mijn xbox disconnect geregeld tijdens een potje fifa en hierna kan ik meteen weer connectie maken, maar heb dan wel meteen mijn potje verloren. Dit gebeurde normaal 1 op de 4 a 5 potjes dus was nog te doen. Maar nu ik het al 5 potjes achter elkaar heb word het natuurlijk wel erg frustrerend.
    Weet een van jullie hier een oplossing voor?

    Ps ik lees hierboven al dat er van alles mis is met UPC, maar omdat het bij mij in mindere mate al maanden een probleem is vraag ik het toch maar.
     
  4. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    2 Dagen helemaal geen problemen gehad maar nu weer elke 15 minuten: Disconnected from XBOX LIVE...zucht...
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ligt het er nu weer allemaal uit of ligt het aan mij?
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ligt aan jou? Geen problemen hier ondervonden. :+
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het werkt gewoon weer. Vanmiddag niet, ook Xbox.com niet. Maar goed, met UPC kan je alles verwachten. :p
     
  8. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    En hier werkt het weer niet. Het lijkt wel of ze steeds bepaalde regio's eruit gooien en dan andere regio's weer online zijn...alsof ze te weinig bandbreedte hebben ofzo...weet ik veel wat ik zeg, geen verstand van die shizzle. Klote is het wel!
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2013
  9. arjanneerkant

    arjanneerkant Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een probleempje.

    We hebben de kamer waar mijn xbox altijd staat verbouwt, dus heb ik de netwerkkabel er uit gehaald, want die kamer moest leeg. Als ik hem er nu weer in doe, doet hij het niet meer, de xbox herkent de kabel niet, hij geeft niet aan dat er een in zit. En hij is niet kapot, want als ik de kabel in mijn laptop stop, geeft hij aan dat hij een LAN verbinding heeft via die kabel.

    Weet iemand misschien wat het probleem is?

    Veel dank en sorry als deze post hier niet goed staat!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.206
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Zijn die problemen nu al eens opgelost? Ik had verdomme van de week al weer last bij het wisselen van gamertag. :mad::emo:
     
  11. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ligt de verbinding er om de haverklap weer uit (UPC) :mad:
     
  12. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisterenavond ook wat problemen met xbox live... Trage verbinding, Call of Duty Black Ops 2 online spelen met flinke vertraging en eruit worden gekickt omdat mijn verbinding te slecht was. Het happert constant op de xbox live party. Gewoon niet lekker spelen. Hoe is dat met jullie?
     
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik gister ook heel erg last van met halo 4, alleen ben ik er niet uitgelagt maar was het af en toe zo erg onspeelbaar dat ik zelf ging quitten...

    Edit ooh en ook UPC hier
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  14. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer last van gehad. Sinds die update van UPC in december werkt de xbox live verbinding heel langzaam. Als ik een spel opstart, dan start die ook traag op. Hij maakt in de oude situatie (een milleseconde) verbinding met xbox live of er eventuele nieuwe updates zijn. Bij mij duurt dat nu ongeveer 10 seconden (en indien ik in een xbox live party zit, valt die verbinding weg). Ook vanavond weer bij call of duty, had ik een connection interrupted. Moet wel één ding zeggen dat ik wel draadloos werkt, zonder kabel. Maar voor die update van UPC had ik daar nauwelijks tot nooit last van.
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kon je ook weer komen aan die 48 uur trial kaartjes? Vroeger had ik ze nog wel eens over, bij games dacht ik, maar tegenwoordig zie ik ze nooit meer. Bestaan ze nog wel?
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Huh, ik krijg net een bericht van het LIVE team dat ze 1 maand gratis Gold hebben toegevoegd. :confused: Er was een probleem met de Cloud-service en ze bedanken voor het geduld, ehm... ok het zal wel. Jullie ook bedankt! 8)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.206
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Jij mazzel. Ik helaas niet. :'-(
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja maar, WTF is dat dan?! 8) Ik weet van niks en heb ooit een keertje en back-up gemaakt op Cloud, verder nooit meer gebruikt. Het is maar een maandje, maar goed... het is gratis. Ik snap alleen niet waarom ik het heb gekregen. :9

    [​IMG]

    Whatever... :+
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 'm ook gekregen. ;) Ookal zet ik alle saves als backup op cloud!:)
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ah ok, dan ben ik niet de enige hier. :p
     

Deel Deze Pagina