Hoi, Mijn Xbox loopt steeds vast, hij geeft dan geen error codes of wat dan ook. Het beeld staat dan gewoon stil en niets doet het meer. Het lampje blijft groen branden. Als je dan de XBOX opnieuw opstart, dan doet hij het weer gewoon. Na een minuut of 10 (soms wat sneller en soms wat langer) valt hij dan weer vast. Ik heb al meerdere games geprobeerd en het maakt geen verschil. Er is ook al een andere dvd speler ingegaan, maar dat mocht ook het probleem niet oplossen. Is er iets dat ik nog kan doen? Want jullie kunnen begrijpen dat ik hier lichtelijk gek van word.... Thanks alvast...
cache legen heeft ook niets geholpen.. En ik zat ook te denken aan oververhitting, maar dan zou hij toch het toch niet meteen weer normaal doen als hij is vastgelopen?
Kan wel. Maar weet niet waar je Xbox precies staat? Staat die ook rechtop? En kijk ook eens naar de voeding en die leg die eens op een andere plek.
De Xbox ligt op een tafeltje bij de TV en de voeding ligt op de normale manier op de grond, vrij en dus niet met allerlei snoeren in de buurt. Ben bang dat het de aankomende tijd geen gamen zal worden.... Bedankt voor de reacties trouwens
Witte xbox, bedoel je de Arcade of Pro? Want Elite en Slim zijn beide altijd zwart toch? Heb zelf de Pro gehad, dit gebeurde bij mij ook, daarna RROD, opgestuurd en kreeg een nieuwe....
Zal idd dan even contact opnemen met MS. Zien wat ze zeggen. Als je hem moet opsturen ben je hem niet zo heel lang kwijt. Bij mij geval was dat Maandag opsturen, Zaterdag al weer terug. Al was dat wel rond de tijd van het RROD verhaal. Nummer van MS staat hier. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=153099
Tja hij is van 2008, dus microsoft bellen heeft weinig zin... Dat wordt dus sparen voor een nieuwe....
Komt vast omdat die wit is. Oh en ik zou even een paar maanden wachten tot de nieuwe consoles aangekondigd worden.