1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde hier hoor...

    Maar dan vooral van "Wii U?" oh je Wii staat toch ook al heel lang te stoffen. En je speelt er toch alleen op bij je verjaardag...
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Goh dat herken ik ook. De Wii staat nu bij de zus van mijn vriendin. Mijn vriendin vind het dan ook onnodig om een Wii U aan te schaffen. Probeer maar eens iemand die niet vaak gamed ( Mario vind ze dan wel erg leuk ) te overtuigen van een aanschaf. Ik wacht daarom even totdat er weer leuke packs uitkomen, bv een New Super Mario Bros U Pack of iets dergelijks.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Doodbloeden niet, maar Nintendo is weer zo stom geweest een console te maken die (waarschijnlijk) totaal niet in de buurt komt van de kracht van de twee komende grote broertjes. Qua Nintendo en een aantal exclusieve games zal het wel weer goed zitten. Perfecte console "voor erbij" voor de Nintendo fan.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Die kracht kan me zelfs redelijk gestolen worden... maar dat Nintendo de online zaken niet op orde heeft en echt gewoon nog 10 jaar in het verleden leeft wat betreft die service is echt dé reden voor mij om geen Nintendo spul te kopen. Daarnaast halen de Nintendo titels al jaren niet de kwaliteit van de Nintendo titels in het NES - SNES - n64 tijdperk.

    Maar wat wel bepalend is qua kracht en achter de feiten aanlopen is idd dat je alle grote third party titels mist en 2erangs shit krijgt.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar ook dat je eigen exclusives hoe goed gemaakt ook nooit technisch de concurrenten bij kunnen benen

    nou compenseert Nintendo dat altijd wel aardig maar toch

    wat is er mis met gewoon rechstreeks concurreren met de andere 2 en zoals je zegt ook volwaardige versies van de multiplats krijgen

    want je kan nou al op je sloffen aanvoelen dat de WiiU volgend jaar een of andere kneuterige versie van de next-gen Battlefield's , fifa's 'cod's en noem ze maar op krijgt

    en dan maak je jezelf niet aantrekkelijk voor de mensen die maar 1 console kopen
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De grote Nintendo titels hebben nog steeds die kwaliteit, hoor. Metroid Prime (ook al is het van Retro Studios) en Mario Galaxy zijn hier voorbeelden van.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zijn daar wel een beetje de laatste voorbeelden van

    de vraag is, wanneer komt er iets op de WiiU met die kwaliteit
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Die worden op de E3 aangekondigd. De nieuwe 3D Mario (mits het natuurlijk niet weer simpel SMG 3 is) en het nieuwe project van Retro Studios kunnen die kwaliteiten hebben.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat hoop ik, en het moet ook niet lijken op NSMB maar gewoon echt iets goeds en echt nieuws zijn

    en Retro moet gewoon meer Metroid maken.

    Welk spel zou nou geschikter zijn om die pad ten volle te benutten dan een metroid game? Snap niet dat dat met pokemon niet boven aan nintendo's lijstje stond om te maken
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    NSMB is ook de melkkant van de Mario franchise geworden, die hebben het stokje van de Mario Party games overgenomen. Met de 3D Mario's zit het altijd wel goed (zelfs Sunshine was gewoon erg tof).

    Retro en Metroid is een goede combinatie, maar ik wil ze eigenlijk weleens een eigen IP zien brengen, iets nieuws en origineels.

    Overigens doet Nintendo het al een stuk beter dan met de Wii: Rayman Legends, Bayonetta 2, al vroeg Monolith's X, vroeg een 3D Mario, Smash Bros en Mario Kart aankondigen (ik eis bob-omb battle! :mad:). Maar ze moeten ook wel, want ze voelen de hete adem van Sony en MS in de nek. Die gaan deze E3 ook uitpakken met hun consoles.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger mij bij NSMB vooral aan de suffe (af en toe bijna) irritante muziek

    maak mij maar wakker als ik dit soort kwalitatief goede dingen hoor
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2013
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik houd van een goede 2D Mario, maar het nadeel van de NSMB serie is een gebrek aan vernieuwing.

    Deze serie en Galaxy zijn de enige die een echt vervolg zijn op eerdere Mario games.

    Ik vind Galaxy niet echt geweldig, dus ik hoop op een echt nieuwe 3D Mario voor de Wii U (verwacht ik ook wel eerlijk gezegt).
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik snap dus echt niet hoe mensen fan kunnen zijn van Mario, maar Galaxy niet geweldig vinden. 8)

    Tuurlijk, het zijn geen grote open werelden als in Sunshine of Mario 64, maar buiten dat heeft het alles wat een geweldige Mario game kenmerkt.
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Galaxy is een goed voorbeeld van een moderne platformer, één van mijn favoriete Mario games.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2013
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik vind de NSMB serie dan wel weer leuk omdat ik zelf meer heb met 2D Mario dan 3D Mario. Galaxy 1 en 2 waren leuke delen en heb ze met plezier gespeeld maar het was geen 2D. Afwachten dus wat voor Mario game er gaat komen. Wat ik trouwens wel raar vind is dat in een eerdere Nintendo Direct Iwata (3DS versie van Nintendo Direct, zei hij tijdens de inleiding van Luigi's Mansion 2) had gezegd dat Mario dit jaar vakantie had. Ik vind dat zelf niet zo raar eigenlijk aangezien sommige mensen even geen Mario game meer kunnen zien.

    Zal Nintendo eventueel met een prijsverlaging van de Wii U komen om met Microsoft en Sony te kunnen concurreren? Of is nieuwe en goeie software genoeg?
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik ook niet, voor Galaxy 1 is er goed... 2 keer helemaal uitgespeeld en alles verzameld etc.. Mario Galaxy 2 is ook erg goed maarja het vernieuwende is eraf en ik vind dat er teveel "gimmick" levels zijn.. Was helaas na 1/3de afgehaakt
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind deze mario toch echt wel een heel stuk moeilijker.
    De 3ds versie speelde ge met de ogen dicht uit.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De 3ds versie was ook een lachertje. :+
     
  19. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ben toch maar gezwicht, heb dit weekend de wii u met mario gehaald. Toch wel weer een tof ding, de rayman demo is echt vet, nintendoland was leuke pret voor de zaterdagavond en mario voelt als de snes versie (goed teken).
    Ik kan alleen de zombiu demo nergens vinden, terwijl deze wel in het shopmenu staat. Iemand enig idee?
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Content met een PEGI-leeftijdsclassificatie van 18 of hoger is op het eShop-kanaal van de Wii U alleen te bekijken tussen twaalf en vier uur 's nachts.
    Dit vanwege de Duitse wetgeving, waaraan Nintendo Europa moet voldoen omdat het hoofdkantoor in Duitsland gevestigd is.
     

Deel Deze Pagina