1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Wss ongesteld.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Yellow is een fanatieke Adolf fan.

    Als je dan dat einde ziet, tja.. Pijnlijk.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Precies man..dat is exact het goede woord ervoor. Het is echt lang geleden dat ik zo heb genoten van een film. Christoph Waltz en Jamie Foxx waren een fantastisch team, de humor erg leuk en de actiescenes gewoon top.

    Dit is niet echt een spoiler, want dat het deze afloop heeft is vrij logisch maar...

    Je hebt van die films waar de badguys dingen flikken en dan hoop je gewoon zo vreselijk erg dat ze heel pijnlijk zullen sterven. En wanneer het moment er dan is...is het gedaan met een simpel gunshotje of iets anders. Maar in deze film zit dat wel anders...daar kan ik echt van genieten. Stuk voor stuk die stukken verdriet omleggen op heerlijk bloederige wijze :D.

    Echt een topper die ik zo weer kan zien.
     
  4. Luca

    Luca Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Gangster Squad

    Net terug uit de bioscoop, ik ging er met 0 verwachting naar toe. Uiteindelijk is de gehele film mij best meegevallen. Het is een vermakelijke film, niet meer maar ook niet minder. Ik vond het tempo van de film wel veel te hoog liggen. Te veel actie, te weinig achtergrond verhalen. Het is een goede B film met een goede productiewaarde. Ik zou de film niet aanraden om in de bios te gaan kijken, maar wellicht gewoon thuis op de bank.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Sucker Punch vond ik echt super. Ik had een bak met toffe B-rommel verwacht maar was echt aangenaam verrast door het toffe camerawerk en de originele opzet.

    Eergisteren 'Take Shelter' gekeken over een man die kampt met geestelijke problemen waardoor hij last krijgt van waanbeelden van een storm. Qua opzet is de film erg tof gedaan en het is bijzonder om te zien hoe het hoofdpersonage toch koste wat het kost voor zijn gezin probeert te gaan. De film doet qua thematiek een beetje denken aan Stir of Echoes, the number 23 etc, films waar een man zijn eigen overtuiging achterna gaat met de nodige tegenwerking van zijn omgeving.

    Toch mist er wat diepgang en het einde is op zijn zachtst gezegd teleurstellend.

    7,5

    [​IMG]
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Oh, ik ga er vanavond heen. Ook als puur vermaak met wat bier. Dus dan zitten we aardig goed, hopelijk.
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dit. En de journalist die het geschreven heeft moet wat beter research doen. J.J Abrams heeft Cloverfield niet geregiseerd. Vind het nog steeds raar, Start Trek en Star Wars regiseren.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Alsof iemand er wat van verwacht. Laat dat Star Wars lekker rusten.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Wtf, Star Trek en Star Wars regisseren?
    Mweh.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zie je opeens Captain Kirk verdwaald rondlopen tijdens de nieuwe Star Wars.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Huh...

    Ik denk dat er juist enorm veel mensen wat verwachten van een nieuwe Star Wars film. Wat ze verwachten weet ik niet...
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Django Unchained gezien. Eerste anderhalf uur; fantastisch, grote glimlach. Half uurtje minder en laatste half uur wat mij betreft echt een beetje misplaatst. Maar goed, Tarantino spoort duidelijk niet en dat is grotendeels geweldig maar soms slaat het een beetje door wat mij betreft. Nog steeds een prima film overigens.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Helemaal mee eens. Vooral dit snapte ik echt niet op 't eind:

    Het feit dat Dr. Schultz die Candie kerel neerknalde?!?! Wat was hij denkende? Hij kon gewoon die Candie z'n hand schudden en later terugkomen *met een plan* die gozer vermoorden. Ik bedoel, Django had z'n vrouw, ze konden nog lang en gelukkig leven, maar nee hoor, Schultz moest het verpesten. En dan nog wat rare schietscenes, een vreemd paardendansje. Tsja, ik vond het maar vreemd allemaal.

    Nou heb ik aardig wat Tarantino films gezien en ik snap dat het een beetje zijn handelsmerk is, maar toch, het was wel een beetje slecht in vergelijking met de rest van de film.

    Cristoph Waltz is echt één van de meest charmante acteurs van deze tijd, echt een held. Jamie Foxx was ook wel goed voor deze rol. Eerste 2 uur een geweldige film, daarna kakt het een beetje in. Maar evengoed een 8.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    “I count six bullets, nigga.” Django: “I count two guns, nigga.”


    :cool:
     
  16. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou hem juist wel aanraden in de bios. Een film met veel actie vind ik in de bios toch altijd net wat meer hebben. Daarbij vond ik het eigenlijk ook niet echt een B-film. Namen als Sean Penn, Ryan Gosling en Emma Stone spelen niet mee in een B film:p
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2013
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol idd.
    De definitie van een B film. ;)

     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb hem gisteren ook gezien. Paar biertjes erbij en heb me prima vermaakt. Geen hoogstaande film en Gosling die een beetje geforceerd charming op mij overkwam, maar verder wel oke. Einde was wel wat cliché.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke films raad je aan als ik echt een enge film wil kijken? Films zoals The Grudge vind ik eng :9
     
  20. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dead Silence vond ik wel een leuke.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina