[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu ook ff gunmaster spelen. tijd geleden. :p
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    BF doet echt raar vandaag. Had 0 kills met de Scar L dus ik het gebruiken om Battlescars te halen en dan heb je 50 kills nodig. Ik hem gebruiken uiteindelijk unlock ik de Red Dot en dat is 50 kills. Krijg ik niks van Battlescars dogtag. Uiteindelijk kom ik nu op 54 kills uit met het wapens. Maar bij Battlescars zegt die dat ik er 49 heb. :p
    Ook me K/D doet raar. Heb nu wat potjes gespeeld stond op 1.74. En heb meer kills dan death. Is die opeens naar 1.73 gegaan. Vaag gedoe.
     
  3. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Lekker eenzijdig potje weer net hè :9
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik joinde en toen was het alweer gedaan eigenlijk. :p
     
  5. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is zoals je het beschrijft niet heel gek. Je stond op 1.74. Stel dat je daarna in een potje 3 kills haalt en 2 keer doodgaat, dan is je KD van die pot 1.5. Dat is dus lager dan je gemiddelde K/D en daardoor kan die dus zijn gedaald.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan idd. Maar ik stond al een tijd op 1.74 en heb ik een potje waar me KD ratio een keer minder is dan schiet die gelijk naar 1.73 waar je denkt dat je wel een buffer hebt door die andere potjes. Maar ja echt belangrijk is het niet. Vond het wel apart. :)
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    raafie, ik zag je in die jet flink huishouden.
     
  8. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ja ff jetten is altijd leuk, zeker als enemy team vooreerst niks doet :9
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Die eerste clip is al awesome.
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat dit spel alsnog vrij weinig assignments heeft. Ik heb het spel nu een maand gok ik en heb toch al de geruime meerderheid.

    Gister nog een parachutist met mijn F35 jet geroadkilled :lol:
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach je heb altijd nog achievements. ;)




    Die laatste. 8)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2013
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het spel een maand en hebt alle assignments al ? Ook van alle dlc ?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt sick die laatste haha BF3 <3.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meestal hebben ze dubbel aantal vlaggen. Wel grappig om te zien als je weet waar de extra vlaggen zijn op de PC en op de Xbox is het gewoon een verlaten pleintje of gebouw. Seine Crossing bijvoorbeeld op de PC heeft CQ map van de Xbox maar daarnaast ook het gedeelte van TDM op de Xbox en dat stuk ertussen na de bruggen. :)

    Edit:

    Zit net even op BF3stats te kijken. Had al steeds iets raars. Ingame was me longest headshot 360 meter. (binnenkort eens een 12x scope erop doen op me sniper ipv van Kobra hehe) En op Battlelog blijf die maar 96 meter staan.
    Zie nu dat die 96 meter headshot met een handgun was en met een gewoon wapen idd 360 meter. BF3stats is net wat accurater volgens mij met stats. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2013
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    speelt een van jullie planetside 2 op pc ? Ik speel het al een tijdje, en het heeft best wel wat weg van bf3.
     
  16. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie van mijn BF3 kanalen daar altijd heel veel van voorbij komen, ziet er goed uit!
    Heb jammer genoeg geen high-end systeem maar dat is nog veel groter dan 64 man haha :thumbs:

    Wanneer komt de nieuwe uitbreiding ongeveer uit? Zeker weer een 2 gig update :cool:
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij speel je zo met 2000 man idd. En is een flag de grote van heel Caspian Border op de PC? :)
    Zag btw dat Warface nu ook in open beta was.

    Endgame komt ergens in Maart. :)
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms zijn die battles in planetside 2 zo cool. Alles is wel beetje future like enz. Als bf3 nou die schaal zou hebben op pc, dan had ik wel geswitched.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk kunnen we een stap maken met de volgende next gen consoles. En ik hoop dat we ook goede voice chat krijgen nu er geruchten over Skype zijn. :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Kan goed idd. Dat ze met Endgame is gaan proberen om extra feedback te krijgen. Ik moet zeggen ik vind supression een best leuke toevoeging. Ook zoals het nu is. Ik heb BF niet gespeeld toen het heel erg was met een update dus daar kan ik niet over oordelen. Maar de verandering dat het alleen voor Support class werkt of het gewoon een server setting is. Is misschien wel goed idee.
    Al denk ik als ze de optie geven. Dat 9/10 servers het uit gaan zetten. :)
     

Deel Deze Pagina