auto's in garage bij sega gt 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door polletskie, 2 jul 2003.

1. polletskie

polletskie yeah yeah whatever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag kee weetn welke auto's er allemaal in jullie garage staan bij sega gt 2002.En na hoeveel dagen.
    Ik 15 dagen , 4 auto's: Peugeot 206 , Mitshubishi Lancer Evolution VII (Tommi Makkinen edition) , Mitshubishi Lancer Evolution VII en een Honda Civic typer R98

2. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    na 10 dagen:peugot 206, Lancer Evolution VII (Tommi Makkinen edition), lotus(type nog wat) en een paar prototype auto's

3. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop de meeste Auto's meteen. Zodat ik de betere Auto's kan kopen.

4. polletskie

polletskie yeah yeah whatever

Leuk Bevonden:
    0
    ik verkoop alleen de auto's die ik bijwin.en daarmee koop ik dan andere betere auto's.

5. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zowat alle auto's, behalve de chevelle en de oude esprit, t zouden nog 1 of 2 kunnen zijn maar dat weet ik niet, ik neem aan dat je met dagen bedoeld de dagen die je in het spel hebt (1 race = 1 dag) dan zit ik volgens mij rond de 7 a 8 honderd dagen

6. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook bijna alle auto's in de garage waarvan ik er ook een hoop helemaal getuned heb .Ik weet alleen niet meer hoeveel dagen ik gespeeld heb volgens mij iets van 150 maar het zouden er ook 200 kunnen zijn.:p

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    heb in special events mij voornamelijk gericht op de upgrades en minder op de auto's.

Wel alle specials gehaald. Maar over het algemeen vond de gameplay bagger in carriere-mode.

De carriere (meerder malen) uitgespeeld in 3 auto's. Als eerste kan je bijna niet om de 206 heen (die kan je ten minste opvoeren!) en wil je een beetje opschieten, dankan je ook bijna niet om de ford heen.

*[2k] juist dit laatste bracht bij mij flashbacks teweeg van de GranT-serie!!! Het is SEGA die de concurentie is aangegaan en heeft verloren.

Met name de toch wel eenvoudige setting van de parkoersen (noem 1 moeilijke bocht!) schreeuwt om live abbility!

8. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt die ene bocht in dat dorpje best wel moeilijk om niet tegen de muren te botsen.

9. Shadow_4

Shadow_4 pang pang

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het maar een makelijk spel.
    behalve de auto's.
    ik zit bij de laatste rijles.
    fucking moeilijk.
    ik heb 30 auto's!
    en als ik ze verkoop.
    heb ik weer geld.
    heeft geen zin.