Leuk team!
Mijn Tips: Draai Gerrard en Wilshere om zodat je rechts een linkspoot hebt en vice versa. Ze hebben allebei high/high workrates dus ze rennen naar voren om mee aan te vallen en naar achter om mee te verdedigen. Het zijn beiden goede/fijne spelers maar persoonlijk heb ik op cm liever spelers met med/med workrates. Zij blijven "meer op hun plaats staan" waardoor je ze beter als aanspeelpunten kan gebruiken. (mijn favoriet bijv. uit de BPL is Cabaye. Erg allround en med/med) Of je zet er een verdedigende en aanvallende speler zoals bijv. Toure met Cazorla. Oxlade zou ik op de plek van Jarvis zetten omdat hij med/med heeft. Jarvis is daar te aanvallend. En dan op lf zou ik bijv. Young zetten omdat hij weer meer aanvallend ingesteld is en daardoor vaak een betere positie inneemt dan dat Oxlade daar doet.
Bij 3 atb (cv's) moeten je buitenste snel zijn om (counter)aanvallen van je tegenstander op te vangen. Lescott heeft 61 sprintspeed en ook nog eens een medium defending workrate. Vragen om problemen is dat.. Agger zou ik ook dumpen omdat hij te aanvallend is. Ik zou aanraden Kompany op de middelste cv te zetten omdat hij gewoon een lang en sterk beest is en dan aan de buitenkanten bijv. Luiz / Kaboul / M'Bia voor de snelheid. Sturridge, Walcott, RVP en Hart zijn en staan goed.
Laatst bewerkt: 28 jan 2013