Omdat ik deze thread zag heb ik ff gekeken hoeveel uur ik tot nu Brute Force gespeeld heb. Dit wordt bijgehouden in statestieken met nog een paar andere dingen. Ik ben nu in lvl 9 en ik heb al meer dan 8 uur gespeeld op hard. Ik moet er wel bij zeggen dat ik zoveel mogelijk stealth probeer te gebruiken. (volgens de statestieken speel ik ook het meeste met Hawk) Ik denk dat je met gewoon schieten sneller door het spel heen bent. Ik ben geen ervaren gamer, dus misschien zal een die-hard sneller door het spel heen gaan.
Ja maar als je al schietend continu door het spel heen ragt dan verkloot je het spel gewoon... Het is gewoon vet om heel het team te gebruiken
Hmmm ik heb Brute Force en ik vond het in het begin niet zoveel aan! Maar als je er de tijd voor neemt word ie steeds leuker vind ik Ik heb Kung Fu niet maar ik weet wel dat je met racing evoluzione erg lang bezig bent...het kost gewoon veel tijd mo alle races te voltooien maar het is niet altijd even moeilijk maar kost wel vrij veel tijd!
Brute Force is wel cewl, maar ook ik twijfel nu of ik de game houd of niet. Ik wacht het ff af, wil eerst die MP spelen, daarna zien we het wel. mX
IK ben FPS fan maar ik houd niet van third-person shooters, die vind ik echt dom, daarom heb ik brute force, max payne, en delta force niet
Ik heb het spel zelf ook en tot nu toe vind ik het een ontzettend leuk spel dat je zeker in je collectie moet hebben. Er zijn maar een paar nadelen. Sommige levels zijn gewoon vervelend...en dat zijn dan de levels die steeds hetzelfde zijn maar de actie in dit spel is gewoon het betere werk. Je moet dit spel gewoon hebben om de actie. En als je van teamplay houd kan dit spel ook geweldig zijn. Brute Force
Nou ik vind het toch niet echt een lange levensduur hebben. In het begin toen ik hem voor het eerst speelde leek Bruet Force een topgame. Maar nu vond het gewoon te eentonig worden. Co-op vond ik ook niet geweldig en de multiplayer vind ik gewoon slecht.
ik heb nou dat level met die magica gassie voor de 2e keer gehaald. Komt er nog zo'n level want het is echt walgelijk, welke idioot heeft die vijanden verzonnen bij digital anfil Gadverdamme wat een kots level, warpen, die vuurhondjes en het level design zelf, arrgh wat stelt me dit teleur (paar andere levels ook)
Maar de daaropvolgende levels zijn weer supergaaf! Vooral dat level waar je die terroristenschuilplaats moet infiltreren... Lekker mooie sniperplekken te vinden. Verder dan dit level *ik gellof level 9* ben ik ook nog niet gekomen, maar het spel wordt steeds vetter. Alleen jammer dat die multiplayer (3-4 spelers) zo tegenvalt....
Waarom valt de multiplayer tegen? Ik wilde dit spel aanvankelijk wel kopen maar ik begin toch steeds meer te twijfelen.
nou ik heb hem nu ook en ik vind hem erg tegenvallen de multiplayer mode is ergg saai en de campaign mode is niet echt voor herhaling vatbaar zonde want het had de naam
Ik houd sowieso niet van Third Person Shooters, volgens mij hadden ze dit spel 3th person moeten maken, dan hadde volges mij veel meer meese em gekocht!!
, ga dat eens snel editten Mij maakt het niet zoveel uit of ik een 1st of 3th person shooter speel. Maar nu ik BF speel, merk ik toch wel dat 1st person plezieriger speelt Je hebt niet altijd goed zicht bij BF, je kijkt door die kop heen. Je ziet wel alles maar echt fijn vind ik dat niet. In 1st person heb je veel meer het idee dat jij aan het spelen bent dan als je in 3th person speelt. Maar dit kan ook komen doordat er amper een verhaallijn inzit en je daardoor niet echt met je team meeleeft.
Dit vind ik dan weer behoorlijk meevallen... Nogmaals ik vind dat singleplayer + coop met 2'en echt gaaf is. Voor de redenen zie vorige pagina... Daar heb ik alles al opgesomd
ok, ik heb hem vanmiddag ff gespeeld. Eerst de eerste twee levels met zn vieren. Ik vondt alles toen nog redelijk mooi. In mn eentje heb ik niet kunnen spelen. Daarna drie potjes Team Deathmatch gedaan. Ook zeer mooi, ik speelde een of ander level op een eilandje met Maya-reuines. Ik zou het spel wel willen kopen, en ik denk er ook aan om dat te doen. Nu nog een vraag, wordt het vaak op XBC gedaan?
BF leek me in eerste instantie ook leuk, zelf vond ik conflict desert storm ook erg goed (je moet er ff doorheen bijten dan is ie echt goed). Maar deze.... ik weet het niet... heb nu veel levels co-op gedaan met ze 2en... en is eigenlijk steeds het zelfde... jungels - soort maanlandschap mannetjes die warpen vuur beesten etc etc... Hij begint in iedergeval al aardig vervelent te worden... maarja moet hem (van mezelf) toch eerst uitspelen
tja, ik heb hem nu toch maar nie gekocht en ben maar voor red faction 2 gegaan.....wat echt ongelofelijk tegnviel.. ik had hem bij de dixons gekocht dus kon hem niet ruilen..ze hadden er niet echt veel keus dus had ik maar een paar eurotjes bijgelegd en max payne en kung fu chaos gepakt....een stuk beter als red faction2 kan ik je zeggen...en brute force...die speel ik nog wel een paar keer bij iemand anders