[XOne] Crysis 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jun 2012.

1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Even kort een paar potjes gespeeld. Paar leuke toevoegingen zoals gemiddelde XP afgelopen 5 matches, highlights na de match en ik geloof nog een paar dingen waar ik even niet op kan komen.

Enige wat mij wel stoort is die 'deur(?)' die je uit zo'n Crash Pod kunt halen en vervolgens als schild kunt gebruiken en vijanden in 1 klap mee kunt killen. Heb het zelf een paar keer gedaan maar er zit echt geen moeilijkheid in. :\

Hunter mode spreekt mij nog niet echt aan, misschien als ik er beter in wordt, ik er meer plezier aan zal beleven.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De beta is wel ziek buggy zeg. Heb zelf 1 vastloper gehad, maar vrienden van me hebben echt al gelijk 2 vastlopers gehad terwijl ze de demo net gingen spelen. Kan gebeuren in main menu of tijdens een potje. ECHT een beta idd.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het speelt opzich wel lekker, ook qua movement en snelheid (misschien iets te snel) en grafisch ziet het er ook nog wel goed uit. Maar verder, tja... Leuk om even zo te spelen. Maar kopen of het vervangen voor een andere shooter zie ik niet gebeuren helaas.

4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het lijkt wel alsof de graphics met de killcam hoger zijn dan tijdens de match zelf,, weird let er maar eens op

5. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Klinkt logisch. In de killcam bestuur je niet direct waardoor de framerate lager mag zijn, zo rond de 20 FPS. Met een controller heb je om soepel te spelen toch al snel 30FPS minimaal nodig (met een muis minimaal 60FPS uiteraard). Gevolg is dat ze de grafische pracht wat terug moeten schroeven om het soepel te houden.

Sowieso, deze game richt zich net als zijn voorganger op grafische pracht, iets wat helaas niet meer mogelijk is op onze 7 jaar oude console. Crysis 2 werd ook al geplaagd door wat tegenvallende graphics (omdat het geport wordt) en een slechte framerate.

Dat laatste was voor mij een reden om de game niet te kopen aangezien de game naar mijn gevoel ook nog eens last had van een erg hoge input lag (waarschijnlijk het gevolg van de lage framerate in combinatie met slechte acceleratie van de analog sticks).

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb bij Crysis 2 totaal geen last gehad van framerate problemen of input lag. De game speelde echt top. Bovendien is de game nog steeds mooier dan veel games die momenteel uitgekomen zijn op de console, dus ik vind het een hele prestatie opzich dat Crytek dit nog uit de Xbox heeft weten te pompen.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

De game liep online alles behalve soepel. Het kan liggen aan verschillende dingen, zoals hoe groot het scherm is etc. Maar soepel zoals een Halo 4 is Crysis 2 nooit geweest. En hetzelfde kan over de graphics gezegd worden...ik vond ze echt zwaar overrated bij Crysis 2, Halo 4 walst er dan ook echt overheen. Maar dat is opzich logisch. Maar nu ook met C3.

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een filtertje overheen, maar voor de rest ziet het er niet beter uit.

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Online heb ik nooit echt veel gespeeld. Dacht dat jullie het over de single player hadden. Halo is inderdaad een pareltje, maar ik zeg ook dat Crysis mooier is dan de meeste games, niet de mooiste game.

10. Yanink

Yanink Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even gespeeld maar ben niet echt heel erg onder de indruk. Vind dit eigenlijk precies hetzelfde als de multiplayer van 2, die ik zelf ook al niet echt super vond. Zitten voor mijn gevoel nog teveel rare momenten in zoals het in 1 keer dood zijn zonder enig idee te hebben van hoe, de killcam kijken en dan alsnog denken van hoe deed ie dat dan? want hij schiet volkomen mis constant.

Hunter game mode vind ik dan wel weer leuk opzich, maar na een uurtje ben ik er wel weer klaar mee.

Weet nog niet zeker of ik deze game koop of niet, vond de singleplayer wel leuk om te doen van 2 iig en de multiplayer ging wel, maar dus niet fantastisch leuk

11. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Beta een tijdje gespeeld maar voor de online modus ga ik de game niet halen. Om dan voor de singleplayer 40 tot 60 euro uit te geven, nee dank je. Ik wacht wel even totdat de game in de budgetbak ligt.

12. swoutr

swoutr Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff wat een ongelofelijke bud multiplayer, onoverzichtelijke menu's, afschuwelijke graphics (cod bo2 ziet er nog beter uit) en map design is ook maar prut. bah wat een tegenvaller. De singeplayer van crysis 2 vond ik overigens wel zeer tof, en lekker lang. Als ik de game haal is het voor ALLES behalve de mp. pfff wat een zooitje

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist een stel potjes dropzone gespeeld.
    Framerate en graphics zijn vreselijk, vergelijkbaar met Battlefield 3 en Medal of Honor: Warfighter op de console.

Daarnaast is stealth echt weer vreselijk toegepast in deze game, er waren verschillende spelers die gewoon recht voor me stonden met cloack aan en ik zag helemaal niets.
    Ik vind wel dat je iemand vaag moet kunnen zien, dit speelt alleen maar campers in de hand ( en er waren daar ook genoeg van :F: ).

Straks eens even hunter mode proberen, was wel benieuwd naar deze mode toen ze het aankondigde.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar eens Halo 4 spelen die op 30 fps gelocked is terwijl het grafisch er geweldig uitziet terwijl je 8 vs 8 zit te knallen.
    Dan snap je dat deze framerate en graphics niet acceptabel zijn.

Gisteren heb ik de hunter mode geprobeerd.
    Deze is toch wel een stuk vermakelijk en een stuk beter te spelen dan die King of The Hill mode.
    Jammer dat de Hunters compleet onzichtbaar, snel en gigantische range hebben met pijl en boog, dat maakt het wel erg makkelijk voor ze soms.

Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  15. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Crysis 3 zal een absolute top game worden.

Echter moet ik nog even wachten met kopen.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 4 is misschien wel scherper, maar er gebeurt een stuk minder op het scherm.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    feit blijft dat de cryengine pas echt op zn recht komt op betere hardware

en de halo engine geoptimaliseerd is voor de 360

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ook.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Damn, wat ziet deze game er bijzonder slecht uit op de 360 en de PS3! De 360 en PS3 hardware is toch echt te oud voor deze game. Ben toch erg blij dat ik twee weken geleden een nieuwe PC heb gekocht. Op de PC ziet Crysis 3 er echt schitterend uit.

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Voor de geinteresseerde: Crysis 3 wordt 40 euro bij Free Record Shop bij inlevering van een stel games (of 1 game) met een totale inruilwaarde van 10 euro.

Deel Deze Pagina