1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Of bepaalde mensen lopen veel te veel te oordelen over andere mensen, is dat misschien ook een mogelijkheid? Als je hardcore fan van iets bent, dan kijk je gigantisch uit naar iets nieuws ervan, zeker wanneer dat al jaren lang duurt. Ja ik check elke dag GTAV.net even voor eventuele updates, net als 'bepaalde' mensne elke dag XBW checken.

    Gek allemaal hoor :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    "Bepaalde mensen", heb dan gewoon de ballen om te zeggen dat je het over BigKabuto hebt :emo:

    En so what if hoe does? Zullen we het eens over Gears of War gaan hebben? :)
     
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, dat gebitch op enthousiaste mensen moet eens over zijn hier.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oen! :D
    Ja, stel dat het net zoiets wordt zoals met de Xbox 360 Slim toen op de E3... pats boem nieuwe console in your face! :x
    Gears fanboy! :9
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja zoiets heb ik dus ook. Ik begrijp dat geoordeel echt niet. Thanks voor het zeggen though. Heb het al eerder gezegd, als ik iets echt mooi vind, helemaal mijn shit is, dan ben ik echt extreem enthousiast. Nou fucking big deal toch? :)
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik hoop dat ze zoiets doen als Nintendo jaren geleden ook met Twilight Princess gedaan heeft. Gewoon uitbrengen voor zowel de oude als de nieuwe generatie consoles, en de nieuwe met wat extra's :) Al kwamen de twee Twilight Princes games wel tegelijk uit, tussen 17 september en de 720 zit (waarschijnlijk) wel een paar maanden...
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben ook een Gears fanboy ja.. toen Gears 3 werd uitgesteld vond ik ook enorm kut. Maar om te gaan roepen "ze wisten het allang, de game is al af ze kunnen het gewoon uitbrengen ze kletsen etc " vind ik echt bull. Toen later bleek MS achter de uitstel zat. Wie weet komt de uitstel idd doordat ze het ook op next gen willen uitbrengen. Maar overdrijven is ook een vak hoor.

    Ik oordeel ook niet, als je fan bent prima maar als je jezelf teveel hyped krijg je dit...
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Laat ze het dan nog maar iets verschuiven en lekker op nextgen doen :p
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dude....

    Een week of twee geleden zeiden ze op hun pagina nog in een comment als reactie op een fan dat de game zoals beloofd gewoon in de lente zou komen. Het is niet zo gek dat mensen dit dan zeggen. Kan helaas van alles zijn....vrienden van me denken dat Nintendo erachter zit. Een Wii-U versie, maar dat lijkt me sterk. Als je namelijk de game af hebt voor de 360 en PS3, dan komt zo'n Wii-U versie toch gewoon later?

    We zien het allemaal wel.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon op beide.. waarom niet toch? Heb je de huidige generatie volledig te pakken en wellicht kopen mensen een ps4/x720 voor GTA V.. ik zou het iig overwegen dan!

    Maar op die fora zitten community managers van Rockstar. Die weten lang niet zoveel als de developers zelf. Dus die zeggen gewoon wat ze weten en hun kennis was blijkbaar gewoon lente 2013.. . Als we het toch over Gears hebben, Gears of War 3 had je "Fl4k" die reageerde op vragen van de community. Maar die wist lang niet zoveel als Rod Furgesson of CliffyB hoor.. zo denk ik dat dat is gegaan


    Laten we gewoon hopen dat het een current en nextgen game wordt!
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Trololollooo Rockstar Games 8)!
     
  12. Talska86

    Talska86 Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    klein halfjaar later, best nep.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee ik bedoel geen forum daarmee. Ik bedoel Rockstargames.com en daar de newswire pagina. Die dude krijgt alle informatie via Rockstar en update dan de pagina.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok. Toch denk ik dat die beslissingen en informatie niet direct besproken wordt met de mensen die online reageren. Of dat ze het niet mogen communiceren totdat zij groen licht krijgen.

    Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik hou ook niet van uitstel maar er komt zoveel aan nu nog en zou nog niet klaar zijn met alle games voordat GTA zou komen. En dan krijgt GTA uiteraard voorrang
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  15. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    krijgen we zeker ook geen boxart meer te zien vadaag :p
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is heel goed mogelijk inderdaad. Maar goed..het is niet anders.

    Ik betwijfel alleen wel of er meteen bij de launch van de nieuwe Xbox een port kan zijn van de game. Ik heb daar niet veel verstand van, maar dat is toch niet heel erg snel gebeurd? Gewoon hopen dat de nieuwe Xbox nog wel backwards compatible is, maar voor grote titels zoals dit zal dat sowieso wel denk ik.
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Daar heeft Upinsmoke toch weer gelijk in, zulk nieuws moet toch wel bewaard worden voor een officieel announcement als dit, en niet via een of andere update op de newsfeed of het forum.

    Maakt het nog steeds een naaistreek, maarja de game wordt er alleen maar beter op zullen we maar zeggen toch?

    En er waren met de launch van de 360 ook best een hoop die zowel voor de Xbox 1 als de 360 uitkwamen right?
     
  18. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    GTA V op 60 fps <3 En het simpelweg overporten van deze game naar een nieuwer platform zou niet lang hoeven duren tenzij ze vanalles zouden aanpassen.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jammer, hoopte uiteraard dat de game eind april uit zou komen. Verder maak ik me er niet druk om, laat Rockstar maar hun tijd nemen zodat we knallend met de 360 en PS3 kunnen eindigen. Daarnaast komt er de komende tijd een scala aan top games uit dus qua games verveel ik me sowieso niet echt :)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Najaaaaaaaaaaaaa, op zijn minst hypen als een mutherfucker vanaf nu.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina