Ja dat klopt. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar bij Halo blijft je geweer zeg maar op een plek. Als je wilt rihten dan beweegt de Masterchief mee, maar bij Timesplitters 2 beweegt het geweer, dus het is best irritant richten. Ik weet niet of je het snapt, maar ja ik vind de besturing van Timesplitters 2 best irritant.
Zoals al eerder is gezegd moet je Return to castle Wolfenstein alleen kopen als je Xbox Live hebt. Je kunt geen deathmatch doen bij RtcW en de singleplayer kan gaan vervelen. Op Xbox Live komt het pas goed tot zijn recht.
Medal of Honor:Frontline vond ik niet zo goed, ik vond het er niet zo goed uitzien. En ik vond multiplayer + singleplayer saai.
Timesplitters 2 vond ik een hele leuke en ook goede game. Zeer uitgebreide multiplayer (dus ook deathmatch) redelijk tot goede singleplayer en het zag er ook goed uit. Het enige nadeel was het richtsysteem, dat vond ik zwaar irritant.
Unreal Championship moet je alleen kopen als je Xbox live hebt. De singleplayer heb je zo uitgespeeld. Je kan wel deathmatch in de multiplayer doen.
Soldier of Fortune 2 heb ik nog nooit gespeeld, maar het lijkt mij een vet spel. Ik heb gehoord dat het erg leuk is op Live! en er zijn geloof ik veel (extra) missies. Ik ga hem dan ook binnenkort kopen.
Als je Xbox live hebt zou ik dus voor Return to castle Wolfenstein gaan, heb je dat niet (dan moet je gaan denken om het aan te schaffen, als het kan
) zou ik voor Timesplitters 2 gaan.
Laatst bewerkt: 2 jul 2003