Rtcw

Discussie in 'Algemeen' gestart door marc1234, 2 jul 2003.

1. marc1234

marc1234 ///M-Tax\\\

Leuk Bevonden:
    0
    mooiw.....het geld brandt in mijn zakken duz dat betekend' ik ga weer es een first person kopen(nadat ik dat kl*te spel brute force heb terug gebracht heb ik mezelf voorgenomen nooit meer een third person te kopen)-tenzij hij echt goed is-Maja nu zit ik duz zo es te denken aan RTCW, is dat een goede keuze....zo neeh kan iemand me dan een tip geven voor e.v.t een ander spel inclusief argumenten.Halo hoef ik niet te horen want een Xboxer zonder halo is geen echte Xboxer

Alvast bedankt

ps.voor de aankoop van RTCW wil ik ook graag argumenten horen

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hej, als ik jouw was zou ik deze even lezen, denk dat je daar wel wat aan hebt

GrTz

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hangt grotendeels ervan af of je Xbox Live hebt.

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder XBOX Live zou ik et niet doen, single player is niet zoveel (lees geen zak) aan. Aanrader : Timesplitters 2 !!

5. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Sof2 die gah ik ook halen8) ze zeggen dat ie wel oke is, ook op live:D :D

6. marc1234

marc1234 ///M-Tax\\\

Leuk Bevonden:
    0
    maar is het mogelijk om bij sof 2 en rtcw ook gewoon deathmatch of team deathmatch op 1 console te doen.....? zeg maar mp zonder live tegen elkaar

7. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    soldier of fortune kan wel tegen elkaar
    let op: 1 speler per xbox
    dus met 4 xboxen (en 4 mensen) begint de lol pas met sof 2

van RTCW weet ik het niet

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel beetje op je taaltje letten, gelieve algemeen ( of ten minste verstaanbaar) Nederlands te typpen. Dus laat dat breezah maar achterwege. Een s is een s, geen z! i is i, geen e! enzovoort.
    Schrijffouten zijn niet erg, maar jij doet het opzettelijk.
    Dus geen semi-stoertaaltje hier. Het gaat om de inhoud, niet om het uiterlijk vertoon.

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    In Tides of War kan je alleen co-op spelen, dus geen deathmatch enz. op èèn console.

Online kan je ook alleen maar team gametypes doen, sinds samenwerken het belangrijkste is in RtCW.

10. marc1234

marc1234 ///M-Tax\\\

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor die taal ,ben het gewoon zo gewend van msn.
    Even verder over RTCW en SOF2 :dat is balen dat je niet met meerdere op 1 box kan ,maar het wordt dus eigenlijk zo dat iedereen verplicht is om live te nemen of om te zorgen dat je met meerdere boxen aan elkaar kan :confused: vervelend maar ja....iemand nog een idee voor een shooter behalve time splitters...

11. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Maar dan heb je ook wat hoor! :cool:

12. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens gehoord dat het richten met timesplitters 2 nogal klote was, klopt dit??

13. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Mohf, vind ik nog wel een goede shooting game.

14. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad je moh ook aan.. een van de weinige spellen op de xbox die me boeien.. (en ik heb er al aardig wat gehad)

@ Wulf: dit heb ik ook gehoord.. volgens mij was dat omdat je geen crosshair(?) ofzo hebt.. je weet wel, zo'n mikkruisje..

Edit: nog wat onderbouwing waarom ik moh goed vind:
    * Lekkere besturing
    * Prima graphics imo
    * nazi's knallen.. blijft leuk! }:]
    * Doet best lang met het spel.. niet zolang als met halo, maar toch wel aardig lang

Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik wil niet nog een keer vervelend doen, maar marc1234, zou je je sig iets in kunnen korten? die lange lijst kan makkelijk naast elkaar in plaats van onder elkaar.

16. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, ik vind em zwaar vet, veel replay waarde!!

17. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat klopt. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar bij Halo blijft je geweer zeg maar op een plek. Als je wilt rihten dan beweegt de Masterchief mee, maar bij Timesplitters 2 beweegt het geweer, dus het is best irritant richten. Ik weet niet of je het snapt, maar ja ik vind de besturing van Timesplitters 2 best irritant.

Zoals al eerder is gezegd moet je Return to castle Wolfenstein alleen kopen als je Xbox Live hebt. Je kunt geen deathmatch doen bij RtcW en de singleplayer kan gaan vervelen. Op Xbox Live komt het pas goed tot zijn recht.

Medal of Honor:Frontline vond ik niet zo goed, ik vond het er niet zo goed uitzien. En ik vond multiplayer + singleplayer saai.

Timesplitters 2 vond ik een hele leuke en ook goede game. Zeer uitgebreide multiplayer (dus ook deathmatch) redelijk tot goede singleplayer en het zag er ook goed uit. Het enige nadeel was het richtsysteem, dat vond ik zwaar irritant.

Unreal Championship moet je alleen kopen als je Xbox live hebt. De singleplayer heb je zo uitgespeeld. Je kan wel deathmatch in de multiplayer doen.

Soldier of Fortune 2 heb ik nog nooit gespeeld, maar het lijkt mij een vet spel. Ik heb gehoord dat het erg leuk is op Live! en er zijn geloof ik veel (extra) missies. Ik ga hem dan ook binnenkort kopen.

Als je Xbox live hebt zou ik dus voor Return to castle Wolfenstein gaan, heb je dat niet (dan moet je gaan denken om het aan te schaffen, als het kan;) ) zou ik voor Timesplitters 2 gaan.

Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  18. marc1234

marc1234 ///M-Tax\\\

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan zijn we nu tevreden _O_ maar in ieder geval bedankt voor de informatie.......

Deel Deze Pagina