Het zegt natuurlijk niet alles. En omdat de level cap op 100 zit zit er tussen de level 100's ook nog enorm veel verschil
ik heb 370 uur gespeeld en ben lvl 66. Dus bij 550 uur ofzo ben ik lvl 100
vriend van me is lvl 100 maar zit al op +/- 750 uur , dus dat is eigenlijk een lvl 150?
Raaffie hier van t forum zit al op 1500 uur dus dat is een lvl 300?
Rank zegt misschien boven een bepaald aantal speeluren maar heel weinig, ik ben lvl 66 maar heb niet het idee dat ik voor lvl 100's onder hoef te doen
En ja er zijn ook genoeg level 100's waarvan je niet snapt wat ze al die tijd hebben zitten doen want die lijken geen idee te hebben hoe CQ werkt,..
maar iemand die nog geen eens colonel 1 is in een room gooien tegen alleen maar level hoge colonels op basis van een arbitrair skill systeem waarin je van de ene op de andere dag honderden punten kan zakken omdat het niveau van je tegenstanders zo laag is dat je jezelf nooit in de plus kan krijgen is ook geen manier van doen
wat ik eigenlijk wil zeggen, zolang dat skill systeem niet goed werkt , en dus mensen met 20 uur speeltijd op basis van een aantal potjes gelijk worden gerekent met iemand met 200+ uur vind ik dat ze dan desnoods de rank maar een beetje moeten meewegen
dat telt volgens mij in BF best wel zwaar mee. Het is geen pure reflexen game zoals COD
Laatst bewerkt: 5 feb 2013