1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Deed mij aan een luchtverfrisser denken die je ergens in de hoek neerzet verborgen niemand weet dat het een luchtverfrisser is net zoals die steen zeg maar. Controller is een samenhangend geheel geript van de concurrentie, maar goed voor de rest zie ik er geen echte markt in meer iets wat in een rek komt te staan tussen van die handheld dingen waar al 100 spellen op staan.

    Nou zou je kunnen denken, wat is hij weer negatief, negatief, negatief. Ik zie er werkelijk niks in dat apparaat er zal wel een hele kleine markt voor zijn die smartphone spellen op hun 1080p tv wil spelen.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    onzin, er is vanuit Humble Bundle bijv al interesse getoond, XBMC komt op de Ouya (jeweetwel die media-app waar iedereen bij zweert), het is een open platform, voor alle spellen komen demo's en ga zo maar door

    Ik zeg niet dat het persé gaat slagen, maar Ouya is zeker wel meer dan dat wat jij schetst.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik zie er nog steeds geen meerwaarde in, goedkope mediaplayers tegenwoordig zat die net zoveel of zelfs meer af kunnen spelen dan wat Ouya kan. Jij mag het onzin vinden uiteraard jou menig, maar ik zie er gewoon geen toekomst in, want open platform wil niet per definitie iets goeds opleveren en staat ook idd niet gelijk aan een succes halen. Heb geen behoefte aan een console die open platform (source) is, krijg je weer dat er allemaal mensen aan gaan zitten rommelen en shit uit brengen die het ding alleen maar langzamer maken.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat speelt de Ouya niet af dan?

    en wat maakt dat ding langzamer? No offence maar heb je überhaupt al wel een filmpje en/of artikelen gelezen over de Ouya? 8)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    En de combat. Althans de manieren hoe vijanden op klappen reageren. Het is verbeterd ten opzichte van Oblivion, maar het is nog steeds alsof je tegen een boom of muur aan het rammen bent.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yep heb alles bekeken ja, wat hem langzamer gaat maken is aan de gebruikers want het is open source kunnen ze zelf beslissen welke hack tools en shit ze erop uitgaan brengen om bijvoorbeeld ik noem maar iets creditcard gegevens van andere gebruikers te jatten. Ik voorzie in de toekomst wel grote problemen in dat opzicht.

    "One of the biggest issues with Android is piracy. The whole appeal of Ouya is that it’s open-source, the console manufacturer doesn’t decide what is allowed on the console and what isn’t. That also means that they don’t really decide how things go on the console. Any Android application is available illegally by simply searching for the name of the application and file type and I see that being the case for games released on Ouya as well. According the manufacturer, the console will have a USB port for expanded storage, and that could very well be used for this nefarious purpose."

    Geen idee wat hij allemaal afspeelt, ik weet wel dat als je al een media-player hebt je (ik althans) niet nog een media-player nodig hebt ook niet voor die prijs, mijn Boxee speelt al alles af en heeft apps, browser etc etc...
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    http://tweakers.net/nieuws/87092/amazon-gaat-android-console-ouya-verkopen.html

    er zijn al 65.000 besteld. Ter vergelijking: de ps3 verkocht 180.000 in de eerste 2 weken. Dan doe je het toch best aardig lijkt mij, helemaal omdat het ding nog moet komen.

    Ik zie het probleem met bovenstaande niet. Er komt gewoon een store op dat ding, en ja als je wilt kan je er meer mee

    Mijn popcorn speelt ook alles af, maar een mediaspeler met xbmc, psone, n64 en indie-games via android heeft mijn interesse iig wel :)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Klinkt wel goed inderdaad, je moet het gewoon niet vergelijken met 'echte' consoles.
     
  10. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft Microsoft eigenlijk voor amd gekozen? İntel cpu's zijn toch duidelijk superieur op het gebied van games aan die van amd...
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409


    Goedkoper misschien? Al zou ik wel meer willen betalen als er intel in zit.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bron: link
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    altijd online, ik dacht dat ze die rotzooi achter zich hadden gelaten. Ik hoop niet dat dit echt waar is, zou wel een hele dikke min zijn voor mij iig.

    edit: het ziet er nu iig naar uit dat de ps4 echt sterker gaat worden en dat dat ook goed benut kan worden. Daarnaast wordt er zo te zien best wat besproken de 20e :)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dus ik kan dan geen spellen meer uitlenen aan mn broertje/vrienden?

    fuck you microsoft
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan de bazaar ook wel dicht.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit ^^^^^

    Wat een ergernis ><, vaak leen ik snel ff een game van een maat van mij of juist andersom. Ik snap dat ze van die tweede-hands markt afwillen, maar moet dat nou op deze manier?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik wil 2ehands best laten voor wat het is, zo vaak koop ik niet iets tweedehands.

    maar me ook op deze manier onmogelijk maken om iemand anders blij te maken met games waar ik op uitgekeken ben is gewoon schunnig

    Kortom, als dit doorgaat koop ik wel een next-gen xbox maar word die zsm drm vrij gemaakt.

    Dan maar illegaal.

    Ik weet niet precies hoeveel nieuw gekochte 360 games ik inmiddels op mn gamertag heb staan maar het zijn er zeker 100

    die 6000 euro kunnen ze dan ook mooi op hun buik schrijven :+
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Komt er een beetje op neer dat de xbox echt een pc gaat worden. (in omgang met games)

    Tsja, console gaming is voor mij toch met m'n vrienden op de bank chillen. En dat je daarbij ook je eigen games kunt meenemen naar vrienden om die daar te spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina